Pristest BLEIER

Rock Mommy

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Kanskje litt tidlig, men kan være kjekt å lese igjennom :)

http://www.mammanett.no/bleier/pristest-pa-bleier

Bleieavtaler:
* Avtaler og rabattene er regnet inn i prisene i tabellene ovenfor. Ved ulike pakkestørrelser har vi valgt de billigste per bleie, tilgjengelige i den enkelte butikk.

Kiwi: Hver 4. Libero-pakke gratis. Man må ikke kjøpe alle fire pakkene på en gang, men benytte bleiekort. Oppgitt pris i skjemaet er snittpris per bleie du betaler ved kjøp av minst fire bleiepakker

Rimi: Hver fjerde bleiepakke gratis - uansett merke. Miks mellom bleier og våtservietter fra Pampers eller Libero.

Coop: Har kr. 10,- i medlemsrabatt per bleiepakke. Gjelder både Libero og Pampers. (Må dra Coop-kortet ved betaling)

Spar: 25 prosent Trumfbonus på alle Libero-bleier. Trumfbonus kan tas ut i kontanter. Bonusen er derfor trukket fra prisen på bleier ovenfor.

Meny: 2 pakker bleier for 75 kroner. Gjelder både Pampers og Libero, fra bleiestørrelse 3 og oppover. Oppgitt pris i skjemaet er snittpris per bleie du betaler ved kjøp av minst to bleiepakker for disse bleiepakkene.

Rema, Bunnpris, Joker: Har ingen bleieavtaler. Her slipper du alt ekstra styr med bleiekort, medlemskort, huske å ta med riktig antall bleiepakker og så videre.

De testene er for meg meningsløse..
Det er så forskjell på bleier og barn..
Vesla brukte pampers fordi det var best for henne..
Libero fikk hun utslett av. og de lakk fordi de ikke satt godt nok på henne..

Billigbleiene har en tendens til å gi fra seg en ekkelt lukt når det kommer tiss i dem..
Noen er harde og stive...

Mitt råd er: drit i prisen :P
Finn det som passer ditt barn best

Det er jo fint å vite hvor man da kan finne det merket man bruker på babyen/barnet billigst mulig, syns jeg :) Vi har brukt Coop bleiene på minstegutten her, som nattbleie. Fungerte fint :-p

På Ultra er det 3 for 2 på alle bleier.

Husker da jeg fikk barn høsten 2010, og det var bleiekrig! Haha, vi hadde en bod full med bleier og kjøpte ikke bleier på ett år. Betalte vel 24kr for en dobbelpakke med pampers og 12 kr for libero. Tok jo heeeelt av! Og barnematen var igså halv pris i tillegg til 2 for 1, så hadde en kasse med det også :P

Nå har jeg tenkt å bruke litt tøybleier hjemme i begynnelsen, så skal se litt nærmere på det- så sparer vi litt på den måten :)

Bor ikke i Norge jeg så blir vel å undersøke prisene i de kjedene som er her når det nærmer seg, men er en del dyrere her enn i Norge vet jeg.

Husker da jeg fikk barn høsten 2010, og det var bleiekrig! Haha, vi hadde en bod full med bleier og kjøpte ikke bleier på ett år. Betalte vel 24kr for en dobbelpakke med pampers og 12 kr for libero. Tok jo heeeelt av! Og barnematen var igså halv pris i tillegg til 2 for 1, så hadde en kasse med det også :P

Nå har jeg tenkt å bruke litt tøybleier hjemme i begynnelsen, så skal se litt nærmere på det- så sparer vi litt på den måten :)
Tøybleier har jeg og tenkt på, men ble lat forrige gang, og det ble full bleiekrig det året :-)

Bleiekrigen ja!! Hadde haugevis med bleier i alle str... har fortsatt igjen noen... :-)

Sniker fra mai:)

Sverger til Rema sine. Kjempe bra kvalitet og koster ingenting. Er vel 15 kr for en pakke.

Jeg bruker rema bleier på gutten min på 12mnd! De er best på han, og aaldrinopplevd at de har lekt..
Når han var baby brukte vi libero å frem til navlestrengen datt av, så brukte vi pampers ei stund pga de var kjekke med den streken som skiftet farge :-) kommer til å bruke rema på babyen i magen og! Billig og bra.

Vi har prøvd mange forskjellige, men syns faktisk Rema sine er ganske gode ☺️ Liker de store pakningene, funker fint og prisen er jo selvfølgelig ikke noe å si på ☺️

jeg brukte pampers når han var liten, og nå har vi gått over til rema eller coop sin bleie. vi er kjempefornøyd med de bleiene, og de er veldig rimelige. Når jobbsituasjonen endrer seg brått og uventet må man se litt på prisen også :) er ihvertfall veldig fornøyd med coop sine bleier. Hadde vi hatt litt bedre råd, hadde vi kjøpt pampers tror jeg :)

Har brukt libero også, men de ble ALT for dyre syntes jeg, og passformen ble litt rar i forhold til fasongen på guttungen.

Bruker libero.. Det er jo ikke fryktelig mye som skiller på prisene, syns jeg. Han har også vært fornøyd med de, så har vært fornøyd selv :) Regner med å fortsette med denne på nestemann.

Her bruker vi coop bleiene, veldig fornøyd med de :-)

Back
Topp