Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rema, kiwi og coop i alle fallI alle butikker?hehe det må jeg sjekke ut!!
![]()
Okei, da skal jeg sjekke kiwi eller Cooprema er ikke her.
Oh i wish! Men desverre... Her er det harda bud om dagen... Vekta går bare oppover... Den som sier man blir tynn av amming ; F**k you.. !![]()
Nei det funker ikke på meg heller![]()
Men lov i helgen da? hm ? hm? hehe
Godt det ikke er bare meg!
Jo, etterhvert.. Blir sikkert litt i påsken tenker jegmen kan ikke ha det i hus.. Spiser hele tiden..
![]()
Jeez, vi så det i går når vi handla. Skulle bare ha litt, kom hjem med 2kg :O
I'm screwed![]()
Var innom kiwi hvor de hadde satt max 2kg, og raskt innom rema1000 da de ikke hadde mannens favoritter (godtegriser , vi?)- det kjøpe folk hele esker :OHahaha herlig![]()
OidaVar innom kiwi hvor de hadde satt max 2kg, og raskt innom rema1000 da de ikke hadde mannens favoritter (godtegriser , vi?)- det kjøpe folk hele esker :O
Oh de sjokoladeappelsinene er gode!Jeg så det, på Kiwi. Påskeegg til 19 kr og sjokoladeappelsin til 18 krMen kommer ikke aktivt til å dra i butikker og hamstre, nei hehe...
Oj! Så ikke sjokoladeappelsinene. Kanskje best det :OJeg så det, på Kiwi. Påskeegg til 19 kr og sjokoladeappelsin til 18 krMen kommer ikke aktivt til å dra i butikker og hamstre, nei hehe...