Priskrig på godteri

NEI, det er usunt, og man kommer til å kjøpe aaaaltfor mye for det er så billig. ( er vel derfor jeg kommer til å handle likevel.....hehe)

Hihi tror jeg må :P Er jo snart helg :D

Oh i wish! Men desverre... Her er det harda bud om dagen... Vekta går bare oppover... Den som sier man blir tynn av amming ; F**k you.. ! :p

Last edited:
Oh i wish! Men desverre... Her er det harda bud om dagen... Vekta går bare oppover... Den som sier man blir tynn av amming ; F**k you.. ! :p

Nei det funker ikke på meg heller :P :D Men lov i helgen da? hm ? hm? hehe

Jeez, vi så det i går når vi handla. Skulle bare ha litt, kom hjem med 2kg :O

I'm screwed :P

Godt det ikke er bare meg!

Jo, etterhvert.. Blir sikkert litt i påsken tenker jeg ;) men kan ikke ha det i hus.. Spiser hele tiden.. :(

Helt sant, lettere å ikke kjøpe enn å holde seg unna om man har det liggende!

Jeg så det, på Kiwi. Påskeegg til 19 kr og sjokoladeappelsin til 18 kr :) Men kommer ikke aktivt til å dra i butikker og hamstre, nei hehe...

Var innom kiwi hvor de hadde satt max 2kg, og raskt innom rema1000 da de ikke hadde mannens favoritter (godtegriser , vi?)- det kjøpe folk hele esker :O
Oida :P Jeg kan ikke ha mange esker snop i skapet tror jeg, da hadde jeg rulla etterhvert :P

Jeg så det, på Kiwi. Påskeegg til 19 kr og sjokoladeappelsin til 18 kr :) Men kommer ikke aktivt til å dra i butikker og hamstre, nei hehe...
Oh de sjokoladeappelsinene er gode! :P

Oj! Så ikke sjokoladeappelsinene. Kanskje best det :O

Back
Topp