Mamma_2013
ØnskerMegEnGullUnge2013<3
Nei pris spiller INGEN rolle! Det viktigste er å møte opp![]()
Det var veldig fint sagt. Håper det er flere som tenker som deg, hadde blitt så godt for barna spess.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei pris spiller INGEN rolle! Det viktigste er å møte opp![]()
Samboer er vant til detÆrlig talt! Går det an!? Hadde min svigermor sagt noe sånt hadde jeg blitt helt satt ut..
Hva sa mannen din når hun sa det?
Godt at du slipper feire jul med hun i år <3
Samboer er vant til dethan advarte meg i fjor siden det var første gang jeg feira jul med de. Jeg trodde han kødda. Men neida
![]()
Hun er veldig sleip, som i fjor så la hun gavene fra sine venner under treet så det så ut som at hun fikk flere gaver enn oss andre "skal vi telle hvem som har fått flest gaver"![]()
Svigermor er vel 60Herregud, så utrolig barnslig :O Hvor gammel er hun egentlig?
Stakkars samboeren din som er vant til det, ingen skulle vært vant til sånn oppførsel..
Julen handler jo ikke om hvem som får flest gaver eller hvem som får dyrest gaver :/ Hun har helt feil fokus, spør du meg.
Jeg tenker at det er en ting hvis hun har store tanker og forventninger til gaven mannen hennes kjøper til hu, men å la barna hennes føle at de ikke har gitt en bra og dyr nok gave? Det er jo kjempe slemt!! :/
Svigermor er vel 60![]()
Men ingenting overasker meg lengere ved henne..
Jeg sa til henne i fjor at det er ikke prisverdien på gavene som teller men tanken![]()
Jeg håper detKjempe bra sagt av deg!!<3
Håper hun skjemtes litt når du sa det![]()
Jeg håper det![]()
En ting er sikkert. Jeg skal hvertfall lære min datter at prisverdien på gavene ikke har noen betydningheldigvis er hun så liten ennå, men hun skal få det plantet inn tidlig
![]()
For så langt så har ikke farmoren hennes gått forran som ett godt eksempel![]()
I år blir det julaften hos min mor og hennes mannHøres kjempe lurt ut!! Nei, farmors tankegang burde datteren din bli skjermer for![]()
Skal dere feire jul med din familie i år? Eller feirer dere hjemme?
Så bra!! Håper det blir litt koseligere <3I år blir det julaften hos min mor og hennes mann![]()
Ja håper det selvSå bra!! Håper det blir litt koseligere <3