• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Prior omelettegg.. WTF?

ORIGINAL: Pembie

Det er vel ikke værre enn ferdigstekt tacokjøttdeig, pannekakerøre, vaffelrøre etc..

Så tar det hundre ganger kortere tid å piske et par egg enn de tingene som står over da. [8|]

Jeg betaler IKKE opp mot 40 kr for 8 piskede egg.. Jeg pisker mine egne egg! Så da så!

Prøvde den faktisk i dag! (har en samboer som elsker å prøve dustete ting som kommer på markedet[8D])
Den var ganske så smakløs. Et totalt bortkasta kjøp! Haha. 35kr for 8 piska egg..jadda
Men sikkert kjekk å ha med seg på tur osv da[:)]

nesten like dumt så om å kjøpe flaskevann..

ORIGINAL: *HeldigGrisen*

nesten like dumt så om å kjøpe flaskevann..

kremt. vi kjøper flaskevann. gidder ikke koke å filtrere vannet gjennom kaffefilter!!! hehe. neida, skjønte ka du mente..) å ja, vannet våres er
fullt i hummus å kommunen gidder ikke gjøre noe med det.!!!![:@][:(]

men den omelett røra er sikkert for de som ikke kan å knuse egg!!. (sånn som mej, men ok, prøver heller å feiler litt enn å kjøpe det der). å ellers så er jo den kanonpraktisk å ha med seg på tur.

hvis det er noe lignende vi har på jobb.
så er det genialt.
For omeletten,og eggerøren blir mye bedre og finere med sånn mix,
enn om man lager selv.

perfekt for folk med funksjonshemninger da.

Det er vel ikke værre enn ferdigstekt tacokjøttdeig, pannekakerøre, vaffelrøre etc..

...og jeg ville ikke kjøpt noen av delene.

Hva skjedde med kosen med å tilberede mat?

Kjenner jeg blir uendelig provosert av alle disse ferdigproduktene som kommer på markedet. Når man ikke gidder å piske noen egg selv, da har det gått for langt. Blir helt matt av å tenke på at det knapt kommer til å være noen som vet hvordan man lager mat selv om 30 år. Alt kommer jo til å komme i ferdigbokser osv til slutt. Ender opp med smakløs mat med full av tilsetningsstoffer til slutt.

ORIGINAL: MorStine

Kjenner jeg blir uendelig provosert av alle disse ferdigproduktene som kommer på markedet. Når man ikke gidder å piske noen egg selv, da har det gått for langt. Blir helt matt av å tenke på at det knapt kommer til å være noen som vet hvordan man lager mat selv om 30 år. Alt kommer jo til å komme i ferdigbokser osv til slutt. Ender opp med smakløs mat med full av tilsetningsstoffer til slutt.

[:-]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

hvis det er noe lignende vi har på jobb.
så er det genialt.
For omeletten,og eggerøren blir mye bedre og finere med sånn mix,
enn om man lager selv.

Signerer. Dessuten hadde jeg blitt ganske forbanna skulle jeg ha lagd omelettrøre selv da det plutselig renner inn en buss med folk som skal ha 20 omeletter. [8D]

ORIGINAL: Oppdrag Nemo

Så tar det hundre ganger kortere tid å piske et par egg enn de tingene som står over da. [8|]

Tenkte akkurat det samme!

ORIGINAL: MorStine

ORIGINAL: rodstilk

Tydeligvis.. Jeg lo godt da jeg så reklamen. [8D]

Back
Topp