Lille_Rosin
Betatt av forumet
ORIGINAL: rodstilk
Tydeligvis.. Jeg lo godt da jeg så reklamen. [8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: rodstilk
Tydeligvis.. Jeg lo godt da jeg så reklamen. [8D]
ORIGINAL: Pembie
Det er vel ikke værre enn ferdigstekt tacokjøttdeig, pannekakerøre, vaffelrøre etc..
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Dummeste jeg har hørt..herregud så jævla patetisk..
ORIGINAL: *HeldigGrisen*
nesten like dumt så om å kjøpe flaskevann..
ORIGINAL: *HeldigGrisen*
nesten like dumt så om å kjøpe flaskevann..
ORIGINAL: Pembie
Det er vel ikke værre enn ferdigstekt tacokjøttdeig, pannekakerøre, vaffelrøre etc..
ORIGINAL: MorStine
Kjenner jeg blir uendelig provosert av alle disse ferdigproduktene som kommer på markedet. Når man ikke gidder å piske noen egg selv, da har det gått for langt. Blir helt matt av å tenke på at det knapt kommer til å være noen som vet hvordan man lager mat selv om 30 år. Alt kommer jo til å komme i ferdigbokser osv til slutt. Ender opp med smakløs mat med full av tilsetningsstoffer til slutt.
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
hvis det er noe lignende vi har på jobb.
så er det genialt.
For omeletten,og eggerøren blir mye bedre og finere med sånn mix,
enn om man lager selv.
ORIGINAL: MorStine
Kjenner jeg blir uendelig provosert av alle disse ferdigproduktene som kommer på markedet. Når man ikke gidder å piske noen egg selv, da har det gått for langt. Blir helt matt av å tenke på at det knapt kommer til å være noen som vet hvordan man lager mat selv om 30 år. Alt kommer jo til å komme i ferdigbokser osv til slutt. Ender opp med smakløs mat med full av tilsetningsstoffer til slutt.