Prinsesse født 14.desember :-)

Så dette først nå jeg... Gratulerer så mye med jenta!! Nå er dere vel godt i gang hjemme? Vi fikk i uke 29 sist. Da har man liten baby mye lenger :-) Veldig spent på hvordan det blir denne gangen, når vi blir sendt raskt hjem og skal mestre alt selv.. Sist fikk vi jo god trening av sykepleierne før vi dro hjem etter 1,5 mnd. Håper dere koser dere!! <3>
 
Gratulerer så mye med prinsessa med bein i nesa! Tenk at hun allerede er en mnd.. Gleder meg på deres vegne! =)
 


KristineL skrev:
Så dette først nå jeg... Gratulerer så mye med jenta!! Nå er dere vel godt i gang hjemme? Vi fikk i uke 29 sist. Da har man liten baby mye lenger :-) Veldig spent på hvordan det blir denne gangen, når vi blir sendt raskt hjem og skal mestre alt selv.. Sist fikk vi jo god trening av sykepleierne før vi dro hjem etter 1,5 mnd. Håper dere koser dere!! <3>



Beklager kjempe sent svar! Vi er godt i gang hjemme ja. 10 uker siden fødsel i går. Hun er blitt 4kg nå og 51cm :) Alt går bare bra!

Uke 29 ja. Det var tidlig. Godt man får så god oppfølging (både barn og foreldre) på nyfødt intensiv :)

Tusen takk for alle gratulasjoner <3
 
Back
Topp