Prinsesse født 14.desember :-)

LineMa

Flørter med forumet
Til dere februarmammaer som ikke er på facebook,så fødte jeg en liten jente den 14.desember. Hun var 1775g og 42cm :-) hun hadde det tydligvis veldig travelt for det var ingenting som tydet på at jeg skulle føde for tidlig. Hadde termin 11.februar så hun ble altså født uke 31+6. Tida tilbringes for tiden på sykehus,hun ligger på nyfødt intensiv. Her blir vi til værtfall ut januar. Men dagene går fort og hun har allerede begynt å skjønt greia med amming! Stolt :-) Ellers er hun en frisk og fin jente. Trenger ikke pustehjelp og kom ut fra kuvøsen permanent på dag 2. Har forresten sendt inn info til fødetråden her inne men har ikke blitt oppdatert enda. Så hvis noen skulle vært interessert i fødehistorien så finner dere den der etterhvert :-)
 
Ser at fødetråden er blitt oppdatert. Men jeg har misforstått litt,trodde fødehistoriene kom med der men det gjore den ikke
 
Gratulerer så mye med den lille, sterke jenta :)

Koselig å høre at alt er bra med henne tross for tidlig fødsel, kos dere videre!
 
Gratulere med prinsesse :-)

Nå blir jeg virkelig klar for å se prinsen min :-)
 
Gratulerer med vel overstått fødsel og godt nytt år til dere :-)
 
Gratulerer så masse med liten prinsesse:)) Flott at alt går bra:)
 
Tusen takk <3>
 
Gratulerer så mye med lille prinsesse! Kjempe glad for oppdateringer! Godt at det går så bra med dere! Lykke til videre på ferden!
 
Gratulere så mye med lillepia!! Så at den stolte bestemor fra øya hadde skrevet på Facebook at dere hadde fått lillepia. Har tenkt mye på dere så det va godt å høre at alt står bra til med både mor og barn:D
 


luxusmamma skrev:


Cmilla skrev:
Gratulerer igjen med den lille skjønne prinsessen:)




 


Mrs. Potato Head skrev:


luxusmamma skrev:


Cmilla skrev:
Gratulerer igjen med den lille skjønne prinsessen:)







 
Gratulerer så mye med jenta! :D <3
Håper dere koser dere masse med lille nusket^^,

Ser at det ble skrevet til "Oss som ikke er på Facebook"
Hvordan kommer man inn i Terminklubbene på FB? :) 
Må man få invite feks? :)
(Håper noen svarer meg på PM) :)


Uansett;
Masse lykke til fremåver! og til lykke med det nye året :)
 
Gratulerer så mye med prinsessa! :-) Fordel med jente hvis man føder før tiden. Nå er dere i de beste hender! Spør og grav om alt mulig :-) Nå dere har muligheten. Klem fra ei som fødte i uke 29+1 forrige gang :-)
 
Gratulerer så mye med en sterk liten jente;;) Håper alt går like bra fremover;;)
 
Jeg kan godt legge inn fødsels historien om dere ønsker dette, ellers er det vel litt lettere med bare en link?? Kan fort bli mye tekst?? 
 


Froni skrev:
Jeg kan godt legge inn fødsels historien om dere ønsker dette, ellers er det vel litt lettere med bare en link?? Kan fort bli mye tekst?? 



Kan kanskje bli litt mye tekst ja. Vet ikke :-) hvordan lager man sånn link da? *grønn på data*
 
Gratulere så mykje! Kjekt å lesa at alt gjekk bra!
 
Gratulerer så masse :)

Eg vil gjerne lese fødselshistorie!!
kan vi ikkle lage en tråd med "Våre fødselshistorier" da. så kan vi samle de der?
gjør vel ikkje noke om det er masse tekst der?? Bare å skrolle nedover det :)
 
Back
Topp