Prins/prinsesse

For meg har det virkelig ingenting å si hva andre velger å ha som kosenavn på barna sine:) hvis noen syns det er koselig å kalle den lille gutten sin for lille prins, så ser jeg ikke noe galt i det!! Er jo ikke automatisk sånn at barna blir bortskjemte drittunger fordi de har blitt kalt prins/prinsesse som liten???

Jeg bruker det ikke selv, for har aldri vært så veldig opptatt av prinsesse-ting, men jeg velger å kalle gutten min for lille pus (et av mange kosenavn):) behandler han jo ikke akkurat som en katt av den grunn???:P (satt litt på spissen...)

Du har et godt poeng ;)

Tenker det er lettere å skrive "lille prinsessa " en å si det! F.eks i album, på snap o.l. Når jeg snakker til henne blir det mer naturlig for meg å si godjenta, lille rusk osv Er ikke interessert i å forme til en prinsesse heller.

Kjært barn har mange navn. Kaller ikke mine for prinsesser, men ser på det som et kosenavn (med mindre de i tillegg kles opp som en prinsesse og blir skjemt bort til 1000 ;) ) Kaller mest mine for gullhøna mi :P Da retter de alltid på meg: "Gullkylling takk. Det er DU som er høne"

Back
Topp