Prins og prinsesse

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Kaller dere de kommende babyene for dette? Gjør slekt og venner det? Jeg får helt fnatt av setninga: «endelig kommer PRINSESSA!»

Vi er jo ikke kongelig, og med tre eldre brødre så tviler jeg på hun blir ei prinsesse :p

Det er kanskje mer våre foreldres generasjon som bruker disse navnene?

Kaller dere de kommende babyene for dette? Gjør slekt og venner det? Jeg får helt fnatt av setninga: «endelig kommer PRINSESSA!»

Vi er jo ikke kongelig, og med tre eldre brødre så tviler jeg på hun blir ei prinsesse :p

Det er kanskje mer våre foreldres generasjon som bruker disse navnene?
Haaater når folk sier prins eller prinsesse.. er ikke så veldig fan av lyseblå eller rosa heller. Blir så sykt stereotyp.. :banghead:

Hahahah endelig noen som sier dette! :hilarious:
Sorry ass, men jeg blir litt kvalm av sånn "en prins i magen" "vår lille skatt" ogsånn:laughing021

ÅÅÅH jeg HATER når folk sier prins og prinsessa :hilarious: :hilarious: Jeg syntes det er dritkleint hahah!
Har ei venninne som sier «snart er prinsen her»
Men ingen andre, mulig de har lagt merke til at jeg ikke sier det selv:hilarious:
Sier heller «lillegutt» «guttungen» eller «baby»
Vil forøvrig også forgå når voksne folk sier «bebbisen», med sånn typisk, lys bloggerstemme (vet ikke om det ga mening haha), men syntes det er så barnslig?:hilarious:

Muttern sier det til gutta "prinsen til mommo!", men jeg synes ikke det gjør noe, det er sagt med den største kjærlighet. Selv kaller jeg dem ikke det, det har aldri føltes naturlig.

Jeg har både en prins og en prinsesse. Uten kongelig blod, men de fortjener å bli behandlet som det, hehe! To vakre skatter. Gull. Kaller de det hver dag. Faller meg helt naturlig.

Haha, så enig! Folk må få kalle de det de vil men det er ingen prinser eller prinsesser her i gården!:D Hvem vet, kanskje lillebror er republikaner. (Ikke som i den amerikanske betydningen, haha)

Jeg bryr meg ikke så mye om hva folk kaller ungene sine :D

Her går det i «lillemann», som mamma begynte å kalle han siden hun ikke vet navnet ennå. Så vi kaller han det i tillegg til navnet vi har valgt :) Så får vi se om han passer navnet sitt når han er er :love7

Back
Topp