Prim i bhg

Absolutt helt greit! Både med prim og brunost!

Sent from my iPhone using BV Forum

*klikk app*
Syns det bare er bra at man har retningslinjer og forstår jo at barnehage alene ikke bestemmer dette, og det er veldig trist om det er mye næringsfattige matpakker ute og går, men igjen så bør jo ikke barnehagene være de som er ansvarlige for det, syns hovedansvaret ligger hos foreldrene og da må noen foreldre kanskje ta seg litt i nakken da og se at det de serverer ikke er så sunt :p hehe :)

iphonen

Ja, er helt enig, hadde alle klart det så hadde det jo vært enda bedre ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Prim er greit, men mine liker ikke da. Syltetøy er tja og sjokopålegg nei!

Fra min kjære iPhone<3ææ

Eneste jeg tenker av denne tråden er at jeg lurer på hvor mange foreldre og bhg-ansatte som nesten melder meg til barnevernet fordi jeg sender med mine barn skiver med syltetøy når de vil. Uten sukker og uten kunstig tilsetning. Rene bær, proppfulle av c-vitamin og optimalt for å ta opp jern fra det ekstra grove brødet. Men jeg legger altså ikke ved en lapp som forteller at dette ikke er fra sukkerglass fra butikken! Jeg kan også sende med dem pizza-som faktisk er langt sunnere enn brødmat slik jeg lager den. Eller havre-og byggkjeks med masse gode råvarer med stoffer de trenger, selvsagt uten sukker. Vi prøvde oss også på hjemmelaget sjoknøtt-pålegg av 86%sjokolade og valnøtter. Om de hadde bedt om det på nista, hadde de fått det. Teller som en grønnsak, faktisk!

Nei, nå må folk hoppe og drite i hva andre gir barna sine altså!

Når det gjelder prim i barnehagen har jeg i bunn og grunn ingen mening. Mine barn velger det uansett sjelden.

Det er helt greit :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Back
Topp