Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mamma igjen
Jeg aner ikke hva jeg skal ta....snakka med sambo istad men fant ikke ut no egentlig[&:] Skal høre litt med legen da jeg skal på 6ukers kontroll på onsdag[;)] Hormonspiral har mange av mine venner og de er sååå misfornøyde (sorry[&:])...ALLE sier det er skikkelig ubehagelig når de har sex og noen stillinger er ikke no gode så det blir lissom bare det samme "kjedelige" etterhvert[;)] Men som sagt har jeg ingen erfaring selv assa[;)] Men kommer ikke til å ta den som prevensjon da..[&:]

Å er det sånn at det blir ubehagelig er det bare å ta den ut igjen..vet aldri før man har prøvd
ORIGINAL: *Mammacili*
Jeg hadde også tenkt hormonspiral (hadde til og med bestilt det hos legen til innsetting på onsdag)-men siden snittet i livmora mi ikke er grodd siden plutten min kom til verden for 2 år og 5 mnd siden( !!!!) så kan jeg ikke, må begynne på Cerazette og se hvordan det går denne gang..(mistet hele sexlysten sist) men men[:)]
Som med alt annet; prevensjon funker ulikt på oss. Jeg har venninner som alle har hormonspiralen, og de er kjempefornøyde. Er vel historier på godt og vondt om det meste av prevensjon. [;)]
Alltid både negative og positive sider av alt[;)]ORIGINAL: Blippetiblippblopp
jeg vurderer implanon, sånn p-stav man har i armen. de varer i tre år, og er noe av det sikreste man kan bruke, og eneste bivirkning jeg fikk er at jeg mistet blødningene.. brukte den før jeg ble gravid, og den passa fint for meg
ORIGINAL: rodstilk
Offfh, jeg aner ikke!! [&:] Har mest lyst til å bruke babycomp, men da må jo syklusen være på plass først.
ORIGINAL: MammaOkt
ORIGINAL: rodstilk
Offfh, jeg aner ikke!! [&:] Har mest lyst til å bruke babycomp, men da må jo syklusen være på plass først.
Samme her.
Men så er det det at jeg vet ikke om jeg stoler 100 % på den lenger...da vi prøvde å bli gravide nå sist, så viste den eggløsning for sent i forhold til når jeg testet positivt på eggløsningstestene. Jeg vil nemlig ikke bli gravid igjen...[&:]