VetJeg ville tatt en samtale med sykehus på forhånd om det, tilfelle dere går for vanlig fødsel og det ender med akutt KS, så har du signert på at du vil gjøre det under et evt ks.
De gjør det ikke om papirene ikke er signert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VetJeg ville tatt en samtale med sykehus på forhånd om det, tilfelle dere går for vanlig fødsel og det ender med akutt KS, så har du signert på at du vil gjøre det under et evt ks.
De gjør det ikke om papirene ikke er signert.
Jeg blir gal av alt som har hormoner i seg, så jeg tror jeg kjører kobberspiral! Hadde det sist og, men den satt litt feil og var litt vond etter hvert, så måtte ta den ut. Men satser på at den sitter ordentlig denne gang!
GynekologklinikkenSatt du den inn hos fastlegen eller hos gynekolog?
Ja ble du helt skrullegal av p-ring du og? Eller var den bare litt rar å bruke? Jeg var ikke meg selv jeg, men den p-ringen! Enda den skulle bare virke lokalt osv?vil aldri bli den personen igjen!Blir gal av hormoner og spesielt p ringen.
Kjøpte sånn pfc temp måler og har brukt den for å følge med på el sammen med en app. Så bruker vi kondom i veldig kritiske periodertror nok jeg blir å fortsette med det til en av oss føler det er greit å sterilisere
![]()
Hvordan fungerer egentlig pessar? Føler det er alternativet til kobberspiralenJeg ønsker ikke hormoner så blir pessar her.
Blir en av oss som kutter mulighetene for flere barn
Vi har da 3 barn og det holder.
Hvordan fungerer egentlig pessar? Føler det er alternativet til kobberspiralen![]()
hva tenker dere å starte på av prevensjon etter å ha født? Minipille er uaktuelt for meg da jeg blir eg TROLL å bo med, så tror jeg bare får klare meg uten mens jeg ammer
Noen som har erfaringer med spiraler? Syns piller generelt er litt pes. Er ganske klar på at jeg er ferdig med å få barn men syns det er litt drastisk å gjøre seg steril, både for meg og mannen! Man vet jo tross alt ikke hva fremtiden bringer..
Tror jeg har landet på hormonspiral her.
Mangler en endelig diagnose men alt tyder på at jeg har endometriose og da skal hormonspiral være bra. Også er det jo enkelt og forhåpentligvis rekker ikke mensen og komme tilbake i det hele tatt etter fødsel da![]()
Ja ble du helt skrullegal av p-ring du og? Eller var den bare litt rar å bruke? Jeg var ikke meg selv jeg, men den p-ringen! Enda den skulle bare virke lokalt osv?vil aldri bli den personen igjen!
Haha så godt å høre at flere har kjent på det! Jeg følte meg som den eneste i verden somJa mente at hjernen min ble galgikk på på sprøyta før det og reagerte altså enda verre på hormonene fra p ringen.
OG sambo ble fort øm når vi hadde sex, så vi begynte å ta den ut under sex - mye jobb(og ja den var plassert så langt inn man får til
)
Haha så godt å høre at flere har kjent på det! Jeg følte meg som den eneste i verden som
Ble gal i hjernen av den, siden den skulle ha minimalt med slike bivirkningerden er det verste jeg har prøvd!og ja, den var
Litt i veien under sex også!
Får ikke bruke noen hormonpreparater så blir nok kobberspiral her hvis det blir noeAldri blitt gravid uten hjelp så...
Vi brukte også lang tid til å bli gravid, og tror medisinene fra IVF forsøket var igjen i kroppen litt siden vi ble gravide rett etter mislykket forsøk, så tenker også at jeg ikke trenger noe prevensjon, men man vet jo aldri.
Vi skal jo ha flere barn så er jo bare bra om det skulle kunne skje av seg selv en gang til da![]()