Prevensjon

Prøvd p-ring? Lite hormoner. Jeg tålte ikke pp piller lengre da anbefalte gyn p-ring.
Er nok det jeg går tilbake til ^-^
Ikke fordi jeg ikke tålte resten, men synes de er greie å forholde seg til (slipper å ta noe hver dag :) )

Er nok det jeg går tilbake til ^-^
Ikke fordi jeg ikke tålte resten, men synes de er greie å forholde seg til (slipper å ta noe hver dag :) )
Ja jeg glemte pillene i hytt og pine. :) Også liker jeg ikke tanken på å sprøyte noe inni meg eller armen min. Spiral har jeg aldri prøvd.

Her er både sterilisering for meg og mannen helt uaktuelt.

P pillen synfase har fungert veldig greit for meg, men såklart stress huske på hele tiden...så får se.

Under amming sist gikk jeg på minipille, og det var ikke det beste gitt...men vi får se...ikke bestemt meg enda. Vurderer spiral

Her er både sterilisering for meg og mannen helt uaktuelt.

P pillen synfase har fungert veldig greit for meg, men såklart stress huske på hele tiden...så får se.

Under amming sist gikk jeg på minipille, og det var ikke det beste gitt...men vi får se...ikke bestemt meg enda. Vurderer spiral

Her blir d bare kondomer, hadde håpt at kanskje nummer to kommer litt tett :D

Her blir det sterilisering... Nå har jeg blitt gravid på pillen 3 ganger pluss jeg tåler ikke hormoner, spiral tålte jeg ikke, ble deprimert og blødde i hytt og pine.. Tør ikke ta hormonprevensjon, og kondom..... Fort å tenke nja...
Og siden vi så appsolutt er helt ferdig og virkelig ikke vil ha flere så ser vi det som det beste :D

Etter de to første satte jeg inn hormonspiral, som fungerte ypperlig for meg. Nå har jeg fått mannen til å gå med på sterilisering :) Her blir det tvilsomt flere barn :)

Back
Topp