Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvd p-ring? Lite hormoner. Jeg tålte ikke pp piller lengre da anbefalte gyn p-ring.Her blir det kondom under amming ( minipillene gjør at jeg blør konstant)
Så begynner jeg på p piller igjen. Som er det eneste jeg ikke blør mye avhar prøvd alt det andre.. Møkkalei.
Har å gitt besjed om at jeg etter hvert kutter ut pillene . Å da får han ta seg av prevansjonen![]()
Jeg vill ikke gå på så sterke hormoner
Har hørt litt og man kan bruke p stav under ammingHva kan man bruke/ikke bruke når man ammer? Jeg gikk på minipiller sist - syns det var noe herk å har veldig lyst å sette inn stav - til samboerens store fortvilelse som vil ha nr 3 før den "går ut" (har sagt den kan tas ut når man ønsker, men er usikker på om jeg i det hele tatt kan ha stav når jeg ammer)
Nei faktisk ikke. Men alt annet med lite hormoner har kommet med blødninger. Så jeg har ikke akkurat lystPrøvd p-ring? Lite hormoner. Jeg tålte ikke pp piller lengre da anbefalte gyn p-ring.
Hmm. Merkelig. Er noe dritt når kroppen ikke tåler det.Nei faktisk ikke. Men alt annet med lite hormoner har kommet med blødninger. Så jeg har ikke akkurat lyst![]()
Ja det er noe drit :/ men pillene funker så får bare holde meg til deHmm. Merkelig. Er noe dritt når kroppen ikke tåler det.
Hei! P-stav og minipiller inneholder det samme hormonet (gestagen) og dette kan man bruke når man ammerHva kan man bruke/ikke bruke når man ammer? Jeg gikk på minipiller sist - syns det var noe herk å har veldig lyst å sette inn stav - til samboerens store fortvilelse som vil ha nr 3 før den "går ut" (har sagt den kan tas ut når man ønsker, men er usikker på om jeg i det hele tatt kan ha stav når jeg ammer)
Hei! P-stav og minipiller inneholder det samme hormonet (gestagen) og dette kan man bruke når man ammerMan bør dog prøve seg på minipiller en stund (3 mnd) før man setter inn stav, sånn at man vet hvordan kroppen reagerer på hormonelle prevensjonsmidler som kun inneholder gestagen. Vet ikke helt hva du sikter til når du sier at minipiller var noe herk, men om det har med blødning etc å gjøre, er det sannsynlig at de samme symptomene vil forekomme når du setter inn stav ettersom det er samme hormon. Sikter du til at det er stress å ta pillene i det korte vinduet man har hver dag, ja da kan stav absolutt være en knallidee! Jeg hadde satt inn stav tvert om vi ikke skulle hatt en til om ikke så veeeeldig lenge
![]()