Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kona di? Her har jeg satt inn kobberspiral for noen uker siden! Veldig fornøyd sålangt da jeg ikke ønsket noe med hormonerJeg brukte også cerazette før. Nå bruker jeg bare kona mi. Påvirker verken melka eller amminga på negativt vis.
Jeg har hørt at det gjør vondt å sette i og ta ut? Jeg skal på fødselskontroll denne uka, så får vel spørre gynekologen om litt forskjellig daKona di? Her har jeg satt inn kobberspiral for noen uker siden! Veldig fornøyd sålangt da jeg ikke ønsket noe med hormoner![]()
Har også hørt det, men jeg synes ikke det var vondt. Kjente det jo, men var laaaangt ifra vondt! Gynekologen anbefalte å sette det inn etter fødsel hvis man ønsket spiral, for da var det minst vondtJeg har hørt at det gjør vondt å sette i og ta ut? Jeg skal på fødselskontroll denne uka, så får vel spørre gynekologen om litt forskjellig da![]()
Man skulle jo tro at man tålte alt etter en fødsel, men jeg er fortsatt pinglete når det kommer til smerte gittHar også hørt det, men jeg synes ikke det var vondt. Kjente det jo, men var laaaangt ifra vondt! Gynekologen anbefalte å sette det inn etter fødsel hvis man ønsket spiral, for da var det minst vondt![]()
8 uker etterMan skulle jo tro at man tålte alt etter en fødsel, men jeg er fortsatt pinglete når det kommer til smerte gitthvor fort etter fødselen satte du den inn?
Kona di ??? Hva er det ??Jeg brukte også cerazette før. Nå bruker jeg bare kona mi. Påvirker verken melka eller amminga på negativt vis.
Kona di ??? Hva er det ??
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Aha skjønnerFørst og fremst, i denne sammenhengen, en spøk. Dernest: ektefelle med særdeles dårlig, for ikke å si direkte mangelfull, sædkvalitet.
HahaFørst og fremst, i denne sammenhengen, en spøk. Dernest: ektefelle med særdeles dårlig, for ikke å si direkte mangelfull, sædkvalitet.
Krymper hjernen?! Første gang jeg har hørtHøhø,, ja prevansjon ja. leste netopp at p-piller krymper hjernen .. skal bestille meg 6 ukers kontroll nå snart så blir vell å snake om det der , tenker jeg![]()