Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra gjort av mannen ;-)Jeg tåler ikke hormoner, og pga problemer i underlivet så får jeg ikke sette inn spiral.
Vi skal ikke ha flere barn, så mannen har sagt seg villig til å steriliseres
Hvordan gjør du det? Har lyst å få gubben til å kutte strengen men han syns det er så drastisk liksom... Får vår andre nå og jeg har virkelig ikke tenkt å få fler!Her skal vi ikke ha flere barn, så jeg kommer til å sterilisere meg til høsten når jeg blir 30
Hvordan jeg gjør det? Reiser på sykehuset og opererer meg mannen kunne godt gjort det, men jeg vet han sliter veldig med leger, sprøyter etc , så jeg vil ikke han skal gjennomgå det. Da kan like godt jeg gjøre det, har ikke noe bruk for utstyret der nede uansettHvordan gjør du det? Har lyst å få gubben til å kutte strengen men han syns det er så drastisk liksom... Får vår andre nå og jeg har virkelig ikke tenkt å få fler!
Det jeg lurer på er hva du skal operere? Tar du ut hele livmora eller er det andre løsninger? Har hørt man kan gå i tidlig overgangsalder hvis man fjerner livmoraHvordan jeg gjør det? Reiser på sykehuset og opererer meg mannen kunne godt gjort det, men jeg vet han sliter veldig med leger, sprøyter etc , så jeg vil ikke han skal gjennomgå det. Da kan like godt jeg gjøre det, har ikke noe bruk for utstyret der nede uansett
Enig med deg.Jeg tåler ikke disse hormonpreparatene og er generelt skeptisk til de etter å ha sett hvor mye forandringer som skjedde med kroppen, så det er uaktuelt. Vi skal heller ikke ha flere barn, så mannen har på eget initiativ sagt at han kan sterilisere seg
Det aner jeg ikke, ikke satt meg inn i det. Men vet bare at det er mer enn nok med 3 unger, vi skal ha tid og ork til de også så derfor gjør jeg detDet jeg lurer på er hva du skal operere? Tar du ut hele livmora eller er det andre løsninger? Har hørt man kan gå i tidlig overgangsalder hvis man fjerner livmora
Det aner jeg ikke, ikke satt meg inn i det. Men vet bare at det er mer enn nok med 3 unger, vi skal ha tid og ork til de også så derfor gjør jeg det