Sorry heheÅhh, snakk om å ta fra meg alt håp om å snart være ferdig...
Så jeg har bare 4-5 måneder igjen...? Høres flott ut!![]()
Kan hende du ikke blør så lenge da. Håper du snart er ferdig.
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sorry heheÅhh, snakk om å ta fra meg alt håp om å snart være ferdig...
Jeg anbefaler ikke spiral. Jeg prøvde det en gang og hadde vondt lenge etterpå. Klarte ikke ha sex pga det gjorde vondt og det endte med at kroppen støtet den ut. Den løsna helt. Dessuten gjør det sykt vondt når de snitter opp for å sette den på plass.
Sent from my iPhone using BV Forum
Åhh, snakk om å ta fra meg alt håp om å snart være ferdig...
Snitter opp?? Var ingen som snittet i meg :-/Jeg anbefaler ikke spiral. Jeg prøvde det en gang og hadde vondt lenge etterpå. Klarte ikke ha sex pga det gjorde vondt og det endte med at kroppen støtet den ut. Den løsna helt. Dessuten gjør det sykt vondt når de snitter opp for å sette den på plass.
jeg måtte bestille selv i alle fallEr det sånn man må bestille time til selv? Eller inngår det i 6-ukerskontrollen til bebis?
Er det sånn man må bestille time til selv? Eller inngår det i 6-ukerskontrollen til bebis?
Jeg har tenkt å prøve kobberspiralVil helst ikke ha noe med alle de hormonene så skal gi denne en sjans
Har allerede snakket med lege å fått time til å sette den inn
Han ville vente til det hadde gått litt mer enn 6 uker med å sette den
Har hatt pstav før og denne hormonspiralen har samme virkning. Og ønsker ikke det igjen![]()
Hmm, kjenner jeg ble litt skuffet over legen min som ikke opplyste om kobberspiral.. Det var ikke et av mulighetene hun fortalte om :/
Får håpe det går greit med hormonspiralen da![]()
Merkelig.m trodde dette var like vanlig som alt annet. Er jo mange som verken vil eller tåler hormoner
Bakdelen med denne er at man kan få litt mer mensensmerter og blødninger ?!
Men man vet jo ikke hvordan man reagerer før man har prøvd
Jeg velger heller det framfor de andre alternativene
Men du har allerede satt inn hormonspiral ?