Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal ha hormonspiral, hadde det før jeg ble gravid og var veldig fornøydogså et det deilig å slippe å ha mens
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg fikk satt inn hormonspiral etter sist fødsel, blødde i rundt 6-7 måneder etterpå. Hadde jeg vist den var så dyr, og at jeg kom til å blø så lenge etterpå, så hadde jeg aldri satt den inn, ikke når jeg kun skulle ha den i maks 1 år. Kommer nok til å sette inn en ny når jeg er ferdig med å få barn. Men denne gang blir det minipille eller p-pille. Sa til JM denne gang at det var håpløst og dumt å anbefale hormonspiral til førstegangsfødende.Jeg fikk hormonspiral etter at jeg fikk jenta mi i februar. Den ble satt inn i juni og jeg har blødd siden... Hører flere si at de slipper mens når de har den, men jeg må innrømme at jeg ser ikke så lyst på det akkurat nå...![]()
P-sprøyteble gravid på p-piller, så stoler definitivt ikke på de lengre
men kunne jo tenke meg et barn til med tiden, så spiral er uaktuelt for min del
høres så vondt ut!
Mamma til Matheo <3
Ja, tror det er kun det vi kan bruke.Vi som ammer kan bare ha minipille eller hormonspiral, eller?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvorfor kan du ikke ha spiral dersom du skal ha flere?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Så lenge man går til noen som vet hva de gjør på så kjenner man ingentingJeg kan det, men jeg vet ikke om jeg hadde turt å sette denhørt så mye om at det er vondt
Mamma til Matheo <3
Jeg fikk satt inn hormonspiral etter sist fødsel, blødde i rundt 6-7 måneder etterpå. Hadde jeg vist den var så dyr, og at jeg kom til å blø så lenge etterpå, så hadde jeg aldri satt den inn, ikke når jeg kun skulle ha den i maks 1 år. Kommer nok til å sette inn en ny når jeg er ferdig med å få barn. Men denne gang blir det minipille eller p-pille. Sa til JM denne gang at det var håpløst og dumt å anbefale hormonspiral til førstegangsfødende.
Hvor mye kostet den?Åhh, snakk om å ta fra meg alt håp om å snart være ferdig...
Så jeg har bare 4-5 måneder igjen...? Høres flott ut!![]()