prevensjon..hva kan du anbefale??

solstråle08

Glad i forumet
ja da er tida inne for å starte med det igjen. har selv bare erfaring med p-piller. tenkte nå kanskje på hormonspiral eller p.stav. hva er dres erfaringer og anbefalinger jenter?

Jeg har KJEMPE drålig erfaring med hormonspiral! Følte meg gravid hele tiden, hormonell og masse mensmurringer:(

Etter graviditeten skal jeg over på p-ring igjen! Det beste jeg har brukt av alle tingene! (p-sprøyte, p-pille, hormonspiral, p-plaster

ORIGINAL: Skrulla86

Jeg har KJEMPE drålig erfaring med hormonspiral! Følte meg gravid hele tiden, hormonell og masse mensmurringer:(

Etter graviditeten skal jeg over på p-ring igjen! Det beste jeg har brukt av alle tingene! (p-sprøyte, p-pille, hormonspiral, p-plaster

er ikke p-ringen vanskeli å bruke? hmm

Jeg har meget god erfaring med avholdenhet.

jeg har netopp for 2 uker siden begynt på nuvaring..har alltid hatt p-piller,og gud så herlig prevensjon..merker ikke noe til den,man kan bli fort gravid,veldig lett å sette den inn osv..[:)]

ORIGINAL: Bdancer

www.pfc.no

Er svært fornøyd med min ladycomp. Avhengig av regelmessig syklus for at dette skal fungere.

ORIGINAL: stolt mamma 2008

jeg har netopp for 2 uker siden begynt på nuvaring..har alltid hatt p-piller,og gud så herlig prevensjon..merker ikke noe til den,man kan bli fort gravid,veldig lett å sette den inn osv..[:)]

nuvaring hva e det?[8D]

va veldig fornøyd med p-ringen(nuvaringen) når æ tok den ut,ble æ gravid på første forsøk:)

ORIGINAL: mkt

ORIGINAL: stolt mamma 2008

nuvaring hva e det?[8D]

hadde heller aldri hørt om d før jeg leste om d; http://www.nuvaring.no/hcp/index.asp

flere?? dytter

ORIGINAL: LykkeligTrollmor

Kobberspiral!! Knall fornøyd!!!!! [:)]

ORIGINAL: Hyssamaia!

Nuvaring.. Beste jeg har hatt.. dytter den opp, har den der i 3 uker også tar man den ut. etter ei uke så er det en ny opp som skal sitte i 3 uker.
så distre som jeg er så kan ikke jeg bruke p-piller[8D]

Mulig jeg er litt dum nå - men hvordan kan man ikke merke at den er oppi der når man har sex?[8D][:)] Ellers så ble jeg veldig nyskjerrig og har lyst til å prøve denne[:)]

Nuvaring!

p-plaster!

anbefaler ikkje psprøyta til noen, ble veldig syk av den. inneholder som andre sier mye dritt. og er ikkje noe du kan ta ut eller ta av eller noe vist du får bivirkninger, du må bare være syk til den går ut av kroppen... forferdelig!

Kobberspiralen[:)]. Vil ikke hormoner og da var det eneste alternativet. Hadde gått på p-pille i evigheter før jeg ble gravid og likte det aldri å måtte spise piller for å holde meg unna graviditet[8D]

Var misfornøyd med kobberspiralen de første 4 mnd siden jeg da blødde hele tiden. Men nå er mensen akkurat som før, av og til heftigere blødning enn før - men ofte også mye mindre. Av og til mer smerte men da har man jo naproxen[:D]

Jeg har kobberspiral, og er utrolig fornøyd med den. Hatt den i litt over ett år nå .. Mensen er som normalt, og eneste jeg merket til den var noen dager etter jeg satt den i, hvor det var litt smerter i magen .. men det gikk fort over! Og har ikke merket noe etter det [:)]

Nå er jeg gravid da, så går ikke på noe[8D]
Gikk på cerazette før graviditeten (og ble faktisk gravid mens jeg brukte cerazette)
og jeg synes ikke de fungerte for meg i hvertfall. Fikk mye kvalme av de.
Ellers har jeg brukt p-sprøyte, og jeg la på meg enormt mye etter jeg tok den[&:]
Og fikk kløe, kvalme etc..

Tenker å prøve p-ring nå etter fødsel[:D]

Back
Topp