prevensjon..hva kan du anbefale??

jeg var ikke fornøyd med p-staven i det hele tatt. du kan ha den inne inntil 3 år,men jeg tok den ut igjen etter 1,for da var jeg lei av å ha tante rød annen hver uke [:@][:'(]

Eg bruker Cerazette, men skal bytte nå.. Aner ikke til hva [:-]

ORIGINAL: LykkeligTrollmor

Kobberspiral!! Knall fornøyd!!!!! [:)]

P ring- nuvaring.[:)] Merker ingenting til den,anbefales.[:D]

ORIGINAL: *Hønemamma*

Nå er jeg gravid da, så går ikke på noe[8D]
Gikk på cerazette før graviditeten (og ble faktisk gravid mens jeg brukte cerazette)
og jeg synes ikke de fungerte for meg i hvertfall. Fikk mye kvalme av de.
Ellers har jeg brukt p-sprøyte, og jeg la på meg enormt mye etter jeg tok den[&:]
Og fikk kløe, kvalme etc..

Tenker å prøve p-ring nåetter fødsel[:D]

Jeg ble også gravid når jeg gikk på cerazette.. Og p sprøyta la jeg på meg 15 kg av så anbefaler ikke noen av de..
Eneste prevansjon som funker på meg er avhold.. hehe...

ORIGINAL: Carla82

ORIGINAL: Hyssamaia!

Nuvaring.. Beste jeg har hatt.. dytter den opp, har den der i 3 uker også tar man den ut. etter ei uke så er det en ny opp som skal sitte i 3 uker.
så distre som jeg er så kan ikke jeg bruke p-piller[8D]

Mulig jeg er litt dum nå - men hvordan kan man ikke merke at den er oppi der når man har sex?[8D][:)] Ellers så ble jeg veldig nyskjerrig og har lyst til å prøve denne[:)]

sambo klaget på dette. Men man kan ta den ut. Så lenge man skyller den før man setter den inn innen3 timer. etter samleie.

ORIGINAL: Kattekvinnen

For meg har p-plaster vært det beste [:)]

enda dummere spørsmål, men kan ikke p-ringen dette ut under sex? uf a meg. får høre hva legen anbefaler meg.. enten blir det spiral,p-plaster eller p-ring her tror jeg.

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: heidij

hvor kjøper dere nuvaring da? ble litt nyskjerrig på den nå jeg [8D]

der man kjøper all annen prevansjon[;)]

må man ha resept på den?og hva koster den?

ja man må ha resept.. den koster ca 300 kroner for 3 mnd[:)]

ORIGINAL: solstråle08

enda dummere spørsmål, men kan ikke p-ringen dette ut under sex? uf a meg. får høre hva legen anbefaler meg.. enten blir det spiral,p-plaster eller p-ring her tror jeg.

jeg tenkte på dette selv også..men vi har hatt samleie etter jeg begynte på nuvaringen,og den er på plassen sin enda[;)]

ORIGINAL: *Hønemamma*

Nå er jeg gravid da, så går ikke på noe[8D]
Gikk på cerazette før graviditeten (og ble faktisk gravid mens jeg brukte cerazette)
og jeg synes ikke de fungerte for meg i hvertfall. Fikk mye kvalme av de.
Ellers har jeg brukt p-sprøyte, og jeg la på meg enormt mye etter jeg tok den[&:]
Og fikk kløe, kvalme etc..

Tenker å prøve p-ring nå etter fødsel[:D]

føler mange har problemer med cerazette..jeg ble ikke gravid med den men i løpet av det året jeg gikk på de så hadde jeg vel vanlig mensen 2 ganger og blødninger 4-5 ganger og menssmerter hele veien..

Back
Topp