Har dere tenkt hva dere kommer til å bruke videre evt ikke bruke?
Har selv begynt på minipillen- men har blødd siden jeg begynte :s
Har selv begynt på minipillen- men har blødd siden jeg begynte :s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hah, det trodde vi også! Men jeg ble gravid likevell 7uker etter at nr1 var født. Tiltross for fullamming og hoppe av i svingen. Fant ut at jeg var gravid etter innsetting av spiral. Var da 11 uker på vei (7-8uker på vei da spiralen ble satt inn)JM sa at det egentlig anbefales å vente 6 mnd før man setter inn spiral, så vi venter ihvertfall så lenge. For min del har fullamming hjulpet som prevensjon, så jeg regner med at vi er meget sikre i 5 mnd når vi itillegg hopper-av-svingen
MEN så tenker jeg også at hvis jeg nå får satt inn spiral for flere år, så er det også spikern-på-livmor-kista.... Er jeg ferdig?!
Hah, det trodde vi også! Men jeg ble gravid likevell 7uker etter at nr1 var født. Tiltross for fullamming og hoppe av i svingen. Fant ut at jeg var gravid etter innsetting av spiral. Var da 11 uker på vei (7-8uker på vei da spiralen ble satt inn)
Gyn. Anbefalte meg å sette inn spiral 8uker ett fødsel, så hun jm'a må ha feil tror jeg..
Iik, etter 7 uker?!
Altså glemte å nevne at jm anbefalte å vente 6 mnd med å sette inn spiral etter Keisersnitt, ikke vaginal fødsel. Noen andre som har hørt dette?
Har du ikke fått svar enda?!Jeg kunne få det 6 uker etter. Sålenge alt så bra ut. Hadde keisersnitt. Ble dog ikke satt inn da jeg måtte ta en prøve av noe inn i livmora, så venter på svar på den prøven før jeg kan få satt inn spiral![]()
Har du ikke fått svar enda?!håper du får det snart!! Fælt så lang tid det skulle ta! og hvordan fant de ut at noe ikke stemte? Tar de ultralyd før de setter inn spiral?
Jepp, han var 11mnder når lillesøster kom til verdenIik, etter 7 uker?!
Altså glemte å nevne at jm anbefalte å vente 6 mnd med å sette inn spiral etter Keisersnitt, ikke vaginal fødsel. Noen andre som har hørt dette?
Jeg holder på å temper! Det er jo ikke "sikkert" for etter noen sykluser, så krysser fingrene for at det ikke skjer noe før detselv om jeg hadde eggløsning forrige uke merket jeg, og en del sex rundt den tiden
ikke krise med nr 2, men kanskje ikke SÅ tett på hverandre
![]()
Man tar tempen på seg selv hver morgen før man har stått opp (viktig å gjøre med en gang man våkner for det er da man kan måle basaltemperaturen sin). Måler under tungen så langt inn man kan! Så har man en app (jeg bruker natural cycles for den er bestHvordan temper man, altså åssn fungerer det?![]()
Man tar tempen på seg selv hver morgen før man har stått opp (viktig å gjøre med en gang man våkner for det er da man kan måle basaltemperaturen sin). Måler under tungen så langt inn man kan! Så har man en app (jeg bruker natural cycles for den er bestHvordan temper man, altså åssn fungerer det?![]()