Presis?

Verste eg veit er folk som ikkje respektere andre si tid. Eg vart opplært til at en alltid skulle legge inn en halvtime ekstra i tilfelle punktering;-)

Jeg var alltid sykelig presis, men etter å ha ventet x antall ganger har jeg begynt å stresse ned og er faktisk sjelden først. Føles greit d og. Slipper å irritere meg i alle fall!

Det verste jeg vet er å vente på andre. Hvorfor er deres tid mer verdt/viktigere enn min tid? Syns det er så utrolig respektløst å la andre vente på seg, og er derfor alltid tidlig ute selv!

Hahaha vennene mine er ikke som meg ;) når det gjelder de er det ikke så viktig :) men når kollegaen som skal ta over for meg slltid er sein slik at jeg blir sein til bhg p SFO det er irriterende det! Ene gangen var dusten en halv time for sein så jeg rakk ikke å se sønnen min opptre på juleavsluttning :(
Ok:P
Da skjønner jeg du blir irritert ja. Det går ikke an!

Ok:P
Da skjønner jeg du blir irritert ja. Det går ikke an!
Det er mere slik :p med venner har vi løse tider :) snakkes ca kl 4 liksom :)
Da er det noe annet :) men vis de sier de kommer å ikke kommer å får ikke kontakt før flere timer etter da er det kjipt ( har desverre ei slik venninne )
Men jobb, lege osv ja sånne ting stresser en som meg:p jeg har planen klar jeg :p
Å jeg vet allerede nå at i morgen er nok fysio sen som alltid. Men jeg å tulla mi kommer likevel til å være der minst 10 min før :/

Det er mere slik :p med venner har vi løse tider :) snakkes ca kl 4 liksom :)
Da er det noe annet :) men vis de sier de kommer å ikke kommer å får ikke kontakt før flere timer etter da er det kjipt ( har desverre ei slik venninne )
Men jobb, lege osv ja sånne ting stresser en som meg:p jeg har planen klar jeg :p
Å jeg vet allerede nå at i morgen er nok fysio sen som alltid. Men jeg å tulla mi kommer likevel til å være der minst 10 min før :/
Det er jo faktisk dårlig gjort når man har en avtale da.
Lege og slikt er nå alltids desverre ofte det.:/

Alltid ute i god tid! Angst for å komme for sent til noe, selv om vi ofte kan være litt trege til familie ting da. Ting tar tid med kids :p hehe

Mamma sier at det eneste gangen jeg har vært presis var da jeg ble født (akkurat kl 12:00), men har vel og merke blitt bedre med årene. Har ikke kommet forsent en eneste gang på jobb, legetimer ol. men rundt mindre viktige ting kan jeg ofte ha litt for god tid dessverre :p Sånn som nå, sitter på tlf og skulle vel egentlig ha rukket å spist frokost og stelt meg nå :) menmen, fridag er fridag!

Back
Topp