Presis?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Er du det?

Jeg hater å komme forsent. Så jeg er der alltid minst 5 min før jeg skal være der.

Å Da er det sykt irriterende å sitte å vente på de som alltid må være 5-10 min forseine :/

Jeg er presis som deg rosahårdått :D

Presis, 90% av tilfellene!
Derfor blir jeg kjempe irritert når jeg har beregnet god tid og blir stående og vente pågrunn av tunelarbeid og lignende!

Presis, 90% av tilfellene!
Derfor blir jeg kjempe irritert når jeg har beregnet god tid og blir stående og vente pågrunn av tunelarbeid og lignende!
Åh det er sykt irriterende !
Jeg bor i ett helt nytt byggefelt.. Eller Dvs de er ikke ferdige.. Så det er mye arbeid å bare en vei inn :/ så bare i dag hat jeg venta bak en gravemaskin 4 ganger :/ men heldivis rukket alt :)

Jeg er ofte for sen!uansett hvor hardt jeg prøver og hvor nøye jeg planlegger!skjønner d ikke:0

Jeg bruker å få høre at jeg er født 5 minutter for seint:hilarious: er stortsett alltid akkurat tidsnok, eller noen minutter for sein:oops: og det er uansett hvor godt jeg planlegger! Og hvis jeg faktisk er ute i god tid, så skjer det noe som gjør at jeg blir sein allikevell:shifty:

Jeg er også ganske nøye på å komme tidsnok til ting, syns det er viktig. Ble bittelitt vanskeligere etter lillegutt kom da men:p

Åh det er sykt irriterende !
Jeg bor i ett helt nytt byggefelt.. Eller Dvs de er ikke ferdige.. Så det er mye arbeid å bare en vei inn :/ så bare i dag hat jeg venta bak en gravemaskin 4 ganger :/ men heldivis rukket alt :)

Her driver de å bygger tuneeller, bruer og alt mulig annet av veiarbeid -.-' Jeg bruker vanligvis en halvtime på jobb, men en periode måtte jeg fint beregne minimum en time, og ikke alltid det holdt! Da var jeg irritert kan du tro :P

Legetimer, møter, intervju, foreldresamtale i bhg, rekke et fly ol - da er jeg alltid ute i god tid. Skal jeg derimot på besøk, i familieselskap, rekke et tog eller en forelesning går det som regel bare på hengende håret. Stresser å styrer. Er dog flink til å gi beskjed om jeg faktisk blir for sen. hehe....

Jeg er alltid presis til møter, legetimer, når jeg skal møte folk på café osv. Da også i goood tid ;) Men sliter litt mer når jeg "bare" skal hjem til folk/får besøk og vi har avtalt f.eks "ca. kl. 20".. Nå sitter jeg f.eks og venter på time hos fysio, 20 min før tiden ;)

Jeg er enten i gooooood tid før det jeg skal, eller 10 min for sen. Ingen fasit, men aldri 'right on time'

Er alltid i god tid til viktige ting, men til bussen og forelesninger og sånt er jeg alltid den som kommer pesende inn akkurat på tida. Kan være fryktelig treig hvis jeg skal noe der jeg må pynte meg eller noe da, som fest eller julebord og sånt... Men tror vennene og familien min mener jeg er født 5 minutter for seint, blir alltid erta for det :P

Tidlig ute eller presis.:)
Oftest er jeg klar til å dra lenge før resten og sitter å venter.:)

Er som regel alltid i god tid til alt jeg skal, men jeg har en kjæreste som VIRKELIG IKKE er det. Om vi skal sammen til middagsselskap, legebesøk, jobb, you name it.. er vi ALLTID for sene pga han. Kjempe irriterende :shifty::shifty::shifty::shifty:

Vi kunne ikke vært venner rosahårdått. Du hadde klikka på meg, haha;) :P
Prøver og går all inn for å være tidsnok, men sjelden jeg klarer det...

Leste en ganske interessant artikkel om dette emnet for en tid tilbake :D mennesker som ofte er litt seine "tror" et minutt er 77 sekunder, mens mennesker som er ute I tide regnet ferre enn 60 sek faktisk på et minutt :)

Kan legge til at jeg er både og. Noen ganger har jeg fryktelig god tid, mens andre ganger er jeg den som kommer 5 min ettepå :p

Vi kunne ikke vært venner rosahårdått. Du hadde klikka på meg, haha;) :P
Prøver og går all inn for å være tidsnok, men sjelden jeg klarer det...
Hahaha vennene mine er ikke som meg ;) når det gjelder de er det ikke så viktig :) men når kollegaen som skal ta over for meg slltid er sein slik at jeg blir sein til bhg p SFO det er irriterende det! Ene gangen var dusten en halv time for sein så jeg rakk ikke å se sønnen min opptre på juleavsluttning :(

Pleier å være tidlig ute og presis, men ruster også fryktelig og stresser som regel i siste sekund for å f eks rekke bussen osv :P Så hender iblant at jeg blir litt for sen..

Back
Topp