Presentasjonstråden

Jente 23 fra Bergen. Har ikke prøvd i det hele tatt, planen var å begynne prøvingen til sommeren, men sånn ble det ikke [emoji23]
Dette er mitt første barn, men for samboer vil det være nr 3. Har har en jente og en gutt fra før.
Vi kjøpte oss hus her i høst[emoji16]
Jeg er fast og fulltidsansatt på rema1000 hvor jeg trives utrolig godt i jobben min! [emoji16]

Jeg er 25 år, og bor i Trøndelag. Bor på gård med mann, barn, hund, katter og kyr [emoji1284][emoji190][emoji192][emoji202].
Har to barn fra før. Yngstemann er prematur, så håper vi slipper det denne gangen. Har prøvd siden våren 2017, og mista i uke 8 i juni. Har nå endelig positiv test igjen [emoji93]

Jeg er 28 år og fra Vestfold. Jobber i butikk. Dette blir vårt andre barn :-) har ei på to år. Begynte prøvingen i mars 2017 og ble gravid, men fant store feil på fosteret i uke 12 så måtte ta abort.
Er litt (veldig) redd for at ting skal gå galt denne gangen også, men prøver å ta en dag av gangen :-)

32 (på lørdag faktisk [emoji38]) år gammel,bor ikke så langt fra Haugesund.
Vi prøvde vel ikke å få barn men vi brukte ikke prevensjon og visste at om det skjedde så var barnet mer enn velkomment [emoji173]️
Har en gutt fra før fra et annet forhold [emoji5]
Snakker vi haugesundstreff om noen mnd? ;-P

Jeg er 35 år, bor i Bergen og har en datter på 9,5 år fra tidligere forhold. Jobber som sykepleier.
Prøvd ca 2 år, måtte til slutt ha hjelp for å bli gravid.

Jeg er 28 og samboer er 34. Vi bor på verdens vakreste gård i Buskerud med våre jakthunder. Vi har prøvd å få barn i to år. Fra september begynte vi med ivf, hatt tre forsøk. Blitt gravid på alle tre, men har mistet. Denne gangen håper jeg det sitter hele veien :-) Har satt inn to egg så er spent på evt tvillinger. Ellers jobber jeg som daglig leder og bruker så mye tid jeg kan utendørs på tur :-)

37 år fra Sunnmøre. Har en datter på 17 år fra før, men pga studier etc har det tatt tid. Har prøvd i mange år, men gikk IVFveien nå til slutt. Der satt gullegget på første forsøk.
Jeg jobber som miljøterapeut i en kommune, i en bolig for mennesker med utviklingshemming :-)

20 og bor på Jæren. Har en datter fra før sammen med samboeren. Jeg jobber mot å bli mekaniker på helikopter

28 år, fra Rogaland, jobber som lærer. Gift på 3. året. Tok ut p-stav i mai 17, og begynte å prøve i oktober. Klaffet på 4. forsøket, og vi venter nå barn nummer 1 ❤

26år gammel fra Bærum, i Akershus. Har 2 barn fra før, spiren i magen er en stor overraskelse. Gruer meg og gleder meg til tiden fremover med 2 store barn, en liten på vei, alle kontroller, nervøsitet, spenning.. :) Og fødsel - urk. Det glelder jeg meg ikke til. Det blir spennende å se om det holder eller ikke. Klamrer ikke spira seg fast blir vi ikke å prøve på noen ny, mtp at vi allerede har 4 barn totalt :)

Hei, så koselig å få et bilde på de andre her inne! [emoji4]Jeg er 27 år (blir 28 før baby blir født) jeg er student og jobber på laboratoriet på et sykehus. Bor i Oslo-Akershusområdet. Jeg er gift, vi prøvde så vidt i høst, men bestemte oss for å avvente, så kom denne gledelige overaskelsen i februar :) Dette er vårt første barn, og jeg håper indelig at alt går bra med graviditeten, må si jeg er ganske nervøs, jobber på sykehus så ser jo en del som ikke går bra, som noen andre nevnte så blir man litt skadet av et slikt yrke [emoji28]. Selv om det ikke er planlagt er det et veldig ønsket barn[emoji173]️

28 år og fra Oslo :) Jobber som interiørdesigner og samboer er megler. Vi har prøvd i 3 år og har endelig blitt gravide med IVF, på første innsett! :D 7+6 i dag og sett det lille hjertet banke flere ganger. ❤️ Dette er vårt første barn og veldig etterlengtet.

26 år og fra Kristiansand, byggingeniør, gift i 1,5 år og vi har en sønn som blir 2 år i april.

Hei![emoji5]
Jente 31 år fra Skien, men bor i Nord-Østerdalen! Møtte drømmemannen i februar 2013, og kasta pillene i mai 2014! Så veien har vært lang!!! Gift siden august 2016!! Første prøverørsforsøk i februar 2017, og hadde i tillegg 4 fryseforsøk etter det! Ble gravid i mai 2017, men mistet 6+5! Nå i januar/februar hadde vi nytt forsøk/uttak, hvor vi 05.02 fikk satt inn et tipp topp 3-dagers embryo! 5 embryo ble lagt på frys!

Er utdannet barnevernspedagog, og jobber som miljøterapeut/teamleder på barnevernsintitusjon!

30 år. Nygift. Bor i Bergen. Ble gravid på første forsøk. Positiv test i dag 14/2. 5+2.
Første graviditet så veldig usikker på alt og føler meg veldig «grønn».

Utdannet selger.

27 år og vært gift i snart 6 år [emoji4] bor utenfor Skien og er snart ferdig utdannet helsesekretær.
Har en sønn som blir 2år i mars, tok halvannet år før vi klarte å få han.
Gått uten prevensjon i ett år nå [emoji4]

Hei :greet025 Jeg er 32 år og bor i Bergen, og er nå gravid med mitt første barn. Kommer til å være 33 år når barnet blir født. Vi prøvde ca. 4 måneder før vi ble gravide :smiley-bounce012 Er gift, og jobber som lærer.

Heisann, sniker meg litt forsiktig inn her.
Jeg er 32 år, bosatt i Bergen, har vært sammen med min mann i 11 år (gift i 1,5 år). Vi prøvde i 3,5 år på førstemann, han ble til på vårt første IVF-forsøk, og blir nå 3 år i mai.
Sluttet på prevensjon i mai-17, og har hatt to fryseforsøk i november og januar. Nå sto vi på venteliste for et nytt IVF-forsøk, og plutselig satt spiren på «gamlemåten»! Vi er egentlig litt i sjokk, og tør ikke helt å tro på det helt ennå...
Er 4+6 i dag, og ca termin er 29.10[emoji4]

Hei! 33 fra Bergen. Håper den lille kommer før bursdagen min . Hvert sammen bare i 1,5år men går vel stortsett fortere når vi er passert 30. Sluttet på pillen i oktober. Satt på 3pp men i sjokk side jeg fikk påvist pcos rett før jeg ble 18 og gått på pillen siden. Sliter med å tro dette skal gå bra. Savner p-pillen og mindre hårvekst [emoji23][emoji23] men vi ser det mest selv [emoji23][emoji23]

Hei!
Jeg er 33, samboer er 39. Bor Oslo. Første barn for meg, han har to tenåringsjenter fra før. Sluttet på pillene rett over nyttår, og spiren satt på første forsøk[emoji16]
Også jobber jeg som fysioterapeut[emoji5]

Back
Topp