Presentasjonstråden

36, snart 37. Bor på Østlandet. Har to fra før, 5 og 11.
Prøvd siden aug16 og har hatt en sa og en ma siden det. Er sykepleier og jobber i ambulansetjenesten.

Jente 28 fra Vadsø, gravid nå får 4 gang på 2 år. Mistet halvveis i 2 svangerskap. Så kan si vi har prøvd i 2 år. Har 2 velskapte jenter på 8 & 10 i tillegg [emoji5] jeg er dessverre ufør, så er hjemmeværende [emoji5]

27 år. Er i fra Akershus. Vi har en gutt fra før som er født november 2016 :) Jobber som miljøterapeut, utdannet bagnevernpedagog :):)

27 år. Sammen med samboeren i 9 år, bestemte oss for å begynne å prøve for 7 måneder siden. Jobber som spesialsykepleier for nyfødte, så jobber bare med syke nyfødte (litt stressa selv kan du si, blir litt miljøskadet av slik type jobb når man vet alt som kan gå galt) men krysser alle fingre og håper det får fint for oss alle:):Heartred

Hei damer. Jeg er 34 (snart 35). Har vært ilag med mannen min i 12 år. Gift i 4 år. Vi har ei jente på snart 9 år.
Jeg er fra Bergen, men nå bor vi i ei bygd en god time unna. Her jobber jeg som massør.

Jeg er 30 år, bor i Trøndelag og er gravid med 2.barn. Har ei jente på 7 år fra før:) Har holdt på med prøvingen nå i 7 mnd.
Har samboer, er ikke gift enda men er forlovet:)
Også jobber jeg i ambulansen :)

32 (på lørdag faktisk [emoji38]) år gammel,bor ikke så langt fra Haugesund.
Vi prøvde vel ikke å få barn men vi brukte ikke prevensjon og visste at om det skjedde så var barnet mer enn velkomment [emoji173]️
Har en gutt fra før fra et annet forhold [emoji5]
Gratulerer med dagen[emoji16]

Vi prøvde vel ikke å få barn men vi brukte ikke prevensjon og visste at om det skjedde så var barnet mer enn velkomment [emoji173]️
Gratulerer med dagen[emoji16]

Hipp hurra og gratulerer så mye med dagen din! :talk017
Håper du har hatt en fin dag :hello2

Hipp hurra og gratulerer så mye med dagen din! :talk017
Håper du har hatt en fin dag :hello2

Åååå så hyggelig og snille dere er [emoji1][emoji1][emoji1]
Jeg har hatt en veldig koselig dag, første gang jeg er storfornøyd med å være hjemme i sofaen edru på min egen bursdag [emoji23][emoji173]️

Åååå så hyggelig og snille dere er [emoji1][emoji1][emoji1]
Jeg har hatt en veldig koselig dag, første gang jeg er storfornøyd med å være hjemme i sofaen edru på min egen bursdag [emoji23][emoji173]️

Tihi! Gratulerer med dagen!! :) godt å høre du har kost deg [emoji5][emoji5]

Hei.
31 år bor i oslo, er gift. Jobber som sykepleier på rikshospitalet. Venter mitt 2 barn, har en gutt fra før født april 2017 :) fikk tilbake mensen i august 2017, begynte å prøve i desember så det klaffet på 2 forsøk :)

Hei!
35 år fra Buskerud. Jobber som sykepleier. Har vært sammen i 4 år. Har en sønn på 2 år. Har prøvd på nr 2 siden august. Mistet to ganger på den tiden, så denne gangen håper jeg den sitter.

30 år fra Jæren. Dette blir min andre, og satt på første forsøk [emoji4] Har ei jente fra april 2016

Hei,
30 år, har to barn på 4 og 5 år. Jobber som miljøterapet. Tok ut spiralen i oktober og nå ser det ut til at det ble full klaff [emoji4]

Mange sykepleiere her ser jeg [emoji23]

Er 25 år og jobber også som sykepleier. Har to barn på 1 og 2 år, så dette blir nr. 3 :D Ganske tette i alder, vi gleder oss! Spiren satt på første forsøk.

Hei.. 28 , snart 29 år fra Hønefoss. Har en datter på 7 år fra før, jobber som vikar. Dette var ikke en helt planlagt graviditet da jeg og gubben ikke har vært sammen så alt for lenge, men hjertelig velkommen for det.

Hei.. 28 , snart 29 år fra Hønefoss. Har en datter på 7 år fra før, jobber som vikar. Dette var ikke en helt planlagt graviditet da jeg og gubben ikke har vært sammen så alt for lenge, men hjertelig velkommen for det.

Jeg er også fra Hønefoss :) bor ikke der lenger nå, men. Gratulerer og velkommen hit :)

Back
Topp