Presentasjonstråden

ims

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberfruene 2018
Juliknøttene 2022
Skriv det du ønsker :) F.eks alder, bosted, hvor lenge dere har prøvd å få barn, eventuelle barn fra før, yrke/utdanning osv.

Jente på 28 fra Tønsberg. Har ikke prøvd så lenge da det ikke var planlagt. Men om det blir SA eller MA så prøver vi på nytt [emoji178]
Har en gutt født april 2010. Jobber som helsefagarbeider [emoji1]

:greet025
Jeg fyller 30 år i februar og dette er vårt første barn :love017 Slutta på p-pillene i oktober etter å ha snakket om det i noen måneder.
Jobber som sykepleier og bor i Vestfold. Ble forlovet i høst og nå er vi på husjakt :happy:

Last edited:
Jeg er 29 år og bor i Stavanger [emoji4]Har ei jente fra før født i januar 2017 [emoji173] Begynte å prøve å bli gravid igjen nå i januar, så ser ut som det gikk på første forsøk [emoji173] Jobber som økonom.

Jeg er 28 år, bosatt i Trondheim. Jobber som lektor i videregående skole og har prøvd siden januar 2017. Fikk påvist PCOS i september, og har gått på Letrozol og satt eggløsningssprøyte siden det. Nå ser det ut til at det klaffet på fjerde runden!

Er selverklært nevrotiker og bekymrer meg spesielt mye siden dette er første barn og første "ordentlige" selvvalgte graviditet (har hatt to kjemiske tidligere som jeg ikke teller med). Har ikke helt bestemt meg for om det hjelper for bekymringene å henge her inne eller ikke, men alle er så trivelige <3

Er 25 år gammel, bor i Trondheim [emoji4] Dette blir vårt første barn, sluttet på p-piller i Oktober, fikk tilbake mens på selveste julaften, så vil egentlig si det klaffet på første forsøk [emoji7]
Jobber som apotektekniker!

Er 33år, rekker å bli 34 før baby kommer. Bor i Vestfold, gift og prøvd i et halvt år før den satt nå. Jobber deltid på apotek.

22 år (23 før lille kommer), gift, bor på Sunnmøre, studerer grunnskolelærer og jobber som lærer på en barneskole på siden :) Slutta på pilla i august 16, så har tatt 1,5 år før vi fikk klaff! Skulle egentlig ha oppstart med ivf i februar, men det blir heldigvis avslyst :Heartred

Jeg er nettopp blitt 25 og bor litt utenfor Bergen [emoji4] dette blir nr 2, har en gutt fra før født i juli 16[emoji173]️ jobber deltid på bensinstasjon

Fra Sandnes, 23 år, har en sønn på 4 snart 5 år [emoji173]️ venter nr 2, sluttet på ppillen i september/ oktober så det gikk egentlig rimelig raskt syntes jeg [emoji4]

Eg er straks 28 år. Har vore saman med samboer i 10+ år. Har eit barn frå før, som blir 3 år i november. [emoji173]
Jobbar som lærar på ein barneskule med voldsom arbeidsbyrde der eg ikkje kan sette min eigen kropp i første rekke. Så eg håpar virkelig eg slepp kvalme, sjukedagar osv.

Akkurat fylt 29 [emoji4] Vært sammen med samboeren min siden Juli 2015. Jeg har 2 barn fra før og han har 2 [emoji85] så her blir det full rulle.
Jeg er utdannet helsefagarbeider, men jobber ikke som dette nå grunnet sykdom. [emoji26]
Ikke gått på prevensjon på 2 1/2 Skjedde ingenting, så vi la det med barn litt på hylla. 2 1/5 senere så satt den [emoji173]️

28 år snart, mamma til ei jente på 3 og arbeider som barnehagelærer/pedagogisk leder. Godt gift :-) har prøvd i 2 år og måtte gjennom 1 ivf forsøk for å få på plass spiren. Barn nr en ble laget naturlig:-)

35 år, gift. Har en gutt på 1 år. Gleder meg masse til han skal bli storebror. Håper virkelig Spira satt på 2 pp :)

Jeg er 27 år og gift :) Har en jente på 2 år fra før som jeg gleder meg til å se i storesøsterrollen[emoji173]️ Jobber innen helseforskning :)

27, snart 28, år og samboer på 6. Året. Han er barnehageassistent/barne-ungdomsarbeider og jeg er nyutdannet adjunkt med tillegg (les: lærer). Bor i Ski kommune utenfor Oslo (ikke så langt fra tusenfryd, for dere som vil sette det på kartet). Har ingen barn fra før - men dette var en glede vi har ventet på. Stoppet pillene etter jeg begynte å jobbe i august, men har aktivt prøvd siden oktober. :)

32 (på lørdag faktisk [emoji38]) år gammel,bor ikke så langt fra Haugesund.
Vi prøvde vel ikke å få barn men vi brukte ikke prevensjon og visste at om det skjedde så var barnet mer enn velkomment [emoji173]️
Har en gutt fra før fra et annet forhold [emoji5]

Presenterer meg litt her :)

31 år fra Østlandet, jobber som lærer og venter første barn. Mistet i uke 8, var på TUL og det viste seg å være MA. Så nå håper jeg at det utvikler seg inni der :)

Back
Topp