Presentasjonstråden

ims

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberfruene 2018
Juliknøttene 2022
Skriv det du ønsker :) F.eks alder, bosted, hvor lenge dere har prøvd å få barn, eventuelle barn fra før, yrke/utdanning osv.

Jente på 28 fra Tønsberg. Har ikke prøvd så lenge da det ikke var planlagt. Men om det blir SA eller MA så prøver vi på nytt [emoji178]
Har en gutt født april 2010. Jobber som helsefagarbeider [emoji1]

:greet025
Jeg fyller 30 år i februar og dette er vårt første barn :love017 Slutta på p-pillene i oktober etter å ha snakket om det i noen måneder.
Jobber som sykepleier og bor i Vestfold. Ble forlovet i høst og nå er vi på husjakt :happy:

Last edited:
Jeg er 29 år og bor i Stavanger [emoji4]Har ei jente fra før født i januar 2017 [emoji173] Begynte å prøve å bli gravid igjen nå i januar, så ser ut som det gikk på første forsøk [emoji173] Jobber som økonom.

Jeg er 28 år, bosatt i Trondheim. Jobber som lektor i videregående skole og har prøvd siden januar 2017. Fikk påvist PCOS i september, og har gått på Letrozol og satt eggløsningssprøyte siden det. Nå ser det ut til at det klaffet på fjerde runden!

Er selverklært nevrotiker og bekymrer meg spesielt mye siden dette er første barn og første "ordentlige" selvvalgte graviditet (har hatt to kjemiske tidligere som jeg ikke teller med). Har ikke helt bestemt meg for om det hjelper for bekymringene å henge her inne eller ikke, men alle er så trivelige <3

Er 25 år gammel, bor i Trondheim [emoji4] Dette blir vårt første barn, sluttet på p-piller i Oktober, fikk tilbake mens på selveste julaften, så vil egentlig si det klaffet på første forsøk [emoji7]
Jobber som apotektekniker!

Er 33år, rekker å bli 34 før baby kommer. Bor i Vestfold, gift og prøvd i et halvt år før den satt nå. Jobber deltid på apotek.