Presentasjonstråd

Alder: 30 om en vecka
Sivilstatus:  Gift
Studie/jobb: Lastebilsjåfør
Familie: Mannen min och 5 barn på 4 poter, väntar våran första på två ben :Heartred
Hobby: Allt som har med hund att göra, oppdrett, utställning, blodspår osv. När jag kan ha hundfri så tar jag med mig mannen och reser :happy:

Alder: 30 om en vecka
Sivilstatus:  Gift
Studie/jobb: Lastebilsjåfør
Familie: Mannen min och 5 barn på 4 poter, väntar våran första på två ben :Heartred
Hobby: Allt som har med hund att göra, oppdrett, utställning, blodspår osv. När jag kan ha hundfri så tar jag med mig mannen och reser :happy:
Hei. Hyggelig å se noen andre fra Aurskog-Høland her. Jeg blir også 30 i år. Jeg har en japansk spisshund. Hvor i kommunen bor du? Jeg bor i Aurskog.

Hei. Hyggelig å se noen andre fra Aurskog-Høland her. Jeg blir også 30 i år. Jeg har en japansk spisshund. Hvor i kommunen bor du? Jeg bor i Aurskog.

Ja det var hygglig ! Åh, hade en sån när jag var liten. Har 2 staffar, 2 jämthundar och en laika nu.
Jag bor på setskog så det är ju inte så långt !

Ja det var hygglig ! Åh, hade en sån när jag var liten. Har 2 staffar, 2 jämthundar och en laika nu.
Jag bor på setskog så det är ju inte så långt !
Ikke langt unna hverandre da. Hadde vært koselig å kunne møtes på Bjørkelangen for en lunsj en dag for eksempel. Du får gi beskjed. Kanskje vi til og med havner i samme barselgruppe etterhvert :)

Ikke langt unna hverandre da. Hadde vært koselig å kunne møtes på Bjørkelangen for en lunsj en dag for eksempel. Du får gi beskjed. Kanskje vi til og med havner i samme barselgruppe etterhvert :)

Nej, bara ett stenkast ju. Ja det hade vart hygglig ! Jag är sykmeldt så är hemma i stort sett hela tiden :happy: ja det kan ju hända.

Alder: Straks 36
Sivilstatus: Samboer
Studie/jobb:
Kundekoordinator i et medier- og kommunikasjonsbyrå
Familie:
Sambo, Jente født i 18, gutt født i 21
Hobby:
Lese, reise, familie og venner

Jeg er også sykemeldt for tiden pga kvalme og oppkast. Men ønsker gjerne å prøve å møtes.
Åh, jamen dåså ! Da har vi tiden båda två, så da står det på formen från dag till dag. Jag är opptatt onsdag, torsdag och fredag nästa vecka pga ultraljud osv och nu i helgen så åker vi till Krakow för att fira att jag blir 30. Men det är dom dagarna jag vet att jag är opptatt :happy:

Alder: 35 ♡

Sivilstatus: Samboer ♡

Studie/jobb: Barnehage ♡

Familie: Kjæresten min,datteren min på 10 og 2 herlige bonus barn på 4 & 5 ♡

Hobby: Sang og musikk! ♡

Alder: 32

Sivilstatus:
gift

Studie/jobb:
biolog

Familie: mann, datter på snart 2 og katt

Hobby:
det går i bølger og har mange interesser som sang, friluftsliv, maleri, strikking, fotografering, broderi, spille PlayStation, bueskyting, karate og ridning. Meeeeeen, etter dattera kom har det ikke vært tid eller overskudd til noen slike ting. Det tar seg forhåpentligvis opp igjen :)

Alder: 34 år
Sivilstatus: kjæreste
Jobb: jobber i helse
Familie: kjæreste, og 3 barn fra tidligere forhold. 14, 12 og 6 år❤️
Hobby: Fritiden går med til barna i al hovedsak, men prøver å få tid til jakt, turer i naturen, møte venner og være sosial

Alder: 36
Sivilstatus: Samboer
Studie/jobb: Pedagogisk leder i bhg.
Familie: Samboeren og vår datter (2017).
Hobby: Strikking, gaming, hagearbeid, fjellturer både med og uten bål :)

Back
Topp