Ja, det er en spennende jobb! Kjeder meg aldriSå spennende jobb!Jeg er født og oppvokst i Bærum!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er en spennende jobb! Kjeder meg aldriSå spennende jobb!Jeg er født og oppvokst i Bærum!

Stabekk/JarJa, det er en spennende jobb! Kjeder meg aldriJeg og, hvor i Bærum da?
![]()
Så gøy med flere fra Bærum! Jeg er 32Alder: 31
Sivilstatus: Gift
Studie/jobb: Jurist
Familie: Mannen min og meg enn så lenge
Hobby: Fjellturer, skigåing, strikking, matlaging, hund
hvor bor du?
, og er nå gravid med nr 3 sammen med samboeren min
Så kjekt! Jeg bor på Eiksmarka Enn du?Så gøy med flere fra Bærum! Jeg er 32hvor bor du?
Nå bor jeg i Lommedalen, men bodd både på Stabekk og FornebuSå kjekt! Jeg bor på Eiksmarka Enn du?

Wow, begynte å lure på om jeg hadde laget post her allerede haha! Har akkurat det samme som deg, bare at jeg er 26Alder: 27
Sivilstatus: Samboer
Studie/jobb: Lærer
Familie: Hundemamma
Hobby: det meste som kan gjøres ute (plukke og sanke, fiske, osv.), hage og matlaging
Så hyggelig! Er vi kanskje like langt på vei og?Wow, begynte å lure på om jeg hadde laget post her allerede haha! Har akkurat det samme som deg, bare at jeg er 26
Jeg er 6+4 i dag, hva med deg?Så hyggelig! Er vi kanskje like langt på vei og?
6+2 herJeg er 6+4 i dag, hva med deg?![]()
Hva med deg?Ja, det er en spennende jobb! Kjeder meg aldriJeg og, hvor i Bærum da?
![]()
Oppvokst på Hosle og bor fremdeles i BærumHva med deg?![]()
Du har svart så og si samme som megAlder: 31
Sivilstatus: samboer
Studie/jobb: Jurist
Familie: Bare jeg og samboeren enn så lenge
Hobby: Trening, matlaging, turer og skigåing
Gøy Bor midt mellom Hosle og Bekkestua. Hva med deg?Du har svart så og si samme som meg31 år gammel jurist fra Bærum her og. Hvor i Bærum bor du?