Presentasjonstråd

Montessoripedagog

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❄️ Januargull 2023 ❄️
Vi får vel begynne med en presentasjonstråd. Og vi tar det litt kort og anonymt her, så kan vi heller utdype mer når vi får en privat gruppe.

Alder:
Utdanning/jobb:
Bosted:
Familie:
Hobby:
 
Alder: 27, snart 28
Utdanning/jobb: Barnehageansatt
Bosted: Bor i Nordland
Familie: Gift, har 3 barn.
Hobby: Har egentlig ikke noen aktiv hobby:wideyed::hilarious:
 
Alder: 32
Utdanning/jobb: Pedagog
Bosted: Sør-Norge
Familie: Gift, 2 fra før.
 
Alder: 38
Utdanning/jobb: er kontaktlærer i barneskolen
Bosted: Østlandet
Familie: samboer, har to barn
Hobby: lite tid til annet enn å være forelder :angelic: men liker å trene og reise
 
Alder: 36 år
Utdanning/jobb: Barnehagelærer / støttepedagog (ser ut som januar-gruppa blir full av pedagoger!)
Bosted: Sandnes
Familie: Samboer og et barn
 
Hei, sniker fra desembergruppa :) om det er greit vil jeg gjerne være i begge gruppene da jeg gikk over termin forrige gang, og håper å gjøre det nå også slik at det blir januarbaby:hilarious:

Alder:25 år
Utdanning/jobb: Brukerstyrt personlig assistent og cafémedarbeider
Bosted: Våler i Solør
Familie: Samboer, datter på ett år, en hund og 3 katter. Vi bor i en stor tomannsbolig hvor min mor og hennes samboer bor i den andre halvdelen
Hobby: Elsker å strikke, egentlig generelt alt av håndarbeid. Er også veldig glad i å pynte kaker:hilarious:
 
Hei, sniker fra desembergruppa :) om det er greit vil jeg gjerne være i begge gruppene da jeg gikk over termin forrige gang, og håper å gjøre det nå også slik at det blir januarbaby:hilarious:

Alder:25 år
Utdanning/jobb: Brukerstyrt personlig assistent og cafémedarbeider
Bosted: Våler i Solør
Familie: Samboer, datter på ett år, en hund og 3 katter. Vi bor i en stor tomannsbolig hvor min mor og hennes samboer bor i den andre halvdelen
Hobby: Elsker å strikke, egentlig generelt alt av håndarbeid. Er også veldig glad i å pynte kaker:hilarious:


Så klart, velkommen skal du være!
 
Alder: 27
Utdanning/jobb: Barnevernspedagog
Bosted: Trøndelag
Familie: Gift, 1 barn, 1 hund og 2 katter:happy:
Hobby: Strikking! Liker også mye annet, men strikking er den hobbyen jeg investerer ixsmile9
 
Jeg skulle ikke blandet meg inn her… :wacky: ødela alt så lenge jeg ikke er pedagog :p holder det å si at jeg drømte om å bli lærer med spes.ped? :hilarious:
 
Jeg skulle ikke blandet meg inn her… :wacky: ødela alt så lenge jeg ikke er pedagog :p holder det å si at jeg drømte om å bli lærer med spes.ped? :hilarious:

Haha :D Det er fint med en blanding av ulike mennesker! :) Hadde vært veldig rart om vi endte opp med et helt januarforum fult av pedagoger :hilarious:
Ser du er BPA, så du har en fot innafor omsorgsyrket du også likevel :p
 
Jeg skulle ikke blandet meg inn her… :wacky: ødela alt så lenge jeg ikke er pedagog :p holder det å si at jeg drømte om å bli lærer med spes.ped? :hilarious:
Bare å ha seg tilbake i desembergruppa! Kun pedagoger som får barn i januar :hilarious::hilarious:

Neida, hjertelig velkommen skal du være:Heartpink
 
Alder: 24, straks 25
Utdanning/jobb: salg, service og sikkerhet, jobber som kundekonsulent
Bosted:Førde, men kommer fra Bergen
Familie: Forlovet og pelsbarn, førstegangs gravid :happy:
Hobby: Trening, fjell og friluft og en del reising
 
Alder: 24, straks 25
Utdanning/jobb: salg, service og sikkerhet, jobber som kundekonsulent
Bosted:Førde, men kommer fra Bergen
Familie: Forlovet og pelsbarn, førstegangs gravid :happy:
Hobby: Trening, fjell og friluft og en del reising
Så kjekt at det kommer noen andre som er førstegangs og:)
 
Alder: 23
Utdanning/jobb: Butikkmedarbeider, men har gått barne-og ungdomsarbeider så litt pedagogisk er jeg:p
Bosted: Trøndelag
Familie: Gift og to barn :Heartblue:Heartred
Hobby: Har ikke tid:hilarious:
 
Back
Topp