Presentasjonstråd

Montessoripedagog

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❄️ Januargull 2023 ❄️
Fastelavnsbollene 2026
Vi får vel begynne med en presentasjonstråd. Og vi tar det litt kort og anonymt her, så kan vi heller utdype mer når vi får en privat gruppe.

Alder:
Utdanning/jobb:
Hobby:

Alder: 34
Utdanning/jobb: Barnehagelærer/montessoripedagog
Familie: Samboer. Dette er første barnet.
Hobby: Strikking, strikking, strikking. I tillegg er jeg en av damene bak organisasjonen Dyrebarlast.

Alder: 27, snart 28
Utdanning/jobb: Barnehageansatt
Familie: Gift, har 3 barn.
Hobby: Har egentlig ikke noen aktiv hobby:wideyed::hilarious:

Alder: 32
Utdanning/jobb: Pedagog
Familie: Gift, 2 fra før.

Alder: 38
Utdanning/jobb: er kontaktlærer i barneskolen
Familie: samboer, har to barn
Hobby: lite tid til annet enn å være forelder :angelic: men liker å trene og reise

Alder: 36 år
Utdanning/jobb: Barnehagelærer / støttepedagog (ser ut som januar-gruppa blir full av pedagoger!)
Familie: Samboer og et barn

Hei, sniker fra desembergruppa :) om det er greit vil jeg gjerne være i begge gruppene da jeg gikk over termin forrige gang, og håper å gjøre det nå også slik at det blir januarbaby:hilarious:

Alder:25 år
Utdanning/jobb: Brukerstyrt personlig assistent og cafémedarbeider
Familie: Samboer, datter på ett år, en hund og 3 katter. Vi bor i en stor tomannsbolig hvor min mor og hennes samboer bor i den andre halvdelen
Hobby: Elsker å strikke, egentlig generelt alt av håndarbeid. Er også veldig glad i å pynte kaker:hilarious:

Hei, sniker fra desembergruppa :) om det er greit vil jeg gjerne være i begge gruppene da jeg gikk over termin forrige gang, og håper å gjøre det nå også slik at det blir januarbaby:hilarious:

Alder:25 år
Utdanning/jobb: Brukerstyrt personlig assistent og cafémedarbeider
Familie: Samboer, datter på ett år, en hund og 3 katter. Vi bor i en stor tomannsbolig hvor min mor og hennes samboer bor i den andre halvdelen
Hobby: Elsker å strikke, egentlig generelt alt av håndarbeid. Er også veldig glad i å pynte kaker:hilarious:

Så klart, velkommen skal du være!

Alder: 27
Utdanning/jobb: Barnevernspedagog
Familie: Gift, 1 barn, 1 hund og 2 katter:happy:
Hobby: Strikking! Liker også mye annet, men strikking er den hobbyen jeg investerer ixsmile9

Jeg skulle ikke blandet meg inn her… :wacky: ødela alt så lenge jeg ikke er pedagog :p holder det å si at jeg drømte om å bli lærer med spes.ped? :hilarious:

Jeg skulle ikke blandet meg inn her… :wacky: ødela alt så lenge jeg ikke er pedagog :p holder det å si at jeg drømte om å bli lærer med spes.ped? :hilarious:

Haha :D Det er fint med en blanding av ulike mennesker! :) Hadde vært veldig rart om vi endte opp med et helt januarforum fult av pedagoger :hilarious:
Ser du er BPA, så du har en fot innafor omsorgsyrket du også likevel :p

Bare å ha seg tilbake i desembergruppa! Kun pedagoger som får barn i januar :hilarious::hilarious:

Neida, hjertelig velkommen skal du være:Heartpink

Alder: 24, straks 25
Utdanning/jobb: salg, service og sikkerhet, jobber som kundekonsulent
Familie: Forlovet og pelsbarn, førstegangs gravid :happy:
Hobby: Trening, fjell og friluft og en del reising

Alder: 24, straks 25
Utdanning/jobb: salg, service og sikkerhet, jobber som kundekonsulent
Familie: Forlovet og pelsbarn, førstegangs gravid :happy:
Hobby: Trening, fjell og friluft og en del reising
Så kjekt at det kommer noen andre som er førstegangs og:)

Alder: 23
Utdanning/jobb: Butikkmedarbeider, men har gått barne-og ungdomsarbeider så litt pedagogisk er jeg:p
Familie: Gift og to barn :Heartblue:Heartred
Hobby: Har ikke tid:hilarious:

Back
Topp