Presentasjonstråd

Jeg er 33 og mannen 34. Vi har vært sammen i snart 14 år og gift i snart 6<3 vi har to jenter på 7 og 4 (begge fyller år til våren/sommeren). Nå gravid med nummer tre som kom som en skikkelig overraskelse :Heartpink

deler mer på fb gruppe senere :)
 
Heihei:happy:

Ser visst ut til at jeg blir en firebarnsmamma:nailbiting: har tre jenter fra før, født 2020,2017 og 2015.
 
Jeg er 25 og samboeren blir 29 i mai :) vi har sammen en fantastisk gutt født 2017. Har prøvd en stund på nummer 2 og endelig fikk vi positive tester igjen etter en SA i slutten av oktober:shy:
 
Hei!

Jeg er 28 år, min samboer er 26 år. Vi har vært samboere og kjærester i 2 år, men kjent hverandre siden jeg var 16. Dette blir begges første barn, og vi gleder oss kjempe masse!
I dag er jeg 5+6 etter vanlig beregning, i følge egen beregning er jeg 6+3 :happy090

Vi holder på å bygge hus nå også, så det blir mye nytt og spennende på en gang :love017
 
Fyller 30 i år, mannen 31 år. Dette blir barn nr 2, har en datter født i 2019 fra før. Er 6+0 i dag, synes tiden går veeldig sakte. Er og veldig nervøs for at det skal gå galt (slik som de fleste sikkert er), og gruer meg alltid til å gå på toalettet. Opplevd en SA før første kom. Synes det er fint å ha en slik gruppe å lufte alle tanker i, de første 12 ukene er så lange og ensomme:smiley-ashamed004
 
Hei hei :happy: Jeg er 31år. Dette blir på en måte vårt andre barn. Vi fødte en baby i sommer, nokså prematurt, som døde litt etter fødsel. Så vi er overlykkelige over å endelig være gravide igjen:Heartred Mye glede og mye frykt blandet sammen oppi det her nå.. men gleder meg over å kunne ha dette forumet sammen med dere for å dele både glede og frykt, og alt imellom :happy::Heartred
 
29år og giftet meg i høst med klippen i livet mitt :love7
Jeg har 1 gutt fra før på 7 år og han har 1 gutt på 7år og 1 jente på 8år:Heartblue:Heartblue:Heartred Nå venter vi vår første og eneste sammen.
Jeg jobber i ambulansetjenesten og stortrives der. Er allerede ute av jobb pga. graviditeten så dette kan bli noen laaaange mnd.
Bor på drømmeplassen en time fra Stavanger. Her lever vi sammen med dyrehagen bestående av høner, ender, hund og hest :love7

Elsker å gå turer, trene, være i stallen, bruke tid på syrommet eller strikke. Har kronisk for få timer i døgnet til alt jeg vil :smiley-ashamed005
 
Heihei!

Fjerde på vei :wacky:

Jeg blir 37 i sommer, han er 30.

Hadde to fra før (født 2008 og 2013) og var meget fornøyd med det. Hadde vært alenemor noen år da jeg traff sambo i 2018. En del år yngre enn meg og ikke barn fra før. Endte med at vi fikk ei frøken til født i 2020, men så klarte han jaggu overtale meg til en fjerde :p

Begge jentene jeg har er født 1.11, og nå ser det ut som om jeg også denne gangen får termin i slutten av oktober som jeg hadde med de to andre.

Ellers jobber jeg som lærer på barneskole. Vi er en aktiv gjeng. Trener mye, liker å løpe, gå turer i fjellet og spiller mye fotball med barna :)
 
Hei. Jeg er snart 29 år, jeg og mannen har vært sammen i 13 år. Har to gutter fra før , en på snart 12 og en på snart 7. Bor i Nordland.:happy:
Begge guttene mine er dysmature. Fikk jevnlig UL oppfølging med nr 2, ble igangsatt på sykehus uke 37 og han kom til verden 1920 gr, men frisk som en fisk til tross for lav vekt. Regner med jeg blir oppfulgt denne gangen også pga dette, da de ikke finner noe grunn til at de er dysmature.:happy::happy:
Og det blir spennende når nr 3 kommer, da menstermin er 3 dager etter bursdagen til nr 2:nailbiting:
 
Hei. Jeg er snart 29 år, jeg og mannen har vært sammen i 13 år. Har to gutter fra før , en på snart 12 og en på snart 7. Bor i Nordland.:happy:
Begge guttene mine er dysmature. Fikk jevnlig UL oppfølging med nr 2, ble igangsatt på sykehus uke 37 og han kom til verden 1920 gr, men frisk som en fisk til tross for lav vekt. Regner med jeg blir oppfulgt denne gangen også pga dette, da de ikke finner noe grunn til at de er dysmature.:happy::happy:
Og det blir spennende når nr 3 kommer, da menstermin er 3 dager etter bursdagen til nr 2:nailbiting:

Det kan bli spennende da! Vil du helst unngå samme dato?

Jeg fødte sistemann 1/11-2020 på 12-årsdagen til eldste. Var litt spesielt ja, men nå syns vi det er litt artig.

Verste er at jeg har noenlunde lik termin denne gangen, men hva er oddsen for å få 3 barn på samme dato :p
 
Det kan bli spennende da! Vil du helst unngå samme dato?

Jeg fødte sistemann 1/11-2020 på 12-årsdagen til eldste. Var litt spesielt ja, men nå syns vi det er litt artig.

Verste er at jeg har noenlunde lik termin denne gangen, men hva er oddsen for å få 3 barn på samme dato :p


Ja, på en måte. Men er som du sier , blir nok gøy også;)
Men om dette svangerskapet blir likt de to andre får jeg nok før termin, men hvem vet.:dontknow Ingen svangerskap er like . Hehe kanskje du får nr 3 på samme dato:laughing002
 
Hei :) Både jeg og samboer er 27 og vi har vært sammen i to år. Vi eier leilighet i Oslo og har en hund på et år.
Dette blir vår første, og vi er både overlykkelige, spente, livredde og alt på en gang. Jeg blir ikke 100% klok på termindato da den ser ut til å havne enten i sent oktober eller tidlig november, men tenkte jeg slenger meg på her. Har selv bursdag i slutten av oktober, så det blir en fin bursdagsgave :)
 
Hei:)
Her er vi begge 34.
Jeg hadde to jenter fra før da vi traff hverandre for 10år siden. Senere har det gått slag i slag med barn født 2015, 2016, 2018 og 2020.

Om dette går bra, vil denne spiren bli nr 7:p

Var langt fra planlagt, men slik er det.

Jeg er trenings og kostholds intr. Spes barnemat, økologisk og plantebasert er av stor intr.

Jeg er utdannet selger, men valgte å forlate arbeidsplassen da jeg var gravid i 2020.
Jeg er i oppstartsfasen av mitt eget foretak og spent på hvordan kombinasjon av det og graviditet vil gå:rolleyes:
 
Hei:)
Her er vi begge 34.
Jeg hadde to jenter fra før da vi traff hverandre for 10år siden. Senere har det gått slag i slag med barn født 2015, 2016, 2018 og 2020.

Om dette går bra, vil denne spiren bli nr 7:p

Var langt fra planlagt, men slik er det.

Jeg er trenings og kostholds intr. Spes barnemat, økologisk og plantebasert er av stor intr.

Jeg er utdannet selger, men valgte å forlate arbeidsplassen da jeg var gravid i 2020.
Jeg er i oppstartsfasen av mitt eget foretak og spent på hvordan kombinasjon av det og graviditet vil gå:rolleyes:
Så utrolig spennende med oppstart av egen virksomhet! Heia deg :hug007
 
Hei, hiver meg på her!

Jeg er 31 og mannen 39, har en sønn på 6 år fra før. Vært sammen i 7 år nå. Har prøvd 4 år på nr 2 og ved hjelp av IVF ser det ut som det endelig blir vår tur. 5 + 0 i dag.
 
Litt kort presentasjon, så kan vi helle bli bedre kjent på det lukkede forumet :)

34 år, samboer med en 38 åring, en sønn på 6 (alt for snart 7) år. Hadde en MA tidligere i år, fant ut at vi var gravide igjen rundt termin til den vi mistet. Er ganske nervøs for hvordan dette skal gå, så stresser dessverre litt mer denne gangen enn med førstemann :/
 
Jeg er 31 år og har vert gift med min mann i 5,5 år, og sammen i snart 9:Heartred vi startet familieforøkelsen rett etter bryllupet i 2016, og etter flere SA fikk vi ei jente i 2018:Heartred
Vi bor i enebolig (som vi vant budrunden på bare dager etter første jenta vår ble unnfanget:woot: så jeg er en sucker for «alt skjer for en grunn») rett ved Sandnes, sammen med hund og katt! Vi elsker utendørslivet, i skog og fjell - og håper nå at lillesøsken krysser målstreken og gjør familien komplett! Har ei hjemme her som er superklar til å bli storesøster:Heartred
 
Last edited:
Jeg er 23 år, og samboeren 25. Vi har bodd sammen i leilighet vi kjøpte for 4 år siden. Til sommeren har vi vært sammen i 5 år. Han er ingeniør og jeg lærer(student):) Vi bor i Halden, men er opprinnelig ikke herfra. Så det er mye mulig vi flytter før spiren i magen kommer:Heartred Spiren er forøvrig vårt første barn, og vår første positive test - tenk hvis dette bare kan gå veien:notworthy:love7
 
30 år og mamma til rampusen på 2 år. Jobber som pedagogisk leder og er omgitt av fantastiske, morsomme og omsorgsfulle barn dagen lang :angelic: Har nettopp funnet ut at vi venter barn nr 2, veldig ønsket da kommende storebror ble til ved IVF. Vi trodde vi måtte gjennom det igjen, men en dag hadde jeg visst veldig ømme pupper og en positiv test (faktisk dagen før vi skulle få sendt inn ny henvisning til søskenforsøk). Så litt usikkert hvor langt jeg er på vei, men sånn ca. 8 uker :happy:
 
34 og mamma til en juni2011 gutt.
Tredje svangerskap.
IVF
Gift
Bor på Østlandet
;)
 
Back
Topp