Presentasjonstråd

Onskebarn

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Oktobergull 2022
Gøy å høre litt om dere så oppretter denne tråden :Heartred

Jeg og samboer blir begge 30 år i år, og har vært sammen halve livet snart:love7

Vi har 2 jenter på 5 og 8 år idag og venter nå barn nummer 3:Heartred

Vi bor på sørlandet og elsker å være ute på tur i fjellet. Om sommeren bruker vi mye tid på feriereiser sammen med familiene våres:love7
 
Så kjekt !

her er vi 26 i år! 9 år siden vi møttes blir det i år. 7 siden vi ble kjærester, 5 år siden vi fant ut vi venta han som nå skal bli storebror. Fun fact det er 3 uker mellom termin på 1 mann og nå.

vi leier foreløpig Leilighet, og er begge under utdanning men håper på å få kjøpt etter nyttår neste år! Om alt går etter planen. Vi bor på Sunnmøre og teller ned dagene til 2 uker i syden tidlig i juni :laughing002
 
Så kjekk tråd!

jeg og mannen har vært sammen i rundt 16 år, fra jeg var 17 år. Bor i Stavanger i enebolig. Vi har ei på snart 7 år. I ferier og helger er vi mye på båtturer og når vi har barnefri liker vi oss på en fjelltopp med utsikt.
Ellers har jeg nett fått 100% fast stilling etter å ha hatt vikariat. Så dette svangerskapet kunne jo ikke passa bedre :finger:
 
Så gøy med sånn tråd!
Jeg er 23 år, samboer er 24 og vi har vært samboere i litt over to år:Heartred Vi har kjøpt leilighet, men er nå på utkikk etter hus! Både for å få mer plass og for å komme nærmere besteforeldre
Jeg jobber 100% og studerer fulltid så her er det fullt opp hele tiden:joyful:
Dette blir mitt første barn! Også samboers første barn så det blir nytt og spennende for oss begge
 
Jeg er 26 år gammel og bor i romsdalen sammen med verdens fineste mann og to barn på snart 7 og 9 år :Heartred Jeg jobber på en psykiatrisk avdeling og samboeren min jobber offshore (foreløpig… han snusker litt på 8-16 jobb). Vi er en veldig aktiv familie som elsker å stå på ski, klatre og å gå i fjellet

Vi har prøvd å lage et lite tilskudd til familien i snart 2 år, så jeg krysser alle fingre og tær for at vi får bli med helt til målstreken denne gangen!

Gleder meg til å bli bedre kjent med alle dere andre her inne!!
 
Jeg er 37 og mannen 36, og vi har en sønn på snart to år :Heartpink vi har vært samboere i snart 7 år, og giftet oss i fjor. Ellers bor vi i Oslo i en (altfor trang) leilighet, og jobber i rådgivningsbransjen begge to. Vi jobber altfor mye begge to, men sånn egentlig er vi veldig glad i å være i fjellet og å reise :happy: også elsker jeg bøker og musikk, og liker å jogge. Men er ikke alltid så flink til å prioritere sånne ting i hverdagen.
 
Jeg er snart 29 år og samboer 31 år. Vi bor i Stavanger og kjøpte hus i sommer. Vi jobber mye, nå pusser vi opp huset og håper det er klart til lille kommer :angelic:
 
Jeg er 25 år og samboer er 28 år, vi har vært sammen i 8år:happy: Vi har en gutt på 4 år sammen + en katt og bor i leilighet i Vestfold:cat:. Vi er veldig glad i båtturer om sommeren og veldig glad i feriereiser.
 
33 år, giftet meg i desember. Vi har to barn på 3 og 5, og nå nr 3 på vei! (Uvirkelig, og litt skremmende) :hilarious: Vi bor i Lillestrøm kommune.

Jeg jobber som tannhelsesekretær.

Jeg ELSKER sommeren, og ser fram til 2 ukers ferie i Kristiansand i sommer :D
 
Vi bor i Sandnes, men folk flest vet ikke hvor det er så skriver bare Stavanger :laughing025 Så gøy med flere fra området her :love017
Haha!:laughing025 Sant nok! Hvor i Sandnes? På sist termin gruppe var vi jo en gjeng på rundt 10 stykk fra Stavanger og Sandnes området. Vi har enda sporadisk kontakt til tross for at det er nærmere 7-8 år siden.
 
Haha!:laughing025 Sant nok! Hvor i Sandnes? På sist termin gruppe var vi jo en gjeng på rundt 10 stykk fra Stavanger og Sandnes området. Vi har enda sporadisk kontakt til tross for at det er nærmere 7-8 år siden.
Ååh så gøy. Austrått :angelic::angelic: Det hadde jo vært kjempe gøy å møtes på sikt
 
Jeg kommer til å presentere meg litt mer når vi har fått en lukket gruppe.

Men kan si at jeg er 35 år og venter nå mitt tredje barn. Gleder oss veldig både jeg og samboeren. ❤
 
Jeg kommer til å presentere meg litt mer når vi har fått en lukket gruppe.

Men kan si at jeg er 35 år og venter nå mitt tredje barn. Gleder oss veldig både jeg og samboeren. ❤
Det er helt lov:) tenker at vi er nok flere som kommer til å gjøre det, men gøy å vite litt om de som er her inne :love7
 
27 år, bor rett ved Oslo. Eier leilighet sammen med samboer. Overlevd med han i 8 år nå :)

Storesøster kom etter 3 års prøving, prøverørsbaby. Lille i magen er også resultat av prøverør, veldig takknemlig det gikk raskere denne gangen.

Fødte uke 27 sist, så spent på hvilken fødemåned det blir denne gangen. Men vi satser på august eller september.

Ellers har vi en liten hund, jeg strikker mye og er ellers opptatt med snart 4-åringen ❤️
 
Hei! Jeg kommer nok også til å være litt mer detaljert på skjult forum ❤️ men vi har vært sammen i 3 år, og har en svært aktiv hverdag med 3 barn på barneskolen.

Jeg jobber også alt for mye, så må innrømme at jeg håper at graviditeten er snill med kroppen min :dead:
 
Hei,
Jeg er 28 år og har vært sammen med min samboer i snart 5 år. Vi har også en kommende storebror som fyller 2 år i februar. Har vært så heldig å få termin på min egen bursdag
Er fra Sørlandet, og vi flytter inn i et flunka nytt hus en måned før termin
 
Hei,
Jeg er 28 år og har vært sammen med min samboer i snart 5 år. Vi har også en kommende storebror som fyller 2 år i februar. Har vært så heldig å få termin på min egen bursdag
Er fra Sørlandet, og vi flytter inn i et flunka nytt hus en måned før termin
Ser nå at emojiene fra telefonen ikke ble med, men er mange smilefjes:dead:
 
Hei!
Kommer forsiktig inn her, klarer ikke vente lengere. Er redd for ny kjemisk siden jeg hadde en i desember, da rakk vi å glede oss i 6 dager før jeg begynte å blø.
Denne gangen fikk jeg symptomer og positiv test allerede en uke før forventet mens, så håper det er et godt tegn. Jeg har en sønn på 11 fra før, og vi har en datter på 11 måneder sammen, så håper på to tette siden jeg allerede er 38.
 
Back
Topp