Presentasjonstråd

Kommer til å skrive litt mer om meg selv enten i hemmelig forum eller når familie & venner har fått vite det:p

men, jeg er 34 år , mannen min er 36 og vi har to barn :) denne blir en liten bonus for hele familien da vi alltid egentlig har sett oss ferdige med barn etter våre to:happy: gleder meg til å fortelle folk dette, de kommer til å få hakeslepp xsmile9
 
Hei hei :happy:

Jeg har egentlig termin i slutten av september men det kan jo fort bli oktober så jeg tenkte jeg kunne henge her med dere også ;)
Jeg bor i Sandnes med samboer og har to tenåringer fra før av :woot:
Alle gleder seg til en liten etterslenger hehe :cheers
 
Koselig at det blir lukket gruppe! Jeg mangler noen innlegg for å bli medlem, så her gjelder det vel bare å skrive i vei :)

Jeg er 27 år, har vært sammen med samboer i 5 år. Det blir mitt første barn, mens han har en sønn fra før.
Vi bor ca. midt mellom Trondheim og Oslo, og trives veldig godt på bygda! Jeg er utdannet byggingeniør og han snekker, men vi jobber sammen i turistbransjen nå. Det trives vi godt med, og siden det er sesongarbeid passer det veldig bra at termin er i oktober etter høysesongen.

Ser fram til å bli kjent med flere i samme situasjon!
 
Hei! :happy:
Jeg er 29 år og eier en leilighet med samboer i Oslo. Dette er vårt første barn. Jeg har i utgangspunktet termin i starten av november, men jeg må ta keisersnitt, så baby vil derfor komme i slutten av oktober. Jeg kommer derfor til å henge litt i både oktober- og november-gruppa :p
 
Hei! Jeg er 24 og venter mitt første barn i oktober :love7 Er student og bor i Oslo, men jeg og samboeren blir å flytte vestover nå etter jeg har tatt eksamene mine for i år. Gleder meg til å bli kjent med dere!
 
Hei på dere!
Etter TUL i dag tør jeg melde meg inn i dag ☺️
Jeg er 40 år (!!) og venter barn nr.3, men blir samboers første. Jeg har 2 tenåringer fra før, så er virkelig en ny start