Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Men når vi får mulighet er det turer i skog og fjell.
Liker (noen ganger) å gå tur, og bake 
Velkommen så mye inn til mai gruppenAlder: 38 (blir jeg eldstemann her, tro?)
Utdanning/jobb: nettredaktør og markedsfører
Familie: Samboer, datter på 6 år og katt
Hobby: Alt kreativt
PS. Jeg skulle egentlig ikke være med i noe termingruppe enda fordi jeg har mistet 3 ganger før (senabort i uke 21 for to år siden). Men klarte ikke dy meg. Har opprinnelig termin 3. mai, men hvis alt går som det skal så blir det planlagt keisersnitt i slutten av april en gang. Velger likevel å være i denne termingruppen, da det er fryktelig kjedelig å ligge så langt bak alle andre (mtp. OUL, kjenne bevegelse og disse tingene der).
Håper vi lever opp til forventningene og at dette svangerskapet går hele veien ut. Velkommen til maiAlder: 38 (blir jeg eldstemann her, tro?)
PS. Jeg skulle egentlig ikke være med i noe termingruppe enda fordi jeg har mistet 3 ganger før (senabort i uke 21 for to år siden). Men klarte ikke dy meg. Har opprinnelig termin 3. mai, men hvis alt går som det skal så blir det planlagt keisersnitt i slutten av april en gang. Velger likevel å være i denne termingruppen, da det er fryktelig kjedelig å ligge så langt bak alle andre (mtp. OUL, kjenne bevegelse og disse tingene der).

Og endelig satt spiren på tredje runde med letrozol. 
Jeg også er 38 og har termin på det samme dagAlder: 38 (blir jeg eldstemann her, tro?)
Yay! Da er vi flere "i midten av 30-åra"Jeg også er 38 og har termin på det samme dag![]()
Jeg rekker å bli 39 før termin da.