Presentasjonstråd

Anulula

Elsker forumet
Sensommerbarna 2019
MayDay2021
Tenkte det kunne være kjekt å vite litt om hvem som er her inne. Siden det ikke er lukket gruppe så kan vi godt være litt private :)

Alder:
Utdanning/jobb:
Bosted:
Familie:
Hobby:

 
Alder: 28, blir 29 i desember
Utdanning/jobb: Utdannet og jobber som tannpleier
Bosted: Bergen
Familie: Forlovet i 1 år, har en sønn på 1år og en hund som er snart 5 år
Hobby: Liker å strikke, men har fått litt sperre nå. Elsker å bake og prøve meg frem med nye oppskrifter. Favoritten å lage nå er makroner, også synes jeg det er veldig kjekt å pynte kaker og muffins så de blir IG-vennlig :playful:
Liker godt å gå lengre fjellturer også, men har blitt lite de siste årene pga graviditet og et lite barn som må bæres
 
Alder: 33 år
Utdanning/jobb: Daglig leder på bensinstasjon
Bosted: Follo
Familie: Samboer, ei jente på snart 2 år og en trebeint katt:cat
Hobby: Blitt lite tid til det de siste årene, det er ganske krevende å være daglig leder og småbarnsmor:smiley-ashamed004 Men når vi får mulighet er det turer i skog og fjell.
 
Alder: 26 år
Utdanning/jobb: Opplæringsansvarlig + kontor potet i firma
Bosted: Hurdal
Familie: Samboeren
Hobby: Veldig lite, jobber en del så har ikke fått meg hobby etter at jeg solgte hesten :joyful: Liker (noen ganger) å gå tur, og bake :p
 
Alder: 28
Utdanning/jobb: jobbar i matbutikk
Bosted: Sunnfjord
Familie: sambuar
Hobby: hund, litt fotografering innimellom, hekling og fjellturar. Om fjelltur kan kallast ein hobby då :p
 
Alder: 31 :nailbiting:
Utdanning/jobb: utdannet innen pedagogikk og jobber med barn og ungdom
Bosted: Trøndelag
Familie: mann, 2 barn og hund
Hobby: trening og håndarbeid
 
Borte
 
Last edited:
Alder: 25
Utdanning/jobb: Sykepleier
Bosted: Porsgrunn
Familie: Samboer og en hund
Hobby: Hund, trening (før koronaen kom), planter osv :)
 
Alder: 26
Utdanning/jobb: Sykepleier
Bosted: Tromsø
Familie: Gift, en sønn
Hobby: Trening, tur, strikking, sying, lage mat, bake