Presentasjonstråd

Anulula

Elsker forumet
Sensommerbarna 2019
MayDay2021
Tenkte det kunne være kjekt å vite litt om hvem som er her inne. Siden det ikke er lukket gruppe så kan vi godt være litt private :)

Alder:
Utdanning/jobb:
Bosted:
Familie:
Hobby:

 
Alder: 28, blir 29 i desember
Utdanning/jobb: Utdannet og jobber som tannpleier
Bosted: Bergen
Familie: Forlovet i 1 år, har en sønn på 1år og en hund som er snart 5 år
Hobby: Liker å strikke, men har fått litt sperre nå. Elsker å bake og prøve meg frem med nye oppskrifter. Favoritten å lage nå er makroner, også synes jeg det er veldig kjekt å pynte kaker og muffins så de blir IG-vennlig :playful:
Liker godt å gå lengre fjellturer også, men har blitt lite de siste årene pga graviditet og et lite barn som må bæres
 
Alder: 33 år
Utdanning/jobb: Daglig leder på bensinstasjon
Bosted: Follo
Familie: Samboer, ei jente på snart 2 år og en trebeint katt:cat
Hobby: Blitt lite tid til det de siste årene, det er ganske krevende å være daglig leder og småbarnsmor:smiley-ashamed004 Men når vi får mulighet er det turer i skog og fjell.
 
Alder: 26 år
Utdanning/jobb: Opplæringsansvarlig + kontor potet i firma
Bosted: Hurdal
Familie: Samboeren
Hobby: Veldig lite, jobber en del så har ikke fått meg hobby etter at jeg solgte hesten :joyful: Liker (noen ganger) å gå tur, og bake :p
 
Alder: 28
Utdanning/jobb: jobbar i matbutikk
Bosted: Sunnfjord
Familie: sambuar
Hobby: hund, litt fotografering innimellom, hekling og fjellturar. Om fjelltur kan kallast ein hobby då :p
 
Alder: 31 :nailbiting:
Utdanning/jobb: utdannet innen pedagogikk og jobber med barn og ungdom
Bosted: Trøndelag
Familie: mann, 2 barn og hund
Hobby: trening og håndarbeid
 
Borte
 
Last edited:
Alder: 25
Utdanning/jobb: Sykepleier
Bosted: Porsgrunn
Familie: Samboer og en hund
Hobby: Hund, trening (før koronaen kom), planter osv :)
 
Alder: 26
Utdanning/jobb: Sykepleier
Bosted: Tromsø
Familie: Gift, en sønn
Hobby: Trening, tur, strikking, sying, lage mat, bake
 
Alder: 38 (blir jeg eldstemann her, tro?)
Utdanning/jobb: nettredaktør og markedsfører
Bosted: Follo
Familie: Samboer, datter på 6 år og katt
Hobby: Alt kreativt

PS. Jeg skulle egentlig ikke være med i noe termingruppe enda fordi jeg har mistet 3 ganger før (senabort i uke 21 for to år siden). Men klarte ikke dy meg :). Har opprinnelig termin 3. mai, men hvis alt går som det skal så blir det planlagt keisersnitt i slutten av april en gang. Velger likevel å være i denne termingruppen, da det er fryktelig kjedelig å ligge så langt bak alle andre (mtp. OUL, kjenne bevegelse og disse tingene der).
 
Alder: 38 (blir jeg eldstemann her, tro?)
Utdanning/jobb: nettredaktør og markedsfører
Bosted: Follo
Familie: Samboer, datter på 6 år og katt
Hobby: Alt kreativt

PS. Jeg skulle egentlig ikke være med i noe termingruppe enda fordi jeg har mistet 3 ganger før (senabort i uke 21 for to år siden). Men klarte ikke dy meg :). Har opprinnelig termin 3. mai, men hvis alt går som det skal så blir det planlagt keisersnitt i slutten av april en gang. Velger likevel å være i denne termingruppen, da det er fryktelig kjedelig å ligge så langt bak alle andre (mtp. OUL, kjenne bevegelse og disse tingene der).
Velkommen så mye inn til mai gruppen :joyful: Håper vi lever opp til forventningene og at dette svangerskapet går hele veien ut. ❤️
 
Alder: 38 (blir jeg eldstemann her, tro?)
Utdanning/jobb: nettredaktør og markedsfører
Bosted: Follo
Familie: Samboer, datter på 6 år og katt
Hobby: Alt kreativt

PS. Jeg skulle egentlig ikke være med i noe termingruppe enda fordi jeg har mistet 3 ganger før (senabort i uke 21 for to år siden). Men klarte ikke dy meg :). Har opprinnelig termin 3. mai, men hvis alt går som det skal så blir det planlagt keisersnitt i slutten av april en gang. Velger likevel å være i denne termingruppen, da det er fryktelig kjedelig å ligge så langt bak alle andre (mtp. OUL, kjenne bevegelse og disse tingene der).
Velkommen til mai ☺️
 
Alder: Snart 24 år
Utdanning/jobb: Sykepleier
Bosted: Ålesund, men snart på flyttefot. Husbygging som forhåpentligvis blir ferdig 4-5 uker før termin :smiley-ashamed004:gen053
Familie: Samboer med lærer 31 år, hund på 4 år :HeartpinkOg endelig satt spiren på tredje runde med letrozol.
Hobby: Strikking, gåturer og baking
 
Alder: 31 år
Utdanning/jobb: Kiropraktor
Bosted: Vestfold/Telemark
Familie: Gift, har jente på 5, gutt på 3, gutt på 1 1/2. Og nå forhåpentligvis et tilskudd til i Mai :happy:
Hobby: familie, skogsturer, trening, scrapbooking osv...
 
Alder: 38 (blir jeg eldstemann her, tro?)
Utdanning/jobb: nettredaktør og markedsfører
Bosted: Follo
Familie: Samboer, datter på 6 år og katt
Hobby: Alt kreativt

PS. Jeg skulle egentlig ikke være med i noe termingruppe enda fordi jeg har mistet 3 ganger før (senabort i uke 21 for to år siden). Men klarte ikke dy meg :). Har opprinnelig termin 3. mai, men hvis alt går som det skal så blir det planlagt keisersnitt i slutten av april en gang. Velger likevel å være i denne termingruppen, da det er fryktelig kjedelig å ligge så langt bak alle andre (mtp. OUL, kjenne bevegelse og disse tingene der).
Jeg også er 38 og har termin på det samme dag ;)
 
Alder: 26 år
Utdanning/jobb: Barnehagelærer, Pedagogisk leder
Bosted: Vesterålen
Familie: Samboer og en pusikatt!
Hobby: Strikking og trening :D
 
Alder: 30 år
Utdanning/jobb: Finansiell rådgiver/økonom
Bosted: Bærums Verk
Familie: Samboer og en sønn på 2,5 år.
Hobby: Strikking, matlaging, trene, gå tur i skogen, lese.
 
Alder: 37 år
Utdanning/jobb: Frisør
Bosted: Rogaland
Familie: Gift, gutt 6 år og gutt 4,5 år
Hobby: Gå tur, strikke...
 
Alder: 32
Utdanning/jobb: logistikk
Bosted: Molde
Familie: samboer og to, snart tre, katter
Hobby: hest, katt, gitar, metal, sjeldne planter, reising, spill :)

Jeg har termin mellom 4. og 7. mai om alt går som det skal. Er litt nervøs da jeg har spottet litt brunt de siste dagene (har en historie med mye spotting uken før mens). Min første legetime blir i morgen for å ta litt blodprøver. Jeg er ca 5 uker på vei i dag :)
 
Back
Topp