Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen så mye inn til mai gruppen Håper vi lever opp til forventningene og at dette svangerskapet går hele veien ut.Alder: 38 (blir jeg eldstemann her, tro?)
Utdanning/jobb: nettredaktør og markedsfører
Familie: Samboer, datter på 6 år og katt
Hobby: Alt kreativt
PS. Jeg skulle egentlig ikke være med i noe termingruppe enda fordi jeg har mistet 3 ganger før (senabort i uke 21 for to år siden). Men klarte ikke dy meg . Har opprinnelig termin 3. mai, men hvis alt går som det skal så blir det planlagt keisersnitt i slutten av april en gang. Velger likevel å være i denne termingruppen, da det er fryktelig kjedelig å ligge så langt bak alle andre (mtp. OUL, kjenne bevegelse og disse tingene der).
Velkommen til maiAlder: 38 (blir jeg eldstemann her, tro?)
PS. Jeg skulle egentlig ikke være med i noe termingruppe enda fordi jeg har mistet 3 ganger før (senabort i uke 21 for to år siden). Men klarte ikke dy meg . Har opprinnelig termin 3. mai, men hvis alt går som det skal så blir det planlagt keisersnitt i slutten av april en gang. Velger likevel å være i denne termingruppen, da det er fryktelig kjedelig å ligge så langt bak alle andre (mtp. OUL, kjenne bevegelse og disse tingene der).
Jeg også er 38 og har termin på det samme dagAlder: 38 (blir jeg eldstemann her, tro?)
Yay! Da er vi flere "i midten av 30-åra" Jeg rekker å bli 39 før termin da.Jeg også er 38 og har termin på det samme dag