Presentasjonstråd

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Tenkte vi måtte ha en egen presentasjonstråd her, nå begynner det jo å fylle seg godt opp så tenker det er fint å bli litt bedre kjent med hverandre, så da kan jo jeg begynne :)
Jeg er ei jente på 23 år (fyller 24 i år), og mannen er 29 og vi bor på sunnmøre. Vi har vært sammen i snart 9 år og venter nå vårt etterlengtede første barn :) Har prøvd i 15 lange måneder, så endelig var det vår tur ❤️

Jente på 25, og samboer er 26 år. Vi holder til i telemark. Vi har vært sammen I snart 9 år og venter vårt første barn. Har vært prøvere I 5 år og 8mnd. Så endelig ser det ut til å være vår tur ❤

Jeg er straks 22 år, samboeren min er straks 25 år :)

Bor i sør Trøndelag - orkdalen :)

Vi har vært kjærester i 7 år ❤️
Og vi har ei datter på straks 3 år :D

Har menstermin 13.april :D

Så kjekt med presentasjonstråd :-)

Jeg er 30 og gubben er 32 år.
Vi bor på Søfteland, utenfor Bergen, med våre 2 sønner på 3 og 5 år.

Jeg er 23, samboer snart 24. Holder til litt nord for Bergen. Vi har vert sammen i 5 år, forlovet i 2. Prøver nå på vårt første barn, er veldig spennende!

Jeg er 31, mannen min er 37. Vi holder til i Drammen, og sammen har vi en datter på 2 år.
Det vil bli nesten 3 år mellom storesøster og lille. 2 år og 10 mnd <3

Jeg er 27 år, mannen er 28 år og vi bor i Rogaland. Vi har vært gift i 2 år og kjærester i 6 år. Har tre hunder og venter nå vårt første barn :) spiren satt på tredje forsøk, og vi gleder oss veldig til å bli foreldre!

26 år, samboer. Dette blir vårt 3 (4) barn, siden vi har en liten gutt i himmelen også. Har jente og hutt her hjemme :-)

Jeg er 34 og samboer er 33. Vi har ei jente på 2,5 og vi bor i Tønsberg. Vi er av de heldige og har kun hatt ett forsøk med første mann og ett forsøk med nr 2. Jeg fatter ikke at det går an jeg..

Jeg er straks 24år og samboer er 28. Vi har snart vært sammen i 5 år :Heartpink sammen har vi en sønn på 2,5 år. Det blir da 3 år mellom de :) Vi er også en av de heldige der det sitter på første forsøk hver gang:) Bor i Buskerud/Nedre Eiker

Jeg er 30 og samboeren blir 31 i år. Vi bor i Lardal i Vestfold og har en datter på snart 2 år. Vi har også 2 hunder, 1 toypuddel (som er også babyen min, vi har et litt spesiell forhold, hun hjalp meg mye sist svangerskap, da jeg hadde depresjoner) og en dogo canario (spansk gjetehund). Det er pp8 og uventet men så etterlengtet satt spiren denne måneden. Jentungen var ikke planlagt, men absolutt ønsket. :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Jeg er 31 og min mann fyller 32 litt senere i år, bosatt i Oslo. Vi har ei tulle på litt over 2 år, som nok får noen overraskelser neste år selv om det er gøy med baby i magen nå ;)
Vi har vært sammen i 12 år og giftet oss i sommer (4 ukers "jubileum" neste uke).

Gøy med presentasjonstråd :)
Jeg er 29 og mannen straks 35, vi er begge fra Kristiansand, vært sammen i 4 år (idag faktisk), og har sammen ei jente på 2 år.
Førstemann er planlagt og det er nr 2 også,skjedde bare litt tidligere enn vi hadde trodd ;)

26 år og gift :) Bor i vestfold med mann og en liten jente på 5,5 mnd :) Denne er liten overraskelse for og si det mildt ;)

Jeg er 37 år og har ei jente på 8 år. Jeg og mannen min giftet oss 26.juni, 3år etter vi møttes. Han blir snart 48 og har ingen barn. Vi har forsøkt i 2 år med en kortvarig lykke i fjor høst. Kjøpte oss hus i november og barnerommet er klart ;-) Vi bor i Buskerud. Jeg jobber i en nisjebutikk,
og har fått en jobb til hvor jeg egentlig skal begynne i september.

Jeg er 31 år og gift, mannen er 30. vi har en sønn på snart 4 og håper nå at det blir en etterlengtet lillesøster eller lillebror i april :-) krysser fingrene for at det går bra denne gangen. Vi har prøvd i godt over et år og hatt 2 SA og en exu. Bor i Hedmark :-)

Eg er 33 og har to barn som fyller 8 og 10 i år. Gifta meg i juni og mannen er like gamal og har ikkje eigne barn frå før. Eg er student.

Hei:) jeg er 27 år og min samboer 31. Vi har vært sammen i 7 år og forlovet i snart 5. Venter vårt første barn. Foreløpig termin er 6 april :)kjøpte oss hus i fjor og begynte å pusse opp barnerommet ganske tidlig. Vi ble gravide på 3 forsøk og gleder oss veldig :)

Hei :) jeg er 26 år med en samboer på litt over 30 år. Bor i Telemark :) Vi hadde ikke prøvd på barn så lenge før det klaffet. Akkurat kjøpt oss hus og prøver å gjøre i stand et barnerom <3

Back
Topp