Presentasjonstråd

ORIGINAL: atene

Velkomen til babyverden store søster [:D]

Håper du får det koselig her inne i samme oktober 2009

Klem lillesøster [:)]

[:)]

ORIGINAL: Tøtta29

Velkommen skal du være [:)][:)]

På hvilken side utenfor Oslo holder du til? [:)]

Tusen takk, vi er mot Kongsvinger [;)]

ORIGINAL: pingri

Hei og velkomen!

81 modell frå Voss, har ei lita Guri og jobbar ellers på Nav [:)]

Eg såg du hadde lagt inn bilde på profilen din, medan det biletet som ligge her på sida er avatarbilete.
Så då legge du inn bildet ditt på avatar under din profil.

Skal du ha bilete inn her, kan du bruka imageshack, lasta opp bilete, velga størrelse, kopiera direct link og lima inn her, markera det du har limt inn og trykka image (eller det fjellet, alt etter kva nettlesar du har)

Tusen hjertelig takk [:D] Nå går det som smurt [;)]

ORIGINAL: MammaMia85*

Hei PrinsesseMamma09!! Velkommen [:)]

Jeg har ikke vært så veldig aktiv her selv jeg, kommet og gått litt i perioder så burde kanskje ta en kort presentasjon selv [;)]

Jeg er ei jente på 25 år som i en enebolig ett lite stykke utenfor Oslo. Jobber på skole.
Ellers liker jeg å finne på ting med venner og familie, koser meg mye med sambo, men nr 1 er selfølgelig lille prinsen min[:)] Vi koser oss MASSE sammen! Jeg går fortsatt hjemme i permisjon og nyter hver eneste dag!!

Hei, hei ! Hyggelig ![:)]

ORIGINAL: eplemos

Presentasjon av meg:

Er 25 år, leier ett lite hus på Askøy utenfor Bergen. Her bor eg med min nydelige sønn Aksel og samboer. Er barne og ungdomsarbeider og har permisjon til 9 Desember [:D]

Hei, hei ! Hyggelig, søt gutt du har [:D]

ORIGINAL: aska83

Kan presentere meg eg og til nye og gamle for trur ikkje eg har gjort det før. Bur i Førde med samboeren min og velse jenta vår. Har permisjon fram 1okt, så er begynt å minke på dagane[;)] Er ofte innom og leser, men er desverre ikkje så flink å svare.. Kanskje eg skal skjerpe meg litt der [:D]

Hei hei ! Vestlandet er flott ! Vi får se hvor mye tid jeg her får etter at jeg går ut i jobb imorgen, hehe [;)] Nyt resten av perm. din !

ORIGINAL: linko

ORIGINAL: eplemos

ORIGINAL: Guttaogmeg

ORIGINAL: PrinsesseMamma09

Hei Trizia ! Takk for det ! Jeg er ikke noe troll sånn til daglig nei... hehe :) Jeg har lastet opp et profilbilde, men det kommer ikke frem på innleggen mine, kanskje det tar litt tid ?
Jeg traff 2 jenter igår som hadde blitt kjent via oktoberforum, så det var vel derfor jeg plutselig fant ut nå at jeg skulle henge meg på. Min jevnaldrende søster er gravid, derfor er hun også blitt veldig engasjert her nå... noe som også har gjort meg mer nysgjerrig.
Jeg har lest på forum igjennom året da jeg har googlet diverse babyrelaterte teamer. Som amming, soverutiner osv.

Kniiiiisss!! Føler meg truffet!
Så utrolig hyggelig å se deg her, og så innmari fint bilde av dere!

Velkommen skal du være[:)]

Snowy og jeg møtte PrinsesseMamma09 i går, vi. Virker som en utrolig hyggelig jente som garantert ikke er noe troll[:D]

Det er bra [:)]
Da vet vi att ho finnes [:)]

Var bare nicket som var utrolig likt den styggedommen vi hadde her før.

Sign. Og beklager visst du ikke følte deg velkommen, men var så sikker på at du var en helt annen.

Velkommen skal du være ihvertfall[:D]

Takk for det [:D]

Velkommen hit [:)]

Håper du vil trives! Er kjekt å dele spørsmål, tanker, meninger, osv. her inne [:D]

Har en jente på 14 måneder, men siden hun egentlig skulle hatt ettårsdag 27. oktober, så henger jeg her [;)] Planen er at jeg skal gå hjemme med henne til januar (hvis hun får bhg-plass) [:)] 

Velkommen skal du være! [:)] Nydelig bilde av deg og jenta di! Søte begge to![;)]

Jeg er 23 år og bor i Rogaland sammen med sambo og Alma som blir 1 år 23.oktober! Er vernepleier, og jobber som boveileder ved et kombinert bofellesskap/avlastningsbolig for mennesker med ulike funksjonshemminger.
Begynte å jobbe 40 % 1. februar, og skal begynne i full stilling igjen på nyåret! [:)] Har da dagmamma til Alma.

Hva slags jobb skal du tilbake til? Skal prinsessa di i barnehage da? [:)]

ORIGINAL: Delgado

Hei hei.. Må si meg enig i at du hadde et skremmene likt brukernavn som en som tidligere var bruker her..

Men ser jo ut som du ikke er det trollet[:D]

Så velkommen [:)]

Jeg er 21 år, har en nydelig datter som blir ett år i okt, og bor med barn, mann og hund utenfor Bergen.. Flyttet hit fra Oslo i 2008 :) Er hjemme mamma nå, men håper å komme meg ut i jobb igjen fortest mulig :D

Tusen takk ! Fint på Vestlandet ![:D]

ORIGINAL: Linda_22

heihei[:)] velkommen skal du være!
det var vel bare nicket ditt som var litt "trollete" [;)]

Jente på 23år, bor i Trøndelag med sambo og vår Nicolai[:)]
skal tilbake i jobb i februar, butikkyrket.
ellers lite å fortelle altså...driver jo å sysler med lillemann dag ut og dag inn da[:D]

Og jeg som syntes nicket mitt var så fint [;)][;)] hehe Tusen takk !

ORIGINAL: ladylovlylocks

Håper du vil trives! Er kjekt å dele spørsmål, tanker, meninger, osv. her inne [:D]

Har en jente på 14 måneder, men siden hun egentlig skulle hatt ettårsdag 27. oktober, så henger jeg her [;)] Planen er at jeg skal gå hjemme med henne til januar (hvis hun får bhg-plass) [:)] 

Takk for det ! Ja, det kan jo være fint å dele erfaringer og slikt ! Vi har jo alle det største i livene våre tilfelles

Var hun litt tidlig hun da? Vi var littegrann tidlig ute selv, 35+5. Lykke til med bhg plass!

ORIGINAL: Almasmamma

Velkommen skal du være! [:)] Nydelig bilde av deg og jenta di! Søte begge to![;)]

Jeg er 23 år og bor i Rogaland sammen med sambo og Alma som blir 1 år 23.oktober! Er vernepleier, og jobber som boveileder ved et kombinert bofellesskap/avlastningsbolig for mennesker med ulike funksjonshemminger.
Begynte å jobbe 40 % 1. februar, og skal begynne i full stilling igjen på nyåret! [:)] Har da dagmamma til Alma.

Heisann! Alma var veldig pent navn ! Jeg starter som avd.leder/frisør i ny salong imorgen, og prinsessa har bhg plass fra mandag, men pappan skal i permisjon nå [:)]

Heisann! Alma var veldig pent navn ! Jeg starter som avd.leder/frisør i ny salong imorgen, og prinsessa har bhg plass fra mandag, men pappan skal i permisjon nå [:)]

Tusen takk for det, hun er oppkalt etter oldemora si som heter det samme. Født på samme dag som henne! [:)]
Spennende med ny jobb da! Du får ha masse lykke til med det. Pappan og lille prinsessa skal nok kose seg godt hjemme de også! [:)]

Velkommen hit [:D]

Jeg blir snart 25 år og er gift. Bor ved Lillestrøm.
Jeg har en gutt på 5 år som heter Daniel og en gutt på 11mnd som heter Fabian.

Håper du trives her [:)]

.

Tusen takk for det, hun er oppkalt etter oldemora si som heter det samme. Født på samme dag som henne! [:)]
Spennende med ny jobb da! Du får ha masse lykke til med det. Pappan og lille prinsessa skal nok kose seg godt hjemme de også! [:)]

Ja, det er mang skatter å finne blant gamle norske navn ! Mange er glemt, så det kan lønne seg å ta en kikk bakover i familietreet hvis man er på navneleting [:)]

ORIGINAL: Rosary85

Velkommen hit [:D]

Jeg blir snart 25 år og er gift. Bor ved Lillestrøm.
Jeg har en gutt på 5 år som heter Daniel og en gutt på 11mnd som heter Fabian.

Håper du trives her [:)]

Heisann, ikke langt unna det [;)] Tusen takk [:D]

ORIGINAL: ladylovlylocks

Takk for det ! Ja, det kan jo være fint å dele erfaringer og slikt ! Vi har jo alle det største i livene våre tilfelles

Var hun litt tidlig hun da? Vi var littegrann tidlig ute selv, 35+5. Lykke til med bhg plass!

Veldig tidlig, 24 + 2, men alt går bra med henne nå! Takk for det [:)]

Hei, og velkommen hit!

Jeg er ei jente på 22 som bor utenfor Bodø med samboer, hund og tvillinggutter født i september 2009. Guttene kom fire uker før tiden, men holder meg her enda. Jeg er ikke veldig aktiv her inne, men er ofte inne å leser, og spør når det er noe jeg lurer på.[:)]

Back
Topp