Presentasjonstråd

Velkommen velkommen:)
Er ikke heller blant de mest aktive "skriverne" her, men det er en flott gjeng som har mange gode svar når man lurer på ting og tang:)
Jeg er 29 år, fra Sørlandet, her bor jeg med mann, hund og verdens søteste prins som blir 1 år 2 oktober:)
Begynner å jobbe igjen på tirsdag, i ett bokollektiv ifht rus/psykiatri.

Håper du vil trives her[:D]

Velokmmen så mye[:)]
jeg er ei jente på 30 år og har ei datter som blir 11 mnd. 11 oktober. og en sønn på 8 år og en samboer. Bor i et hus utenfor larvik. også jobber jeg som ped.leder i bhg. startet å jobbe 31 august. og lille frøken er i bhg. så her er det full rulle og sykdom har hvert og er i hus hos oss.
Hvor bor du? by/fylke) hvis du vil si det[:)]

hei:) og hjertelig velkommen:) jeg er en jente på 26 år, fra sørlandet men bor for tiden i oslo med samboer. har en sønn på 11 mnd, blir 1år 4 oktober:) er hjemme med lillegutt men gleder meg lit å jobb noe igjen:) jeg er ikke så veldig aktiv,  men skal bli flinkere. jentene her inne her veldig koselige og flinke med råd:) håper du liker deg:)

Hei og velkommen inn hit[:)]

Beklager virkelig at jeg var krass i bursdagstråden, var ikke meningen. Du har bare et nick som er skremmende likt ei som styrte på å laga kvalme her inne for 1-2 uker siden, så trodde at det var hun som hadde laget et 20. nick.[:'(]

Litt om meg:
Jeg er 22 år og kommer fra en bygd utenfor Bergen. Her bor jeg med sønnen min, som ble født 14. oktober, og samboeren min. Vi er studenter begge to, jeg studerer vernepleie, så guttungen er hos dagmamma på hverdagen. Noe som går veldig bra[:)]
Begynner å jobbe igjen i starten av desember etter å ha tatt ut alle ferieukene mine. Da deltid på en avlastning for psykisk utviklingshemmede barn- og ungdom[:)]

ORIGINAL: PrinsesseMamma09

ORIGINAL: Tøtta29

Velkommen skal du være [:)][:)]

På hvilken side utenfor Oslo holder du til? [:)]

Tusen takk, vi er mot Kongsvinger [;)]

Mine to gutter er født på Kongsvinger [:)]
Selv er jeg 29 år, har to gutter, Olve på tre år og Åsmund som blir ett år 23.oktober. Bor i et rødt hus med kommende mann og barn! [:)]

Hei og velkommen
Jeg er 29 år, mamma til Aurora som blir 1 år 28.nov, samboer, og bor i rekkehus i landlige(ihvertfall for noen)omgivelser mellom kongsvinger og oslo[;)]

Hei, og velkommen hit [:)]....og gratulerer med lillejenta [:)]

Selv er jeg 36, bor utenfor Kr.sand. Fikk Oliver 22.sept (to uker til han er ett år), men holder meg til oktober siden terminen var da, og ble så godt kjent med jentene her at jeg ikke ville "flytte" til sept.

Hei og velkommen! [:)]

Jeg er ei jente på 23 år som er mamma til Tobias som ble født 8. oktober '09.
Jeg kommer fra Kristiansand, hvor jeg også eier leilighet sammen med bf.
Planen er å gå hjemme med mini frem til i hvert fall høsten '11 og jeg elsker alt som har med kreativitet og gjøre, spesielt fotografering og digital scrapbooking! [:)]

Jeg har også en blogg (se signatur) som oppdateres daglig om du har lyst til å finne ut enda mer om meg [8D]

Hei og velkommen [:)]
Jeg er 23 år og fikk ei prinsesse 30. oktober[:D]
Jeg studerer i dette øyeblikk og koser meg med det. Håper du vil trives her inne[:D] Mange flotte mammaer med mange gode råd å komme med[:D]

Velkommen hit!
Jeg er en jente på snart 29 år. Jeg er gift og pr dags dato bor vi i hybelleiligheten til mamma og pappa(vi solgte leiligheten vår for 3 uker siden), mens vi leter etter et hus...
Jeg er utdannet førskolelærer og trives med det. Er hjemme i permisjon nå, skal være hjemme til 1. februar 2011.
Jesper Marthinius er vårt første barn, og han ble født på FN-dagen[:D][;)]

hei og velkommen hit!
jeg er gift og har en liten skjønnas av en gutt som ble født 14.okt. Bor i Skien. Begynte å jobbe igjen for 3 uker siden, og er ikke så aktiv her inne etter det..men prøver å være innom for å holde meg oppdatert så ofte jeg kan...er en skikkelig koselig gjeng her inne! [:)]

Velkommen [:)]
Jeg er 26år, gift og har en sikkelig god røver som er født 15 okt! Bor i rekkehus på romerike og jobber innen helse [:)] 

Kom på nå at jeg glemte å presentere meg i det forrige innleget 

Fortsatt hjertelig velkommen til deg og din lille prinsesse her hos oss på oktober-09 [:)]

Jeg er 31 år ung, bor i Ski utenfor Oslo med min samboer og våre 4 barn på henholdsvis 11 år, 8 år, 6 år og 10 mndr [:)]
Er reisekonsulent i Ticket, men er fortsatt i permisjon og koser meg glugg i hjæl hjemme med lille Emilie

Velkommen[:)]
Jeg er mamma til Mary Agathe som blir 1 år 16.10 og er født 16 dager på overtid og har Anne-Marie på 12 år som bonusbarn. Sambo og jeg eier et gult rekkehus passe langt fra sentralt fra alt her vi bor[:)]

ORIGINAL: ladylovlylocks

ORIGINAL: PrinsesseMamma09

ORIGINAL: ladylovlylocks

Velkommen hit [:)]

Håper du vil trives! Er kjekt å dele spørsmål, tanker, meninger, osv. her inne [:D]

Har en jente på 14 måneder, men siden hun egentlig skulle hatt ettårsdag 27. oktober, så henger jeg her [;)] Planen er at jeg skal gå hjemme med henne til januar (hvis hun får bhg-plass) [:)] 

Takk for det ! Ja, det kan jo være fint å dele erfaringer og slikt ! Vi har jo alle det største i livene våre tilfelles

Var hun litt tidlig hun da? Vi var littegrann tidlig ute selv, 35+5. Lykke til med bhg plass!

Veldig tidlig, 24 + 2, men alt går bra med henne nå! Takk for det [:)]

Ja, det var det jo, men så godt å høre at det gikk bra! [:)] Vi bodde på prematuravd. i 2 uker og var i kontakt med familier med mindre barn. Har også 2 nevøer som er født i uke 28, så det er ikke ukjent for meg.

ORIGINAL: Reea

Hei, og velkommen hit!

Jeg er ei jente på 22 som bor utenfor Bodø med samboer, hund og tvillinggutter født i september 2009. Guttene kom fire uker før tiden, men holder meg her enda. Jeg er ikke veldig aktiv her inne, men er ofte inne å leser, og spør når det er noe jeg lurer på.[:)]

Hei, hei [:)]

ORIGINAL: tango

Velkommen velkommen:)
Er ikke heller blant de mest aktive "skriverne" her, men det er en flott gjeng som har mange gode svar når man lurer på ting og tang:)
Jeg er 29 år, fra Sørlandet, her bor jeg med mann, hund og verdens søteste prins som blir 1 år 2 oktober:)
Begynner å jobbe igjen på tirsdag, i ett bokollektiv ifht rus/psykiatri.

Håper du vil trives her[:D]

Hei, hei [:)] Takk for det ! Nydelig gutt [:D]

ORIGINAL: jcecilie

Velokmmen så mye[:)]
jeg er ei jente på 30 år og har ei datter som blir 11 mnd. 11 oktober. og en sønn på 8 år og en samboer. Bor i et hus utenfor larvik. også jobber jeg som ped.leder i bhg. startet å jobbe 31 august. og lille frøken er i bhg. så her er det full rulle og sykdom har hvert og er i hus hos oss.
Hvor bor du? by/fylke) hvis du vil si det[:)]

Hei hei ! Takk [:)] Er du i samme bhg som jenta di ? Vi bor i Akershus [;)]

ORIGINAL: Gekkan

hei:) og hjertelig velkommen:) jeg er en jente på 26 år, fra sørlandet men bor for tiden i oslo med samboer. har en sønn på 11 mnd, blir 1år 4 oktober:) er hjemme med lillegutt men gleder meg lit å jobb noe igjen:) jeg er ikke så veldig aktiv,  men skal bli flinkere. jentene her inne her veldig koselige og flinke med råd:) håper du liker deg:)

Hei, hei [:)] Takk for det[;)]

ORIGINAL: *Tåka*

Hei og velkommen inn hit[:)]

Beklager virkelig at jeg var krass i bursdagstråden, var ikke meningen. Du har bare et nick som er skremmende likt ei som styrte på å laga kvalme her inne for 1-2 uker siden, så trodde at det var hun som hadde laget et 20. nick.[:'(]

Litt om meg:
Jeg er 22 år og kommer fra en bygd utenfor Bergen. Her bor jeg med sønnen min, som ble født 14. oktober, og samboeren min. Vi er studenter begge to, jeg studerer vernepleie, så guttungen er hos dagmamma på hverdagen. Noe som går veldig bra[:)]
Begynner å jobbe igjen i starten av desember etter å ha tatt ut alle ferieukene mine. Da deltid på en avlastning for psykisk utviklingshemmede barn- og ungdom[:)]

Hei hei, det går så bra så [;)] Fint og utfordrende yrke du har valgt deg ! [:)]

Back
Topp