Presentasjonstråd ⭐️

Heisan!
30 år og venter vårt andre barn(og mest sannsynlig vårt siste). Ventet med å introdusere meg da svangerskapet så langt har vært litt vrient med gjentagende blødninger i varierende grad fra uke 5. Men etter gjentatte ultralyder har vi turt å tenke tanke på at dette går, og at vi får en liten maibaby forrige svangerskap var tøft, så er forbred på noen tøffe mnd i møte, men vi gleder oss veldig til mai måned og endelig få møte den lille!

Velger å melde meg inn her jeg også. Tenkte egentlig vente til etter tul, i håp om å bli klokere på termin, men så er det litt kjipt å gå glipp av muligheten til å bli kjent også. :happy: Har usikker termin, menstermin er 1.juni men mulig termin så sent som 7-8.juni. Uansett er det ikke usannsynlig at det blir maibaby på oss, så synes det er greit å henge litt i begge gruppene. :love7

Er gift, 30 år gammel og bor i Trøndelag. Deler hus med mann, fem barn og en katt på 11 år. Er for tiden ganske dårlig med svangerskapskvalme, så det begrenser seg litt hvor aktiv jeg klarer å være da alt av anstrengelser ser ut til å være med på å gjøre kvalmen verre, men håper jeg klarer å henge med litt. :happy:

Spennende og endelig kan melde seg inn her! Det har jeg ventet på i over fire år. :Heartbigred

Jeg er 33 år, bor på Stokmarknes og har vært offisielt prøver med mannen min siden tidlig 2020. Vi ble henvist til IVF året etter og jeg hadde mellom juli 2022 og april 2023 fire spontanaborter. Deretter mistanke om kreft i livmorslimhinnen og etterhvert behandling for det sene forstadiet til kreft. Vellykket behandling for det og nå, på 7. innsett av embryo er jeg gravid med intet mindre enn to regnbuebabyer.
Nå knasker jeg Xonvea og krysser fingrene for noen gode dager uten kvalme og oppkast. o_O Termin fra IVF-klinikken er 31. mai.

Hei. 34 åring her med 2 stk fra tidligere på 11 og 9, så dette blir samboers første:Heartred han er veldig spent på å bli far til 3:love7 Jeg gruer meg litt, for det er lenge siden sist fødsel:smiley-ashamed004

Back
Topp