Presentasjonstråd ⭐️

Hei :Heartpink ble nettopp 35 år, har en gutt som blir 2 år i oktober. Brukte 3 år på å lage han :hilarious: så er litt overrasket at vi klarte det på 3 forsøk nå:woot: har uregelmessig sykluser så ikke alltid like lett å treffe:wacky: så sier forsiktig hei til dere, da jeg bare er 10 dpo:Heartpink men fikk overrasket mannen med positiv digital i dag.:joyful:
IMG_8902.jpeg

Hei :Heartpink ble nettopp 35 år, har en gutt som blir 2 år i oktober. Brukte 3 år på å lage han :hilarious: så er litt overrasket at vi klarte det på 3 forsøk nå:woot: har uregelmessig sykluser så ikke alltid like lett å treffe:wacky: så sier forsiktig hei til dere, da jeg bare er 10 dpo:Heartpink men fikk overrasket mannen med positiv digital i dag.:joyful:
Vis vedlegget 443345
Var du med i oktober 22-gruppa her? Har også ei jente som blir 2 i oktober nå :Heartred

Hei dere:Heartred Jeg er 37, og sammen med samboer har vi prøvd i mange år å bli gravide på egenhånd. Tok tid fra henvisning til vi fikk startet opp nå i sommer med IVF. Det har nå helt mirakuløst gått på første forsøk med IVF og jeg håper så inderlig det kommer til å gå bra. Vi er opprinnelig fra Oslo, men bosatt oss i Drammen fordi samboer har en sønn fra før på 10 år:Heartred

Hei! Jeg er 26 år, og er gravid med en liten spire, som er 4+2 idag. Har ett barn på 16 mnd, og det vil bli nesten akkurat 2 år mellom de Har termin 20. mai. Er så lykkelig for å være gravid igjen, denne gangen vet man hvilken stor lykke det vil bringe inn i livet❤️

Hei! Jeg er 35 år og bor i Oslo med samboeren min. Vi har prøvd på vår første nå i seks måneder. Fikk positiv på digital i dag, men er kun 10dpo. Sier derfor veldig forsiktig hei, og håper jeg får bli her sammen med dere. Jeg var gravid i forrige pp og, men mistet 5+6. Synes derfor det er både veldig koselig og veldig skummelt å være gravid igjen. Håper virkelig spiren klamrer seg fast denne gangen :Heartred

Hei! Bare 11 dpo, men lister meg forsiktig inn hit! :Heartred Jeg er 37 år og bor i Nord-Rogaland. Jeg og min mann venter 4. barnet nå. Fra før har vi tvillinger på 13 og "minsten" på 9. Så her blir det en skikkelig attpåklatt! :Heartbigred

Prøvd siden november og hadde en SA i uke 9 nå i mai, så tar ingenting for gitt. Men enn så lenge er jeg gravid!

Hei! 33 år og bor i Oslo. Gravid med min første og er veldig spent <3
Lurer forresten på hvordan noen av dere får sånne 'tags' under navnet deres? F.eks. "Mailykken2025" osv.

Hei :Heartpink Jeg er 31 år og bor i Oslo med samboer. Vi har snakket om barn lenge, men samboer har ikke vært klar før i juni. Vi ble gravide i juli, men mistet. Nå er vi gravide igjen og håper på at spiren sitter godt! Det blir vårt første barn. Gleder meg til alt i vente, og setter veldig pris på forumet her :happy:

Hei :Heartpink Jeg er 33 år og bor i Nordland. Gravid med spire for første gang ❤️ har en bonusdatter. Har gjennomgått noen runder med inseminering, før jeg gikk over til IVF ❤️ vi håper spiren klamrer seg fast, slik at vi får møte den lille i mai ❤️

Hei! Er 19 år og bor i Bergen. Venter vår første nå i mai og vi er veldig glade og overlykkelige! Vi var ikke skrive prøvere, men tenkte litt hvis det skjedde så skjedde det. Gleder meg til å bli kjent med dere!

Hei! Er 25 år og er bosatt i Skien. Har en gutt fra før av så det her blir spennede! Gikk på spiral frem til slutten av mai. Gikk på 3pp:love2 e veldig nysgjerrig på den graviditeten her og om det e no likhet etc. hyggelig med et sånt forum.

35år, snart 36. Har tre barn fra før. Eldste er 10, mellomste 5 og yngste 2. Alle barna er prøverørsbarn og har vært frosset ned. Hadde tre egg igjen fra forrige forsøk og bestemte oss for å prøve på nr4. Satt på første forsøk. :) Så håper den sitter, for det er jaggu blitt dyrt med fryseforsøk... o_O

Hei! Jeg er 28 år og gravid for første gang. Er gift og bor i Kristiansand, og har termin 19.mai. Er veldig spent og håper det holder seg for jeg gleder meg litt for masse allerede :angelic: har aldri vært med i sånne forum som dette før så er ikke helt inne i det enda, men synes det virker fint å ha noen i samme situasjon å prate med. Blir en spennende tid fremover!

29 år og gravid med første. Vi hadde egentlig henvisning til IVF behabdling med oppstart i slutten av oktober, men plutselig ved månedsskiftet aug/sep bemerket mannen at jeg var litt sent ute med uka, og jammen meg ble det positiv test :love7
Veldig spent på den kommende tiden og gleder oss masse til forhåpentligvis å ønske frøet velkommen i midten av mai <3

Jeg er 34 år og bor i Bergen. Venter vår tredje og siste barn. Jeg kunne tenke meg flere hvis jeg hadde vært yngre og vi hadde hatt et større hus, men det er dessverre sånn det ble! For meg var det "nå" eller "aldri", fordi jeg begynner å føle meg gammel til baby, siden jeg var 24 år da førstemann kom.
Vi har en stor en på 10 år og en liten en på 15 måneder. Det er første gang jeg går gravid mens jeg må passe på en baby, så det blir spennende å finne ut om vi overlever kaoset når den lille kommer i mai. :happy090
Er veldig glad å strikke og ellers håndverk, gå tur og spille brettspill.

Back
Topp