Presentasjonstråd ⭐️

Hei :Heartpink ble nettopp 35 år, har en gutt som blir 2 år i oktober. Brukte 3 år på å lage han :hilarious: så er litt overrasket at vi klarte det på 3 forsøk nå:woot: har uregelmessig sykluser så ikke alltid like lett å treffe:wacky: så sier forsiktig hei til dere, da jeg bare er 10 dpo:Heartpink men fikk overrasket mannen med positiv digital i dag.:joyful:
IMG_8902.jpeg
 
Hei :Heartpink ble nettopp 35 år, har en gutt som blir 2 år i oktober. Brukte 3 år på å lage han :hilarious: så er litt overrasket at vi klarte det på 3 forsøk nå:woot: har uregelmessig sykluser så ikke alltid like lett å treffe:wacky: så sier forsiktig hei til dere, da jeg bare er 10 dpo:Heartpink men fikk overrasket mannen med positiv digital i dag.:joyful:
Vis vedlegget 443345
Var du med i oktober 22-gruppa her? Har også ei jente som blir 2 i oktober nå :Heartred
 
Hei dere:Heartred Jeg er 37, og sammen med samboer har vi prøvd i mange år å bli gravide på egenhånd. Tok tid fra henvisning til vi fikk startet opp nå i sommer med IVF. Det har nå helt mirakuløst gått på første forsøk med IVF og jeg håper så inderlig det kommer til å gå bra. Vi er opprinnelig fra Oslo, men bosatt oss i Drammen fordi samboer har en sønn fra før på 10 år:Heartred
 
Hei! Jeg er 26 år, og er gravid med en liten spire, som er 4+2 idag. Har ett barn på 16 mnd, og det vil bli nesten akkurat 2 år mellom de Har termin 20. mai. Er så lykkelig for å være gravid igjen, denne gangen vet man hvilken stor lykke det vil bringe inn i livet❤️
 
Hei! Jeg er 35 år og bor i Oslo med samboeren min. Vi har prøvd på vår første nå i seks måneder. Fikk positiv på digital i dag, men er kun 10dpo. Sier derfor veldig forsiktig hei, og håper jeg får bli her sammen med dere. Jeg var gravid i forrige pp og, men mistet 5+6. Synes derfor det er både veldig koselig og veldig skummelt å være gravid igjen. Håper virkelig spiren klamrer seg fast denne gangen :Heartred
 
Hei! Bare 11 dpo, men lister meg forsiktig inn hit! :Heartred Jeg er 37 år og bor i Nord-Rogaland. Jeg og min mann venter 4. barnet nå. Fra før har vi tvillinger på 13 og "minsten" på 9. Så her blir det en skikkelig attpåklatt! :Heartbigred

Prøvd siden november og hadde en SA i uke 9 nå i mai, så tar ingenting for gitt. Men enn så lenge er jeg gravid!
 
Hei! 33 år og bor i Oslo. Gravid med min første og er veldig spent <3
Lurer forresten på hvordan noen av dere får sånne 'tags' under navnet deres? F.eks. "Mailykken2025" osv.
 
Hei :Heartpink Jeg er 31 år og bor i Oslo med samboer. Vi har snakket om barn lenge, men samboer har ikke vært klar før i juni. Vi ble gravide i juli, men mistet. Nå er vi gravide igjen og håper på at spiren sitter godt! Det blir vårt første barn. Gleder meg til alt i vente, og setter veldig pris på forumet her :happy:
 
Hei :Heartpink Jeg er 33 år og bor i Nordland. Gravid med spire for første gang ❤️ har en bonusdatter. Har gjennomgått noen runder med inseminering, før jeg gikk over til IVF ❤️ vi håper spiren klamrer seg fast, slik at vi får møte den lille i mai ❤️
 
Hei! Er 19 år og bor i Bergen. Venter vår første nå i mai og vi er veldig glade og overlykkelige! Vi var ikke skrive prøvere, men tenkte litt hvis det skjedde så skjedde det. Gleder meg til å bli kjent med dere!
 
Hei! Er 25 år og er bosatt i Skien. Har en gutt fra før av så det her blir spennede! Gikk på spiral frem til slutten av mai. Gikk på 3pp:love2 e veldig nysgjerrig på den graviditeten her og om det e no likhet etc. hyggelig med et sånt forum.
 
35år, snart 36. Har tre barn fra før. Eldste er 10, mellomste 5 og yngste 2. Alle barna er prøverørsbarn og har vært frosset ned. Hadde tre egg igjen fra forrige forsøk og bestemte oss for å prøve på nr4. Satt på første forsøk. :) Så håper den sitter, for det er jaggu blitt dyrt med fryseforsøk... o_O
 
Hei! Jeg er 28 år og gravid for første gang. Er gift og bor i Kristiansand, og har termin 19.mai. Er veldig spent og håper det holder seg for jeg gleder meg litt for masse allerede :angelic: har aldri vært med i sånne forum som dette før så er ikke helt inne i det enda, men synes det virker fint å ha noen i samme situasjon å prate med. Blir en spennende tid fremover!
 
29 år og gravid med første. Vi hadde egentlig henvisning til IVF behabdling med oppstart i slutten av oktober, men plutselig ved månedsskiftet aug/sep bemerket mannen at jeg var litt sent ute med uka, og jammen meg ble det positiv test :love7
Veldig spent på den kommende tiden og gleder oss masse til forhåpentligvis å ønske frøet velkommen i midten av mai <3
 
Back
Topp