Presentasjonstråd ⭐️

Belsie

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykken 2025
Tenkte at det er gøy med en presentasjonstråd? :angelic:

Jeg er 30 år og ble akkurat gravid med min tredje lille spire ❤️ Bor i Trøndelag og har to herlige barn fra før på 3,5 år og 1,5 år. Har alltid ønsket meg så tette barn som mulig, og samboeren prøver så godt han kan å henge på og være med på alle planene mine.. :hilarious: Han ble med ett år tidligere på det tredje barnet fordi jeg så inderlig ønsker meg et vårbarn, og fordi jeg syns 3,5 år mellom de to yngste blir for lenge.. ❤️ Krysser fingrene for at dette går som det skal og at jeg sitter med en vårbaby mai 2025 ❤️❤️

Hei!
Jeg er 30år (31 i nå i høst). Har samboer, og to barn fra før på 10 og 5,5 år. Venter nå mitt tredje barn, og samboers første. Dette blir mest sannsynlig siste gangen jeg går gravid, så skal prøve å nyyyte denne tiden :Heartred Vi bor i Vestfold, og har også en hund.
Håper dette går veien, og vi sitter med en baby i april/mai 2025 :love017

Hei :)

Er 30 år. Gift og vi har to barn på 4 og 1 år. Dette blir det siste etterlengtede barnet :love017 Vi bor i Innlandet.

Heihei!
Jeg er 26 år og bor i Harstad med mannen min. Ingen barn fra før og det gikk mildt sagt på første forsøk, og jeg starter i ny jobb 2 sept så dette blir spennende tider.

Heihei!
Jeg er 26 år og bor i Harstad med mannen min. Ingen barn fra før og det gikk mildt sagt på første forsøk, og jeg starter i ny jobb 2 sept så dette blir spennende tider.
Jeg starter også i ny jobb 1. oktober :nailbiting: Er så frem og tilbake på hvordan jeg skal fortelle det til ny arbeidsgiver. Og håper jeg klarer å jobbe ut prøveperioden på 6 mnd. Har du lagd deg noen tanker? Veldig fint at vi er to i samme situasjon, jeg har gruet meg så voldsomt til akkurat den biten der :hilarious:

Har allerede møtt og snakket litt med en ny kollega som ikke ba meg stresse med det. Det er jo 3 mnd siden jeg fikk jobben hehe.. Men må man ha stått i samme jobb i 6mnd eller kan man bytte? Har jo hatt 100% jobb i lengre enn det før jeg bytter:happy:

29 (30 i januar), bur i Sogn og Fjordane. To barn på 6 og snart 4. Noko overraska over å vere gravid igjen og blir siste! Jobbar på kontor dette svangerskapet så spennande å sjå kor lenge klarar å stå i jobb! Forrige gong var eg sjukmeldt får veke 7 pga rygg og bekken!

Har allerede møtt og snakket litt med en ny kollega som ikke ba meg stresse med det. Det er jo 3 mnd siden jeg fikk jobben hehe.. Men må man ha stått i samme jobb i 6mnd eller kan man bytte? Har jo hatt 100% jobb i lengre enn det før jeg bytter:happy:
Du må ha inntektsgivende arbeid i 6 av 10 måneder er det vel. Samme om det er fra 1, 2 eller 3 forskjellige arbeidsgivere :) Men prøvetiden hos nye arbeidsgiver er gjerne på 6 mnd. Og den kan de forlenge dersom du ikke har jobbet nok de 6 første månedene, så jeg syns det alltid erkjekt å bli ferdig med prøvetiden :) Har vært i god form de andresvangerskapene, men måtte kaste inn håndkleet i uke 28 med yngste pga stor blodpropp. Så håper jeg får til å jobbe litt lenger denne gangen.

Håper jeg blir hørende til her helt til mål, men enda bare 11 dpo så alt kan skje. Men jeg prøver å tenke jeg må være positiv ❤️

Jeg er 40 år blitt og dette vil eventuelt bli mitt 4 barn. Prøvd i ett år på siste, med en SA og en MA så jeg er veldig redd. Men jeg håper på maibaby med termin 14.mai :)

Håper jeg blir hørende til her helt til mål, men enda bare 11 dpo så alt kan skje. Men jeg prøver å tenke jeg må være positiv ❤️

Jeg er 40 år blitt og dette vil eventuelt bli mitt 4 barn. Prøvd i ett år på siste, med en SA og en MA så jeg er veldig redd. Men jeg håper på maibaby med termin 14.mai :)

Krysser fingrene for maispiren din ❤️❤️

33 år og bosatt i Bergen. Dette blir mitt tredje barn, har to på fire og to år fra før. Gleder oss masse til å få en tredje, som meget mulig (men ikke definitivt), blir den siste ^^, Er 12 dpo I dag, 3+ 6 uker på vei, så ikke veldig langt. Håper spira sitter hele veien til mål!

Last edited:
27 år, bosatt litt utenfor Trondheim! Blir vårt andre barn, kommende storesøster blir 2 i oktober :Heartred Kun 10 dpo idag, så håper alt går fint fremover også, har vel egentlig en god følelse på det men de første ukene er veldig nervepirrende..:nailbiting:

32 år, bor på Kongsberg nå, men flytter til indre Aust-Agder i morgen :p Har en gutt fra før som blir 2 i desember. Brukt lang tid på å bli gravid (både med første og denne), så håper den sitter :) Jobber som ingeniør, bruker fritiden i skogen eller på fjellet (noen ganger med børse).

Hei
Jeg er 28 år og bor i Trondheim. Jeg og samboeren har forsøkt å bli gravide i 2,5 år nå. I vår startet vi med IVF behandling på spiren. Etter noen tøffe runder med egguttak og en kropp som måtte hvile gjennom sommeren, er jeg nå gravid på første innsett! Gleden er stor da jeg aldri før har fått en positiv graviditetstest!!

Last edited:
Har to barn, nettopp startet AFT, så spennende å se hvordan det går, 34, hadde kjemisk med term i april, håper denne sitter, så jeg får realisert drømmen om to tette:singing: Holder til i Aust-Agder(selv om det ikke heter det mer)

Hei, jeg er 26 år og fra Sandefjord.
Har allerede ett barn med feil fyr, han er mer eller mindre nesten helt ute av livet til min førstefødte jeg fikk i 2017. Jeg har nå fått ny samboer, som er verdens beste bonusfar og gleder meg så til å se han bli far selv også. Dette var ikke planlagt, men vi visste det kunne skje det jeg ikke gikk på prevansjon. Blir utrolig spennende, hadde styrfødsel med første, så er ganske engstelig med tanke på denne fødselen her. Stormrier i 3 timer uten epidural endte i fødsel depresjon, noe jeg håper jeg unngår nå. Da jeg så gjerne vil nyte barseltiden litt denne gangen :love7

Hei, jeg er 26 år og fra Sandefjord.
Har allerede ett barn med feil fyr, han er mer eller mindre nesten helt ute av livet til min førstefødte jeg fikk i 2017. Jeg har nå fått ny samboer, som er verdens beste bonusfar og gleder meg så til å se han bli far selv også. Dette var ikke planlagt, men vi visste det kunne skje det jeg ikke gikk på prevansjon. Blir utrolig spennende, hadde styrfødsel med første, så er ganske engstelig med tanke på denne fødselen her. Stormrier i 3 timer uten epidural endte i fødsel depresjon, noe jeg håper jeg unngår nå. Da jeg så gjerne vil nyte barseltiden litt denne gangen :love7
Jeg fikk også første med feil fyr, så flott å få med riktig fyr <3

32 år, bor på Kongsberg nå, men flytter til indre Aust-Agder i morgen :p Har en gutt fra før som blir 2 i desember. Brukt lang tid på å bli gravid (både med første og denne), så håper den sitter :) Jobber som ingeniør, bruker fritiden i skogen eller på fjellet (noen ganger med børse).
:greet025satser på å få en termin gruppe for Aust-Agder 2025 på fb:shy: iallefall vente til det er mer offisielt da

Back
Topp