Presentasjonsrunde!

Er 31 år og gravid for 3.gang.
Første graviditet var ved hjelp av prøverør som satt på første forsøk og resulterte i ei lita prinsesse våren 2016:Heartpink

Ble derfor veldig overrasket når vi ble gravide på egenhånd i oktober i år, men mistet i uke 8. Fikk igjen positiv test i desember og er idag 5+4. Går litt med nervene utenpå kroppen og venter på at blødningen skal starte denne gangen også, men krysser fingrene for at denne spiren er frisk og rask å holder helt i mål:love7
Gratulerer! Kan jeg spørre hva årsaken til prøverør var?
 
Herlig å gå det nye året i møte med en TUL:)
Ja, veldig! :Heartred Tenkte jo tanken om å vente til nyåret, men hver dag etter 9+0 var eeeevig lang, og det var litt for mange helligdager før nyåret :hilarious:
Hvor langt er du kommet? Har du eller skal du på tul? :joyful:
 
Ja, veldig! :Heartred Tenkte jo tanken om å vente til nyåret, men hver dag etter 9+0 var eeeevig lang, og det var litt for mange helligdager før nyåret :hilarious:
Hvor langt er du kommet? Har du eller skal du på tul? :joyful:
Det skjønner jeg! Tiden går ganske sakte til tider..:p jeg er 8+3 og var på TUL 7+1. Skal neste uke 9+3, da og gleder meg til det. Håper det fortsatt går bra inni der. Er jo tross alt et helt år til neste tul :hilarious:
 
Det skjønner jeg! Tiden går ganske sakte til tider..:p jeg er 8+3 og var på TUL 7+1. Skal neste uke 9+3, da og gleder meg til det. Håper det fortsatt går bra inni der. Er jo tross alt et helt år til neste tul :hilarious:
Det blir bra!! :joyful: Hehe, må jo telles som en hel evighet når neste ul ikke er før neste år!:arghh::angelic:
 
Hei alle dere jeg er en dame på 33 år, gift og har 3 barn på 10, 8 og 1.5 vi er nå gravide med nr 4, 6+1 i dag. . Skal på ul om 14 dager, og kan nesten ikke vente
 
Hei! Så heldig liten spire som skal vokse opp i en stor familie:) Ventetiden til ul er uutholdelig lang:)

vi er heldige som får oppleve livets mirakel-enda en gang <3

Vi trodde vi skulle være ferdige når nr 3 var kommet, men var visst ikke det allikevelxsmile9
 
Jeg er 34 år og er gravid for 3 gang :happy: Nr 1 og 2 er 11 og 15 år når spiren kommer, så begynner vel nesten på nytt ;)
Er i følge terminberegning 6+3 i dag, så vi får da se. Foreløpig termin 24 aug :dummy:
Har ingen store tegn annet enn at jeg startet med mye hjertebank, og nå har det gått over i ønme bryster, følsom for lukt og humørsvingninger :smiley-angelic006
 
29år, bor i Oslo, gift og har en på snart 2 år fra før.

Sist gang hadde jeg problemer med å bli gravid. Veldig uregelmessig syklus. Et vennepar ble gravide vet et uhell, og maste om at vi måtte skaffe oss barn også. Kjempetungt. Fikk hormoner og utredning for IVF. IVF kan ta tid, så vi kjøpte oss hund. Samme uke som papirene skulle sendes til Riksen, fikk jeg positiv test.

Denne gangen hadde vi bestemt oss for å slutte med prevensjon etter sommerferien. Da jeg skulle fjerne spiral hos gynekolog, fikk jeg vite at det ikke var noen spiral å fjerne. Eller: den lå ikke i livmoren. Den lå i buken og måtte opereres ut på Ahus. Sannsynligvis hadde den penetrert livmoren kort tid etter eller under innsetting. Altså ingen prevensjon siden fødselen (hadde hatt mensen de siste 6-8 mnd). Og gjett hva, også denne gangen er venninnen min plutselig gravid, mens jeg har problemer. Klarte ikke være glad på hennes vegne. Kjente meg som den drittsekken, spesielt da det endte med MA. Men så ble jeg altså gravid selv i desember (med hormoner). Termin ca 18/8.​
 
Hallo alle sammen :greet025

33 år, og gravid med nr. 2. Storebror fyller 10 år i januar, så det blir et lite hopp. Veldig spent og glad for at vi nå venter en til.
Jeg er i dag 8+3, og termin er beregnet til 14-15 august. (Noe som helt sikkert endrer seg etterhvert ^^)

Symptomene mine har vært:
  • Mensmurringer
  • Dårlig matlyst
  • Psycho smak og luktesans...:depressed:
  • Humørsvingninger
  • Fryser hele tiden
  • Ømme pupper
  • Sukkersug
  • Tørr i kjeften :wtf:

Men, det er tross alt verdt alle disse plagene, når jeg vet at premien er så fin :Heartbigred
 
Hei! Jeg har vært litt avventende til å melde meg inn her, men har snoka litt og svart bittelitt i tråder.

Jeg er 31 år, bor i Stavanger, og har en gutt fra før på 2,5 år. Jeg var hjemme med ham helt til han var 2 år og 3 mnd, og det var helt fantastisk. Vi begynte prøvingen på småsøsken da han begynte i barnehagen og jeg på jobb, og spira satt på tredje pp.

Har menstermin 12. august og eggløsningstesttermin 16. august.
 
Gratulerer så mye med tvillinger på vei! Hvordan kjennes det? Dobbel lykke? Eller litt krise?
Takk!! Det er veldig blandede følelser... dobbel lykke og dobbel kaos :) Det er magisk å få to babyer på en gang, vi er utrolig heldige. Men det er tungt og slitsomt, og både hus og bil blir plutselig altfor lite!
 
Takk!! Det er veldig blandede følelser... dobbel lykke og dobbel kaos :) Det er magisk å få to babyer på en gang, vi er utrolig heldige. Men det er tungt og slitsomt, og både hus og bil blir plutselig altfor lite!
Ja, blir fort litt kaos! Har dere noen fra før?
 
Hei alle! :happy:

Trinus - 26 år - barn #2

Har en datter på 4,5 år fra før, så blir et lite sprik mellom dem. Er 9+1 i dag, og var på tul forrige fredag og fikk høre hjertelyden ❤️ Det gikk overraskende fort å bli gravid denne gangen, da spiren satt på 2 forsøket!

Symptomer sålangt er:
*Ømme pupper
*Mørkere og større areolaer
*Vond korsrygg
*Kvalme
*Sterkere luktesans
*Mer følsom
*Ekstremt trøtt, kan sovne hvor som helst når som helst

Gratulerer til alle med spiren/e ❤️
 
Hei
Jeg er gravid for 5 gang og siste gang. Jeg blir 34 år 10 dager før termin. I familien blir dette barn nr 6 eldste storebror blir 19 rundt termin og minste storesøster er 5år i vår. Dette blir en liten attpåklatt som vi begge gleder oss veldig til.

Er 10 uker på vei i dag og har vært på ul for en uke siden der jeg så en hoppende liten reke har en følelse på at dette blir ei lita frøken, men vi får vente litt til i spenning
 
Back
Topp