Presantasjonstråd

Jeg er 35 år - blir 36 når baby kommer :) bor på østlandet og har tre barn :dummy::dummy1::dummy1:
Vi har prøvd siden tidlig i år uten å lykkes! trodde det ikke gikk denne gangeb også da jeg hadde mensen som vanlig og værre smerter en vanlig :p
 
Jeg er 26 år gammel og bor i Buskerud. Jeg er fra utlandet og har nettopp kommet til Norge siden mr Right er her fra. Jeg er arbeidsledig og uten oppholdstillatelse og det gjør meg kjempebeskymret. :bag: Jeg har nedsatt glukose tåleranse og derfor trodde jeg at vi måtte prøve lenge for å få det til. Men jeg ble gravid på første forsøk. :wideyed: Håper bare at alt ordner seg snart. :angelic:
 
Jobber innen helse, 32 år. Har vært sammen med samboer i 3 1/2 år, vårt første barn, har prøvd å bli gravide siden i sommer.
 
33 år og dette er min første graviditet, foreløpig termin 26.juli. Bor sammen med samboer på sjuende året.
Jobber 100% og driver med hund på fritida.

Gleder oss og krysser fingre for at alt går bra fremover!

Da melder jeg meg ut igjen, opplevde det jeg er 110% sikker på var en SA denne helgen. Lykke til videre til dere andre
 
29 år, fulltidstudent med en liten ekstrajobb i butikk og skriver masteroppgave i år. Føler meg veldig heldig som kan styre dagene som jeg selv ønsker, etter dagsform. Termin 12.juli, så om alt går etter planen bør jeg rekke innlevering og uteksaminering i god tid før fødsel
1. Graviditet.. men svært etterlengtet! ..prøvd siden sommeren, satt på 5. Forsøket men måtte være flittig med LH testingen
 
40 år, bor i Østfold, har 3 fa før, gutt 23, jente 18 og jente 11. Levde på dette forumet da jeg var gravid med sistemann . Vært med kjæresten i 7 år, første felles sammen ( og siste lol) Han bor i England, og jeg flytter dit på vårparten en gang. Er hjemmeværende og har som hobby å game :)
 
40 år, bor i Østfold, har 3 fa før, gutt 23, jente 18 og jente 11. Levde på dette forumet da jeg var gravid med sistemann . Vært med kjæresten i 7 år, første felles sammen ( og siste lol) Han bor i England, og jeg flytter dit på vårparten en gang. Er hjemmeværende og har som hobby å game :)


Stilig! Hva gamer du?
 
29år, bor i Oslo, første barn for meg, tredje til kjæresten. Den kom som en stor overraskelse da kjæresten og jeg akkurat møttes/ble sammen. Nå er planen å flytte sammen på vårparten og så tar vi det derfra :angelic::happy:
 
Back
Topp