Presantasjonstråd

Bringebærpudding

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julikulene 2020
Gøy med en tråd hvor vi kan fortelle litt om oss selv? For dem som ønsker :) jeg kan starte:
 
27 år gammel som bor i Akershus. Prøvd å få barn siden juni 2016 og måtte igjennom IVF for å lykkes. (Bank i bordet) Bor i en tomannsbolig, har en bonussønn og ble gift med drømmemannen i sommer! Jobber 100% i ambulansen, og elsker jobben min! :)
 
Jeg er 34 år, bor i Akershus, er gift og har to barn på 7 og 4 år:Heartred
Vi har prøvd på nr 3 i ett og et halvt år,ble egentlig gravid julen 2018, men endte i SA i uke 11..
krysser alt vi har for at den skal sitte denne gangen:happy: Jobber som sykepleier, elsker å drive med håndarbeid og hage. Har termin 23. Juli
 
Jeg er 31 år, kjæreste og en sønn på 12 år. Vært sammen i 5 år og blir samboere på vårparten her.
Slutta på pilla i sommer og er generelt rimelig laid back med tanke på graviditet i forhold til de fleste andre her inne :p Jobber som hjelpepleier og fotograf, hobbyer er matlaging, ernæring og trening. Terminen min er 30.juni eller 1.juli, alt etter hvilken app man bruker
 
32år. Bor i Finnmark. Har 3 barn fra før. Gutt 15år jente 13år og en gutt 10år. Dette blir første felles barn. Vært Sammen med samboer i 4 år. Har en hund som er super bortskjemt. Jobber som aquatekniker/røkter i lakseoppdrett. Så er ei uka borte på jobb å ei hjemme. Akkurat nå kjenner jeg at å jobbe på havet nå når jeg er kvalm er et helvete men det går seg nok til. Ellers er hobbyen min:jakt og fiske, syr mye klær osv, male og baking
 
29 år, og bor i Østfold :) vært sammen med mannen i snart ett års tid, og dette blir en... Tinderbaby;) hehe..
jobber som sykepleier og elsker jobben min:)
Har fra tidligere 1 SA og 1 MA bak meg( dog ikke med samme mann!), og krysser fingrene for at alt går bra denne gangen :Heartred
Glad i friluftsliv, trening , venner og familie! Og har en forkjærlighet for dyr:notworthy
 
30 år, har 2 jenter fra et tidligere forhold. Er nå nygift og ekstremt lykkelig over å være gravid da vi har prøvd å få barn i 2 år!
Er utdannet barnehagelærer, og ble arbeidsledig akkurat! Så det er jo litt kjedelig..
Jeg hang mye her da jeg var gravid med mine 2 jenter, men det begynner å bli noen år siden. Så spent på om jeg klarer å henge med her like mye som før :)
 
Hei, jeg sniker meg inn på forumet her jeg. :)

Jeg er 33 år, bor i Akershus og er gravid med nummer to med termin 22 juli. Har ei jente som blir tre over nyttår. Dette var første søskenforsøk med fryst egg fra forrige runde, så teknisk sett er barna like gamle :p håper vi slipper flere runder.

Har jobbet som lærer, men ble utbrent og er arbeidsledig akkurat nå. Blir interessant å se om det er mulig å få seg jobb som gravid ;)
 
Hei!
Tar sjansen på å komme inn her nå:happy:
Er 4+1 med termin 26.juli med en liten søskenspire, har en jente på snart to år fra før. Er 35 år og bor i Oslo.
Førstemann tok nesten 5 år og 6 prøverørsforsøk å lage (inkludert noen kjemiske/tidlige SA), så det var en lang og vond vei som heldigvis endte godt❤️ Ble plutselig gravid helt naturlig i sommer, men det holdt ikke og endte i SA rett før 6 uker. Denne spiren er det siste embryoet fra prøverørsforsøket som kommende storesøster ble til fra, så det har ligget i fryseren noen år og ventet på å bli satt inn. Håper virkelig at den sitter hele veien denne gangen så vi slipper like lang vei som for første❤️
 
37 år fra Trøndelag, vi har fra før tre barn. Dette blir en liten attpåskatt. Veldig spent på å være «voksen» gravid, om det blir annerledes enn når jeg var i 20 årene:wacky:
 
37 år fra Trøndelag, vi har fra før tre barn. Dette blir en liten attpåskatt. Veldig spent på å være «voksen» gravid, om det blir annerledes enn når jeg var i 20 årene:wacky:

Akkurat det er jeg spent på også! Var 19 og 24 når jeg fikk mine. Og jeg fyller nå 31. Tror faktisk det blir ganske annerledes... tror jeg kommer til å nyte det enda mer denne gangen!
 
Akkurat det er jeg spent på også! Var 19 og 24 når jeg fikk mine. Og jeg fyller nå 31. Tror faktisk det blir ganske annerledes... tror jeg kommer til å nyte det enda mer denne gangen!
Tror nok jeg kommer til å ta det mye mer med ro og nyte det. Mest spent på det fysiske, om det blir mye tyngre
 
37 år fra Akershus en sønn på 17 og tre bonus barn 7.11.13 termin i begynnelsen av juli. Jobber og sliter ☺️
 
33 år og dette er min første graviditet, foreløpig termin 26.juli. Bor sammen med samboer på sjuende året.
Jobber 100% og driver med hund på fritida.

Gleder oss og krysser fingre for at alt går bra fremover!
 
28 år og bor i ei lita bygd i Trøndelag som heter Selbu med samboeren og vi har ei på 18 mnd og får nr 2 rundt 25 juli(så langt)
Vi prøvde ikke for harde livet denne gangen så etter ca 2 mnd så satt spiren, jeg jobber 80% på kino/kafe og elsker jobben min:smug: Men siste mnd så er det slitsomt å være på jobb da kvalmen er på besøk hele tiden:spitoutdummy:

Flere som sliter mer med kvalmen med nr 2?
 
Nærmer meg 34 år, og er gravid for første gang. Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 3 år, og vært samboere i 1,5 år. Jeg har PCOS, og med mensen annen hvert år skjønte jeg fort at dette ikke kom til å gå uten hjelp. Så etter start på hormonbehandling ble det full klaff på andre forsøk. Foreløpig termin 30 juli!
 
Hei:)
Jeg er 37 år, fra Molde, med barn nr 3 på veg 11 år etter sistemann. Har to barn fra tidlig forhold. Ene er en engel som skulle vært 13 år, og den andre en flott gutt på, ja 11 år;)

Har en hærlig samboer, vært sammen 2 år nå og 2 mnd gikk det fra vi bestemte oss for å få barn sammen til det klaffet nå.

Jobber 80% fast innenfor helse.
Interesser er friluftsliv, musikk, teater.

Foreløpig termin er 19. Juli!
 
Heihei ! Jeg er 26 år, fra Vestfold. Samboer med verdens fineste, kjøpte oss hus sammen i 2017.
Er nå gravid med nr 2 endelig, etter ett år med prøving. Hadde time til å få henvisning videre med hjelp nå denne uken her faktisk, men da klaffet det naturlig :Heartredhar en fantastisk gutt fra før på 2 år.

jobber med maling og interiør, stortrives med det. Er nå 100% sykemeldt pga noe helt annet, og vært det nå i 3 mnd. Flaks for min del da jeg ikke kan jobbe med maling i svangerskapet.

termin 19.07.2019.

Snek meg inn til dere i forumet da jeg syntes graviditeten går mye saktere denne gangen, og merker jeg er mer bekymret nå.
 
27 år, jobber i barnehage som assistent. Har et barn på 1.5 år fra et tidligere forhold. Ble gravid på andre forsøket.
2020 bringer både familieforøkelse og husbygging.
 
Jeg er 37 fra Sørlandet.
Vært ufrivillig barnløs noen år.. men etter totalt 13 prøverør forsøk.. hvor av 4 SA 2kjemisk. og tidlig dødfødsel på tvillinggutter i uke 22..
Har jeg fått ei jente i 2014 og en gutt i 2018.
Vi er godt voksne og skulle nyte familielivet for fult da det plutselig kom en hjemmelaget (for første gang) overraskelse baby :)
Håper alt går bra nå..er kommet til uke 9.
For tiden sykemeldt siden det er risikosvangerskap..
 
Back
Topp