Presantasjonstråd

Bringebærpudding

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julikulene 2020
Gøy med en tråd hvor vi kan fortelle litt om oss selv? For dem som ønsker :) jeg kan starte:
 
27 år gammel som bor i Akershus. Prøvd å få barn siden juni 2016 og måtte igjennom IVF for å lykkes. (Bank i bordet) Bor i en tomannsbolig, har en bonussønn og ble gift med drømmemannen i sommer! Jobber 100% i ambulansen, og elsker jobben min! :)
 
Jeg er 34 år, bor i Akershus, er gift og har to barn på 7 og 4 år:Heartred
Vi har prøvd på nr 3 i ett og et halvt år,ble egentlig gravid julen 2018, men endte i SA i uke 11..
krysser alt vi har for at den skal sitte denne gangen:happy: Jobber som sykepleier, elsker å drive med håndarbeid og hage. Har termin 23. Juli
 
Jeg er 31 år, kjæreste og en sønn på 12 år. Vært sammen i 5 år og blir samboere på vårparten her.
Slutta på pilla i sommer og er generelt rimelig laid back med tanke på graviditet i forhold til de fleste andre her inne :p Jobber som hjelpepleier og fotograf, hobbyer er matlaging, ernæring og trening. Terminen min er 30.juni eller 1.juli, alt etter hvilken app man bruker
 
32år. Bor i Finnmark. Har 3 barn fra før. Gutt 15år jente 13år og en gutt 10år. Dette blir første felles barn. Vært Sammen med samboer i 4 år. Har en hund som er super bortskjemt. Jobber som aquatekniker/røkter i lakseoppdrett. Så er ei uka borte på jobb å ei hjemme. Akkurat nå kjenner jeg at å jobbe på havet nå når jeg er kvalm er et helvete men det går seg nok til. Ellers er hobbyen min:jakt og fiske, syr mye klær osv, male og baking
 
29 år, og bor i Østfold :) vært sammen med mannen i snart ett års tid, og dette blir en... Tinderbaby;) hehe..
jobber som sykepleier og elsker jobben min:)
Har fra tidligere 1 SA og 1 MA bak meg( dog ikke med samme mann!), og krysser fingrene for at alt går bra denne gangen :Heartred
Glad i friluftsliv, trening , venner og familie! Og har en forkjærlighet for dyr:notworthy