PRESANTASJONSTRÅD!!!!!!!!!!!!

Navn/nick: Jessjessssssssss =)
Alder: 22 år
Sivilstatus: Samboer med verdens beste mann!
Hvor lenge har dere prøvd: Jaa.... Skal vi se.. Er i 10pp nå!
Barn fra før: Ingen barn, men har hatt fire skatter i magen!
Utredning: Startet utredning, innvendig ul - stor cyste på ene eggstokken.. Blodprøver tatt og venter på svar!
Hobby: Hobby? Samboeren min det! =)

Litt om deg selv: Jeg er en gladjente med gode og dårlige dager, jobber for tiden men ønsker å studere etterhvert! Jeg er også forsvarsfrue, så jeg er en hel del alene hjemme, men det er da kreativiteten må være på topp slik at dagene går! =)

Navn/nick:     Deseo Dorado    
Alder:            35
Sivilstatus:      Samboer
Hvor lenge har dere prøvd: Siden august i fjor. MA januar i år (uke 18), SA april i år. Så er vel på 3 pp etter SA nå?
Barn fra før:   1 jente på 6 fra tidligere forhold.

Utredning:      Har fått Albyl A hos fastlegen, da holder visstnok kroppen bedre på forsteret.
Hobby:          Hus og hjem, mer enn gjennomsnittet opptatt tror jeg... Mann og barn og pusen vår:)

Litt om deg selv: Jente på 35, mamma til verdens nydeligste jente på 6 år, ny mann, nytt hus, og ett gyldent ønske(nicket mitt) om å bli mamma igjen... Har tydeligvis ikke problemer med å bli gravid, men å fullføre svangerskapet... Er en god del overvektig, så har begynt å tenke på kosthold samt å gå tur hver dag i håp om at kanskje dette vil hjelpe. Mitt forrige svangerskap var ikke planlagt men var lett og helt problemfritt:)

Navn/nick:trøndertøsa Bosted: trivelige sør-trøndelag:) Alder: 29 Sivilstatus: samboer Hvor lenge har dere prøvd: 2pp Barn fra før: 1gutt Hobby: Litt om deg selv:

Navn/nick: Morgendis
Alder: 21
Sivilstatus: Samboer
Hvor lenge har dere prøvd: Skal begynne prøving i oktober.
Barn fra før: Ingen. 
Utredning: Nei.
Hobby: Tja, mye tid går med til skolearbeid, men ellers liker jeg å se på serier og holde på med PC.

Litt om meg selv: Studerer eiendomsmegling på BI Nydalen og drømmer om en liten baby sommeren 2013!

Navn/nick: HoneyBee85
Alder: 26
Sivilstatus: Samboer
Hvor lenge har dere prøvd:Oppstart PP4 så snart tr ankomme (ustabil syklus shit..)
Barn fra før: Nope
Utredning:
Hobby: Trening, kosthold, dyr, interiør, lesing +++

Litt om deg selv: Jente opprinnelig fra Møre og Romsdal. Utdannet Interiør konsulent for noen år tilbake (derfor til flytting til til Trondheim i utgangspunktet) og er i fast jobb her. Har hatt min gode sambo i 6 år, og vi har nylig blitt huseiere i Trondheim, så nå ligger alt til rette for en liten en ;) Fryktelig utålmodig av natur, kan vel nevnes :p Ellers er jeg nok over gjennomsnittet opptatt av kosthold, og jeg liker å trene - styrke, kardio og landeveissykling. Er jeg aktiv er jeg glad!:)

Navn: frksc Alder: 23 Bosted: akershus Sivilstatus: forlovet Prøvd lenge: 4 PP

Navn/nick:
mrs.Cullen

Alder:
29
Sivilstatus:
forlovet
Hvor lenge har dere prøvd:
2 år 3mnd
Barn fra før:
 ingen
Utredning:
ikke kommet så langt enda
Hobby:
scrappe, strikke/hekle, trene
Litt om deg selv:
Trives best i vannet ;)

Navn/nick: Nanne-Mi
Alder: 27
Sivilstatus: Gift
Hvor lenge har dere prøvd: Inne i 3 PP etter SA. Før det 6 pp`er...
Barn fra før: Gutt født 08
Utredning: Nei
Hobby: Ingen spesiell hobby. Liker å holde på med fotoredigering og å male da :) Men blir nok litt lenge mellom hver gang..hehe!

Litt om deg selv:
Er utdanna sykepleier, men jobber bare i en liten stilling. Har da god tid til sønnen min som jeg elsker å gå turer med :D Har vært sammen med min kjære i 8,5 år og snart gift i 6 år :) Ellers liker jeg å holde på med kreative ting. Er nok også litt sær, men det bryr jeg meg ikke noe særlig om :P

Navn/nick: Hege
Alder: 22
Sivilstatus: Kjæreste
Hvor lenge har dere prøvd: Dette er første PP:) 
Barn fra før: Ingen fra før, dette blir førstemann!
Utredning:
Hobby: Fotball, musikk, venner og skrive. 

Litt om deg selv:
Jeg er akkurat ferdig med min bachelor i statsvitenskap og økonomi og administrasjon. Fått en fast 50 prosent stilling som journalist og jobber som taxisjåfør og pleiemedarbeider når jeg har fri derfra:) Har en superkjærste på 25 år. Bor ikke sammen ennå, men står på tampen:) Eier egen leilighet og bil og er superklar for å få en liten spire i magen nå!

Nick: HelleHøygira
Alder: 29
Sivilstatus: Samboer <3
Hvor lenge har dere prøvd: Dette er PP 1.. 
Barn fra før: To søte små på 3 og 5 år <3
Hobby: Trening, film, musikk, festing, shopping, familien...

Litt om deg selv: 
HelleHøygira vil være anonymoz en stund :)

Navn/nick: Anette / _nette86
Alder: 25
Sivilstatus: Lykkelig gift :)
Hvor lenge har dere prøvd: Dette blir andre pp .
Barn fra før: Har en gutt fra før født nov. 10
Utredning: Nope
Hobby: Familien min, synge, musikk, hekling/strikking, baking, lese, trene film og tv-serier, m.m.

Litt om deg selv:
Jeg er ei jente på 25 år som bor på Jørpeland, opprinnelig fra Sandnes. Jobber innen regnskap og lønn. Har jo så klart verdens nydeligste gutt, så meste parten av tiden blir brukt med familien min. Ellers er jeg for det meste blid og glad. Og trives veldi godt i sofakroken, med mine kjære rundt meg og enten tven på, en god bok eller ett hekle/strikke posjekt :)

Navn/nick: Snorkfrøken84
 Alder: 28
 Sivilstatus: Forlovet/samboer
 Hvor lenge har dere prøvd: 1 pp nå
 Barn fra før: 2 gutter, 4 og 2 år.
 Utredning: nei
 Hobby: Lese bøker, musikk, trene

Litt om deg selv: Har to herlige gutter med min herlige forlovede:) Har fått oss hus med hage og flere rom så nå er det plass til ett barn til i familien:) Er som regel blid og fornøyd:) Jobber i bhg og trives med det..

Navn/nick: Raro
Alder:25
Sivilstatus:samboer
Hvor lenge har dere prøvd: dette er pp1, så ikke så lenge..
Barn fra før: 2 bonusbarn..
Utredning:
Hobby: Strikking, trening, kjæresten min, pusen min..emoticon

Litt om deg selv: Ung jente som er kjempespent og glad for at meg og kjæresten skal prøve å få oss en egen liten baby.. han har to fra før.. Så spennende.. Glder meg til jeg kan begynne å strikke til babyen vår..

Navn/nick:Jeanette/sjanetti
Alder:25
Sivilstatus:Samboer
Hvor lenge har dere prøvd:Slutta på pilla i januar.
Barn fra før:Nope
Utredning:Har fått time i August, men håper det har klaffet nå slik jeg slipper :)
Hobby:Pynte kaker, jakt og friluft generelt.

Litt om deg selv:
Utadvent jente, som egentlig er veldig utolmodig (testetøs) vi har en nydelig hund, som er super bortskjemt (men har kuskus) siden det er "babyen" vår :) hehe.. nå håper vi bare på at det klaffer denne pp`en slik det blir en April baby :)

Nick: Nr 2??

Alder: 32

Hvor lenge har dere prøvd: Tok ut staven i februar, startet seriøst i mai med testing etter EL.

Barn fra før: En bonus jente på 7 og en vill krabat på 1,5.

Utredning: Ingen så langt. Etter 2 årsprøving med ble vi henvist til fertilitetsklinikk, men testet positivt 1 uke før vi skulle inn til timen!!!Krysser fingrene for at d ikke tar så lang tid denne gangen.

Hobby: Cafe med venner, være sammen sønnen og resten av familien.

Litt om meg:  Jobber som kreftsykepleier og trives med d. Ellers syns jeg d er koselig å lage god mat hjemme og invitere gode venner og kanskje en tur ut! 

Navn/nick: *blåklokke* Bosted: Hordaland Alder: 27 år Sivilstatus: Samboer Hvor lenge har dere prøvd: Vært prøvere siden april 2010. Barn fra før: Ingen. Utredning: Vært utredet hos gynekolog, uten spesielle funn. Vært gjennom diverse hormonstimulering. Forhåpentligvis oppstart med IVF til høsten. Hobby: Friluftsliv/fjellturer, interiør, musikk, familie og venner. Litt om deg selv: Jeg en en jente på 27 år. Har vært sammen med min kjære i fire år. Har sammen en liten hund, som gleder seg til å bli storesøster;) Jeg er veldig interessert i interiør, og gleder meg masse til et lite barneværesle skal innredes. Ellers er jeg veldig familiekjær. Mine to, herlige, nevøer betyr alt for meg:)

Navn/nick:Lillblomst
Alder: 22
Sivilstatus: Forlovet me en herlig mann:) 
Hvor lenge har dere prøvd: I Starte til høsten(Sep/okt)
Barn fra før: Ingen. bare en hund
Utredning: Ikke ennå.
Hobby:Spill,turer og Trene.

Litt om deg selv: Jeg er ei som har en utdannelse og jobber ikke som det.  Jeg sitter nå og lurer på om jeg skal gå generell studiekompetanse på nett eller skal ta forkurs til ingeniør, kom gjerne med innspill. :)

Navn/nick: Lenore1983
Alder: 29
Sivilstatus: Gift <3
Hvor lenge har dere prøvd: Dette blir første ordentlige pp :)
Barn fra før: En gutt som blir 3 i oktober og tvillingbroren hans i himmelen <3
Utredning: Har pco.
Hobby: scrapping, strikking.

Litt om deg selv: Jeg bor sammen med mann og barn i en leilighet som vi eier. Er på utkikk etter nytt hus med bedre plass til en evnt familieforøkelse. Blir noen spennende mnd fremover :)

Navn/nick:  MagdaKari
Alder:  29
Sivilstatus:  Kjæreste
Hvor lenge har dere prøvd:  11 mnd
Barn fra før:  1 gutt født november 2010 (og en engel som skulle vært 6 år)
Utredning:  har time 14. august
Hobby:  reise, være med guttungen, typen og venner

Litt om deg selv:  

Navn/nick: *dreamer*
Alder: 26
Hvor lenge har dere prøvd; Prøvde i 3 år sist, før det klaffet på første prøverørsforsøk. Har ikke brukt prev. siden snuppa ble født.
Barn fra før: Jente som blir 2 år i oktober
Utredning: Nedsatt sædkvalitet
Hobby: Familie, venner, gå tur :)

Litt om deg selv: Begynner siste året på master nå, og skal jobbe en del ved siden av. Sannsynligheten for å få til søsken på egenhånd er ikke stor, men vi har lyst til å prøve litt selv fordet. Har ikke bestemt oss for når vi skal i gang med prøverør igjen.

Back
Topp