PRESANTASJONSTRÅD!!!!!!!!!!!!

Navn/nick: Melonen Bosted: Rogaland Alder: 28 Sivilstatus: gift Hvor lenge har dere prøvd: dette er 3 pp etter MA i mai Barn fra før: ja Utredning: nei Hobby: håndarbeid, hage, trening Litt om deg selv: ikke offentlig at vi prøver så vil ikke røpe så mye om meg selv;) blir mer personlig om jeg evt kommer inn på et gravid-forum;)

Navn/nick: llkri
Alder: 32
Sivilstatus: Forlovet
Hvor lenge har dere prøvd: siden oktober-11. SA i januar.
Barn fra før: Datter født 01
Utredning: Innvendig UL. Alt bra.
Hobby: Danse swing, camping, familie, venner, interiør og oppussing.

Litt om deg selv:
Ei blid og glad jente på 32. Har ei datter på 11 år fra tidligere forhold. Har funnet verdens beste mann, og vi vil gjerne ha et sammen :) Har omskolert meg de siste årene. Skal sette i gang og prøve mer iherdig nå utover høsten, og gleder oss til resultatet.

Navn/nick: hiltja
Alder: 26 enn så lenge
Sivilstatus: Samboer
Hvor lenge har dere prøvd: 6 mnder
Barn fra før: August09gutt fra annet forhold
Utredning: Ingen ting enda, men har endo, så gutten min satt ikke før 13. PP'n. Håper på å klaffe litt før denne gangen.
Hobby: Interiør, hage. Veldig glad i å lage mat også :) 

Litt om deg selv: Jeg er meg, sjåkkedårisei ;)

Navn/nick: Gullungene til E(lisabeth)
Alder: 24
Sivilstatus: Gift
Hvor lenge har dere prøvd: Mistet i januar, tok lang tid før syklusen var normal igjen. Prøvde "ordentlig" 1 pp.
Barn fra før: 2
Utredning:
Hobby:

Navn/nick: LevLykkelig
Alder: 27
Hvor lenge har dere prøvd: 1pp
Barn fra før: Gutt, 7 mnd (jepp, vil ha tette barn!)
Utredning: Nei
Hobby: Hus & hjem, trening, hund

Litt om deg selv: Livsglad jente på 27, bor sentralt på østlandet. Er utdannet innen økonomi, og har statlig arbeidsgiver. Vi har akurat bygget ferdig huset vårt, og fikk vårt første barn for 7 mnd siden. Nå er vi klare for å starte prøvingen igjen. Vi ønsker oss tette barn (hvertfall de to første:)).

Navn/nick: Storesøster2013?? (Inntil videre)
Alder: 25
Hvor lenge har dere prøvd: "Offisielt" er d vel pp3 nå, men de to første ble veldig "amputerte", så er nesten så jeg ikke vil telle de med:P
Barn fra før: Jente på 1 år<3
Hobby: Datteren min;)

Litt om deg selv: Vil ikke si altfor mye enda, men jeg bruker CBFM for første gang denne pp og er spent på det:)

Navn/nick: Sneipen Peipen
Alder:26
Sivilstatus:Samboer
Hvor lenge har dere prøvd: August 12
Barn fra før: Verdens fineste gutt født juni 10
Utredning: nope
Hobby: Trening(prøver =P), interiør

Litt om deg selv:
M
elder meg inn her for nå skal ett nytt kapittel starte og jeg kjenner jeg kanskje har en del spr. Er en blid og sosial jente som er ganske hjemmekjær og veldig glad i besøk =)

Navn/nick: MaryJane83
Alder:29
Sivilstatus:Samboer
Hvor lenge har dere prøvd: Mai 2012
Barn fra før: Nei :)
Utredning: Ja, innvendig UL for noen år siden pga av problemer/uteblivelse av EL. Ny time for innvendig UL i løpet av høsten :/
Hobby: Foto, trening og scrapbooking

Litt om deg selv:
Har snoket litt her inne en stund, og fant ut at det var på tide at jeg begynte å skrive litt her inne. 

Navn/nick: Maybe2oneday
Alder: 28
Sivilstatus:Forlovet
Hvor lenge har dere prøvd: Planer om å starte prøving neste år :)
Barn fra før: ja og noen dyr ( som også er mine barn:) )
Hobby:Interiør, shopping, reiser, språk, dyr, film og masse annet.

Litt om deg selv: En veldig optimistisk person, kanskje litt for optimistisk for noen ;) Vil være litt anonym foreløpig :)

Navn/nick: Prøver
Alder: 26
Sivilstatus: Forlovet
Hvor lenge har dere prøvd: 1 år i september
Barn fra før: 1 sønn født mai 2011 som kom til verden etter 2 års prøving
Utredning: Har pcos, så har hatt to AIH forsøk og skal i gang med IVF ila høsten
Hobby: Musikk, trene, sånne "vanlige" ting :)

Litt om deg selv: :)

Navn/nick: Monica Bosted: Bergen Alder: 26 Sivilstatus: gift Hvor lenge har dere prøvd: 7 mnd Barn fra før: 1 jente på 6år Utredning:nei Hobby: turer Litt om om deg selv: Jeg er en sprudlene jente som er utdannet apotektekniker og trives veldig godt i jobben min. Vi syntes det nå var på tide med en liten lillebrøster til vår prinsesse og håper det klaffersnart, begynner å bli utålmodig ;)

Navn/nick: Ttherese90
Alder: 22
Hvor lenge har dere prøvd: er i gang med første pp nå:)
Barn fra før: Nei

Litt om deg selv: er en ganske blid jente som står på for det jeg vil ha;) kjøpte hus for 1 år siden, både jeg og min samboer rykket nettopp opp i våre stillinger på jobb da vi jobber på samme plass, noe som faktisk fungerer kjempebra. Så vi har funnet ut at når vi nå har stabil økonomi og et fint hus med mange rom å fylle, er tiden inne for å ønske en liten en velkommen etterhvert:) Har ikke fortalt noen om prøvingen, så prøver å forbli så anonym som mulig;)

Back
Topp