PRESANTASJONSTRÅD!!!!!!!!!!!!

BreeVanDeKamp

Gift med forumet
Jeg ser det kommer en del nye etter som flere og flere flytter til terminforum. Noe vi alle er glade for, vi gamle travere for holde fortet enn så lenge å ønske nye velkommen!

Nå tar vi en kort presantasjonstråd for å bli bedre kjent og så håper jeg at vi alle flytter inn på terminforum fort som FY !!

Navn/nick:
Sivilstatus:
Hvor lenge har dere prøvd:
Barn fra før:
Utredning:
Hobby:

Litt om deg selv:

Navn/nick: Bond
Alder: 27
Sivilstatus: Samboer
Hvor lenge har dere prøvd: 1. pp no
Barn fra før: Jente født 08
Utredning: Nei
Hobby: Hest, strikking, lesing, fjellturar og friluftsliv

Litt om deg selv: Vil helst prøve å halde meg anonym her inne så lenge, så meir om meg vil eg ikkje skrive her enda :)

Navn/nick: stinefine (gansk selvforklarende, det med navnet)
Alder: 29 år ung
Sivilstatus: (ny)gift <3
Hvor lenge har dere prøvd: 32 pp
Barn fra før: lillebølla oktober09
Utredning: UFB (uforklarlig barnløshet)
Hobby: jeg synger og nerder ^^

Litt om deg selv: 
Snill og grei, det er jeg :p Jeg er vel en av de "gamle traverne" som Bree nevner. Hva skal jeg skrive egentlig. Jeg er litt av-og-på her på BV, leser mye, skriver noe. Har vært igjennom 1 prøverørsforsøk, og skal i gang med et fryseforsøk i august. Har vært testetøs, startet å teste 4 dpo for å "sjekke at testen funka"  såeh, jah :p 
Har ei jenta på snart 3, hun er vår lykke og glede. Hun satt forøvrig i 1. pp.... Vi pleier å spøke med at det tar lang tid å lage noe som kan matche henne =)

Navn/nick: Aurum (navn hemmelig enn så lenge ;)
Alder: 26
Sivilstatus: Sambuar 
Hvor lenge har dere prøvd: sidan desember 2011
Barn fra før: 1 jente (5 år)
Utredning: har vore til gyn for innvendig ul. Normale funn.
Hobby: Fotografering, bake kaker, venner og familie.

Litt om deg selv:

Er utdanna sjukepleiar og har 100% fast stilling som det. Har planar om vidareutdanning innen intensiv eller anestesi snart.

Eg har hatt lyst på eit barn til sidan vesla var 3 mnd, men pga skule og utdanning har vi venta. Venta også til eg fekk fast jobb før mannen gav klarsignal.

Eg har brukt babycomp sidan desember, og brukar FF for å få oversikt.

Navn/nick: Leonorasmamma
Alder: 28
Sivilstatus: Har vært gift i 7 år 
Hvor lenge har dere prøvd: 1 pp
Barn fra før: 1 jente
Utredning: Ingen
Hobby: Interiør og trening

Navn/nick: Parmadilien
Alder:24
Sivilstatus:samboer
Hvor lenge har dere prøvd: 2 PP sånn ordentlig, men uten prevensjon siden 1 mars.
Barn fra før: nei. men har en vakker liten pusekatt som tar mye oppmerktomhet =)
Utredning: nope..
Hobby: elsker scrapping og kortlagning, ellers går det mye i bøker og musikk/film..

Litt om deg selv:

Er ei surrete og glad jente som bor i engammel koselig leilighet midt i byen, med egen hage, jobben tre minutter unna, og som har verden beste samboer (og katt...) Vi bor sammen, spiller TVspill og ser film sammen, og så driver vi butikk sammen, noe som fungerer overraskende bra =)

Vi har vært gjennom non tunge mnd nå, da vi har sett et kjært familiemedlem svinne hen og bli borte som følge av kreft, noe som har gjort at prøvingen vår ikke har vært helt som vi hadde forestilt oss. Men man kommer seg jo gradvis opp igjen, og gleder oss nå til den dagen vi kan fortelle familien at et nytt medlem er på vei .

Navn/nick: Bamsemooms
Alder: 31
Sivilstatus: Samboer, forlovet
Hvor lenge har dere prøvd; 1 PP denne gang, brukte 6 PP forrige gang
Barn fra før; Emil på 3 år
Utredning: nope
Hobby: Kortlaging, båtliv og musikkorps :)
Litt om deg selv: sylepleier som stortrives i jobben min. Trives godt på kafé med venninner, litt for god til å shoppe, og glad i musikk :) jeg får høre at jeg er blid og positiv, og jeg trives med folk rundt meg. Vi som familie bruker mye tid i båt i sommerhalvåret :) eller driver både mannen og jeg med musikk, så det tar også mye tid :)

Navn/nick: Cc1337
Alder: 21
Sivilstatus: Samboer med verdens beste kjæreste:)
Hvor lenge har dere prøvd: er i pp 12 nå
Barn fra før: samboer har en sønn.
Utredning: har bestilt legetime, så nå starter det!
Hobby: trening, leser mye krimbøker;), interiør.

Litt om deg selv:

utadvent og STA, liker at ting skjer rundt meg! er i fast jobb, vurderer studier snart. uuutrolig babysyk og var utålmodig allerede etter 3.pp ;)

Navn/nick: BreeVanDeKamp
Alder: 23 år
Sivilstatus: Gift
Hvor lenge har dere prøvd: ca 1,5 år
Barn fra før: 1 trollunge fra før ;)
Utredning: Venter på lap. operasjon for endometriose nå i september/oktober
Hobby: Pusse opp gamle ting, scrapping, matlaging, maling/tegning, hundetrening, dyr generelt, fotografering

Litt om deg selv: Vel, bortsett fra alkoholproblemene til Bree så er jeg så si en kopi skikkelig husmor, litt perfoksjonist, elsker kaffeslabrasser med damene mine. Veldig sosial, jeg er lett og prate med om alt! Jeg er en av de "gamle traverne" men det var vel noe jeg viste at jeg kom til å bli. Jeg fikk diagnosen endometriose januar 2010 og fikk en nydelig liten datter 9 mnd etterpå. Nå skal vi inn på ny operasjon for å få siste i familien og så blir det desverre sterilisering etter at unge nr 2 er ute. har mistet 4 ganger nå, så jeg har hatt min dose med nedturer så jeg håper på en ny solskinns historie ganske snart

Navn/nick:c91/anonym
Alder:21
Sivilstatus:Samboer
Hvor lenge har dere prøvd:siden mai. så dette er vell 2 pp?
Barn fra før:nei
Utredning:?
Hobby:Masse forskjellig :) venner, kjæreste, masse jobbing :)

Litt om deg selv:

Har ikke så masse å si egentlig :) prøver å lære meg ting her innpå babyverden, men skjønner ikke alt :p slik som, hvordan kommer man seg innpå et forum? går det ant å bli medlem? noen råd ? :) hehe.. håper på å bli gravid ganske raskt :) jeg og samboeren har veldig lyst på jobb :) jobber som vikar for tiden, men det stopper ikke meg :) håper på å bli og forstå siden her litt bedre etter hvert :)

Navn/nick: Lmsi
Alder: 24
Sivilstatus: Sambuar
Hvor lenge har dere prøvd: sidan mai 2012
Barn fra før: Nope
Utredning: Nope
Hobby: Trening, venner, familie, handarbeid, oppussing

Litt om deg selv: Blid og positiv jente frå vestlandet, nett flytta inn i stort hus som vi er begynt å pusse opp for å få det slik vi vil ha det. Begge er veldig klar for ein liten baby no :)

Navn/nick: Jane/ Fint_Lite

Alder: Tja..er det så nøye. like å si jeg ble 25 år i år (82 mod)

Hvor lenge har dere prøvd: siden nov 2010. Mistet 12. mars i år i uke 14
 Barn fra før: Even på 3 år. (Juni 09, men han hadde dårlig tid og ble mai barn)
 Utredning: 
 Hobby: Hest

Litt om deg selv: Er en gamel traver som har hatt litt pause fra forumet, er ikke så veldig aktiv nå. Blir kanskje mere aktiv da jeg forhåpentligvis kan melde meg inn i et terminforum. Har en gutt på 3 år, samboer og hund og to katter. Elsker å pusse opp samtidig som jeg hater det..hehe...Håper ingerdlig jeg får en liten spire som klarer å klore seg fast og er frisk og fin

Navn/nick: JCathrin

Hvor lenge har dere prøvd: Har ikke begynt enda! Tenker å begynne i sep/okt
Barn fra før: Bonus gutt på 5 år :)
Utredning: nei
Hobby: Pusse opp, bil, venner, familie

Litt om deg selv: 
Jente fra Bergen som har kjøpt hus med samboer på landet!! Studerer sykepleien, ferdig juni 2013, så satser på juli/august 2013 baby :D hvis alt går etter min plan då :P Tviler vel egentlig på at vi skal være så heldig at spiren sitter etter de første forsøkene! Men lov å håpe ;) Kanskje litt tidlig å komme innpå her, men no klarte eg ikke å vente lenger, og har et stort behov for å skravle med andre om dette :P Samboer er allerede litt lei... og ingen andre som vet at vi planlegger å begynne å prøve.. hehe

Navn/nick: Missi 12
Hvor lenge har dere prøvd: Snart 1 år
Barn fra før: Nei
Utredning: Har hatt en samtale med legen og blodprøver, og fått en ny time der. Regner med det blir henvising til utredning da vist ikke det har skjedd noe før.

Litt om deg selv: Jobber en del for tiden, liker å være med venner, trening.

Navn/nick: Blingbling
Alder: 36
Hvor lenge har dere prøvd: Begynner på 3 pp nå.
Barn fra før: en sønn på snart 3 år
Utredning:
Hobby: Litt forskjellig, turer i skog og mark. Treffe venner, matlaging/hyggelige middagslag.

Litt om deg selv: Sykepleier, fast jobb og er veldig klar for å være hjemme et år med enda en baby:) *krysser fingrer for at det sjer snart*

Navn/Nick: Annanias
Alder: 30
Hvor lenge har dere prøvd: Virkelig gått inn for det i 2pp, pillefri siden nov11
Barn fra før: Gogutten på snart 2 år
Hobby: Tja, hus og hjem viser seg å være "hobby" nr 1 for tiden, leser gjerne en god bok hvis det kan kalles hobby

Litt om deg selv: Som bruker her inne er jeg nok som en liten Skybert, men er med dere selvom;) Ellers så lever jeg A4 livet i en liten by i nord, men trives da med det!

Navn/nick: M&M :)
Alder: 26
Hvor lenge har dere prøvd: Prøvd i 11 måneder. Sliter med laaange sykluser :(
Barn fra før: Nei, dessverre.
Utredning: Har vært hos gyn på innvendig UL, og alt så bra ut. Blir en ny tur til gyn nå snart, for å, forhåpentligvis, hjelpe kroppen til EL.
Hobby: venner, familie og gå på tur/trene.

Litt om meg:

Tja, hva skal man si. Er blid, hyggelig og sosial. Liker å tilbringe tid med familie og venner. Har vært klar for å få barn ganske lenge, men tok litt tid før sambo ble med på prøvinga. Håper på en liten spire i løpet av 2013. Er inne på BV og leser mer enn jeg skriver. Prøver å ikke bruke for mye tid på babytenking, selv om det til tider er vanskelig.

Navn/nick: Brokkolien
Hvor lenge har dere prøvd: 7 pp
Barn fra før: Jente på 2,5 år =)

Hobby: Bøker, puslespill, musikk og kryssord. 

Litt om meg:
Tja, eg vil helst holde meg mest mulig anonym enda =)

Navn/nick: JuliBia
Alder: 24 år
Sivilstatus: Samboer, forlovet
Hvor lenge har dere prøvd: snart 1 år
Barn fra før: Nei
Utredning: Blodprøver og innvendig UL etter MA,januar-12, alt ser normalt ut :)
Hobby: Matlaging, hage/drivhus, strikking, gå tur og stelle med dyra mine.

Litt om deg selv:  Kan vel si at jeg er en avbalansert og kreativ jente..Sammen med forlovede, hund, katter og kaniner bor vi i en enebolig med stor hage. Vi liker oss godt ute, og går gjerne gode turer i marka.
Jeg liker å bake og lage mat, og serverer gjerne hjemmebakst til kaffien når vi får besøk :)(...Ja, jeg elsker å være litt husmor )
Vi håper at vi snart kan få gleden av å bli en familie på tre <3

Navn/nick: Fru. Maja og heter Maja;)

Alder: 23 (Januar 89)

Sivilstatus: Gift med verdens herligste mann<3

Hvor lenge har dere prøvd: dette er 2 pp=) (smalt på 2 pp med førstemann så krysser fingrene!!)

Barn fra før: Har en liten gutt på 20 måneder født i November 2010

Utredning:

Hobby: Pusser opp møbler og syr litt=) skal prøve å bare kjøpe gjennbruk til huset i ett helt år!

Litt om deg selv:
Positiv og glad jente. Glad i å trene og være aktiv ute i naturen. Leier hus og trives veldig godt. Begynner på skolen i august og skal bli legesekretær på ett år. Er veldig hjemmekjær og elsker å være med den lille familien min=)

Så koselig med en sånn tråd, få den på topp!!!

Back
Topp