Premature rier

Håper du klarer å ta det med ro, gutta dine trenger det! :) Uansett godt at du er forbi milepælen 28 uker!

Så godt å lese at det går så bra! Håper du klarer å slappe av og at de blir i magen noen uker til [emoji173]️

Takk, alle sammen! Har mye kynnere nå, men ikke rier, så det er veldig bra [emoji4][emoji1319]

Ligger bare her og slapper veldig av. Uvant for meg som er vandt til å farte rundt med to (og av og til tre) barn hjemme [emoji28][emoji85]

Jeg var kanskje litt vel optimistisk! Jordmor bare lo da jeg spurte om jeg skulle kobles fra nå, og om jeg skulle be sambo hente meg [emoji28][emoji85] Sendte han hjem igår kveld for å ta vare på de andre barna.

Skal ha drypp minst til imorgen, fikk jeg beskjed om. Men har ikke rier lengre, så det blir nok ikke noen fødsel, heldigvis! Blitt flyttet til ovservasjonsposten, og får snart besøk av mann og barn [emoji179] Og har fått streng beskjed om å ikke opp av senga verken her eller hjemme... den siste der blir nok for vanskelig for meg [emoji85]
Kan ikke være lett nei!

Stå på! Eller ligg på, blir vel kanskje mer riktig...
Er det ikke slik at hver ekstra dag i magen er tre færre dager på prematuravdeling?
Det beryr jo at alle monner drar!

Ojoj! Det var i tidligste laget ja!! Godt det ser ut som de har kontroll så langt! Krysser alt for at du får gå mange uker til før de kommer! :)

Takk, alle sammen! Har mye kynnere nå, men ikke rier, så det er veldig bra [emoji4][emoji1319]

Ligger bare her og slapper veldig av. Uvant for meg som er vandt til å farte rundt med to (og av og til tre) barn hjemme [emoji28][emoji85]

Oi! Godt det ser ut som det har roet seg[emoji4] Får håpe gutta holder seg inne en stund til[emoji170][emoji170] Lykke til med å slappe av resten av tiden[emoji4] Synes selv det har vært håpløst å slappe av. Nå er heldigvis formen blitt såpass dårlig at jeg ikke orker å gjøre noe[emoji23] Håper mine også holder seg i magen noen uker til[emoji170][emoji170]

Oi! Godt det ser ut som det har roet seg[emoji4] Får håpe gutta holder seg inne en stund til[emoji170][emoji170] Lykke til med å slappe av resten av tiden[emoji4] Synes selv det har vært håpløst å slappe av. Nå er heldigvis formen blitt såpass dårlig at jeg ikke orker å gjøre noe[emoji23] Håper mine også holder seg i magen noen uker til[emoji170][emoji170]

Ja, du må virkelig slappe av, så du slipper dette styret her altså [emoji28] Jeg var nok ikke flink nok til det. Men måtte jo hente i barnehagen og diverse, så det var jo vanskelig å bare holde senga hjemme, synes jeg!

Jeg er fortsatt på sykehuset. Riene kom tilbake igår kveld, men stoppet opp etter ekstra påfyll av medisiner. Dryppet med riestopp har gått konstant siden fredag kveld, men skal kobles av i 22 tiden ikveld [emoji16][emoji1319] Da skal vi se Åssen kroppen reagerer på å gå uten medisinene, og jeg skal til og med få lov til å ut og gå littegrann! Jeg teller virkelig ned, for gleder meg SÅ til å ta en tur ut i frisk luft..

Men dette styret vil ikke du også ha, så hold senga og slapp av så godt du kan [emoji28][emoji1319] !

Du har ikke fått magnesium i tillegg?

Krysser fingrene

Ja, du må virkelig slappe av, så du slipper dette styret her altså [emoji28] Jeg var nok ikke flink nok til det. Men måtte jo hente i barnehagen og diverse, så det var jo vanskelig å bare holde senga hjemme, synes jeg!

Jeg er fortsatt på sykehuset. Riene kom tilbake igår kveld, men stoppet opp etter ekstra påfyll av medisiner. Dryppet med riestopp har gått konstant siden fredag kveld, men skal kobles av i 22 tiden ikveld [emoji16][emoji1319] Da skal vi se Åssen kroppen reagerer på å gå uten medisinene, og jeg skal til og med få lov til å ut og gå littegrann! Jeg teller virkelig ned, for gleder meg SÅ til å ta en tur ut i frisk luft..

Men dette styret vil ikke du også ha, så hold senga og slapp av så godt du kan [emoji28][emoji1319] !

Så dumt at riene kom tilbake[emoji20] Lykke til, får håpe du klarer å holde de i magen en stund til[emoji4]

Får prøve å ta det pent så de ikke kommer ennå. Håper de venter til februar[emoji38] Er i uke 32 nå så begynner vel å hjelpe, men det beste er vel om de venter litt til.

Så dumt at riene kom tilbake[emoji20] Lykke til, får håpe du klarer å holde de i magen en stund til[emoji4]

Får prøve å ta det pent så de ikke kommer ennå. Håper de venter til februar[emoji38] Er i uke 32 nå så begynner vel å hjelpe, men det beste er vel om de venter litt til.

Du er langt foran meg [emoji16][emoji1319] Men ja, knip bittelitt til likevel [emoji28]
Vi stoppet riene igår også, og ikke hatt noen i hele dag, kun kynnere! Så nå satser jeg på at alt er i rute igjen. Skal kobles av dryppet litt senere ikveld, og gleder meg VELDIG, og så satser jeg på at vi holder det i sjakk så jeg fortsatt kan reise hjem imårra [emoji4]

Krysser fingrene for dere alle sammen! Mått fødsel holde seg unna en stund til :-)

Du er langt foran meg [emoji16][emoji1319] Men ja, knip bittelitt til likevel [emoji28]
Vi stoppet riene igår også, og ikke hatt noen i hele dag, kun kynnere! Så nå satser jeg på at alt er i rute igjen. Skal kobles av dryppet litt senere ikveld, og gleder meg VELDIG, og så satser jeg på at vi holder det i sjakk så jeg fortsatt kan reise hjem imårra [emoji4]

Så bra[emoji1376] Får satse på at de har klart å stoppe det for en god stund[emoji4] Krysser fingrene for at du kommer hjem i morgen[emoji6]

Nei, det har jeg ikke! Er det noe jeg burde be om..? Hva kan det hjelpe for...?

Håper det står bra til med dere, forresten! Hvordan går det med lille Ida?

Såvidt jeg forsto, så skulle det hjelpe mot HELLP, og være med på utviklingen av hjernen til baby. Nokså nytt på Haukeland at de ga det, så er ikke sikkert de praktiserer det ved ditt sykehus enda. Jeg vet jo ikke om det utgjorde noe forskjell, men jeg fikk det hvertfall to ganger mens jeg lå inne med blødninger. Den siste 20 minutter før akutt ks.

Det går bra med den lille kjempen :love017

Hei! Hvordan går det med deg? Håper du har kommet deg hjem og klarer å slappe av♡

Håper alt er bra med deg, og at riene er under kontroll [emoji4]

Her er alt under kontroll, idag har jeg til og med fått lov å dusje, gå i kiosken (med følge [emoji28]) og bevege meg på avdelingen! Himmelsk! Hadde regnet med å komme hjem idag, men de vil ha meg til imorgen... DA vil jeg virkelig hjem!!! Hehe.

Back
Topp