Premature rier

høstbrud

BeHappy
Marsboerne 20 18
Innlagt på sykehuset med medisiner mot rier, håper dette gir seg siden jeg bare er 32+4. Noen som har erfaring med dette? Hadde rier med 1 min mellom! Har gitt seg litt men fortsatt rier.. ImageUploadedByBV Forum1432070639.834360.jpg

Desverre ingen erfaring, men håper riedempende fungerer og at lille holder seg inne en stund til! Og skulle det bli fødsel er dere hvertfall i trygge hender med hjelpen nær!

Jeg har ingen erfaring, men vil bare ønske deg masse lykke til og håper de gir seg så lille blir i magen en stund til!

Var innlagt i uke 28+2 med premature rier og forkortet livmorhals. Riedempende over 48 timer hjalp godt hos meg, takene ga seg. Fikk også lungemodningssprøyter og etter 10 dager fikk jeg reise hjem. Vært til kontroll hver 14 dag av livmorhalsen og vekstkontroll av vesla. Livmorhalsen var på 1,7 da jeg blei lagt inn og har nå holdt seg stabil på 2,0. Nå er jeg i uke 34 neste torsdag så var på min siste kontroll mandag som var.

Håper mini holder seg noen uker til. Masse lykke til♡

Jeg lå slik for halvannen uke siden, i uke 29. Fikk drypp i to døgn, og det roet seg helt. Så var jeg til observasjon i to døgn til, og deretter fikk jeg reise hjem. Jeg har ikke fått rier igjen etterpå, og krysser fingrene for at det stopper helt hos deg også! Du har kanskje også fått lungemodningssprøyter?

Hvordan går det med deg og mageboeren nå? :)

Innlagt på sykehuset med medisiner mot rier, håper dette gir seg siden jeg bare er 32+4. Noen som har erfaring med dette? Hadde rier med 1 min mellom! Har gitt seg litt men fortsatt rier.. Vis vedlegget 118168
Oida! Håper de får stoppet det! Har de hatt noe innvirkning på livmorhalsen?

Lykke til!! Håper alt står bra til, og at den lille fortsatt holder seg på plass i magen din :-)

Oi!! Ingen erfaring desverre men leser det har gått bra med mange her. Hvordan går det med deg nå?? Sender dere varme tanker og håper lille holder seg inni litt til <3

Tusen takk for alle kommentarer ❤️ fikk modningssprøyter og drypp som hjalp veldig, og må være til observasjon til i morgen. Sykemeldt iallfall til uke 34 muligens lengere (stressende jobb som har fremkalt mye kynnere i svangerskapet). Legene er optimistisk på at baby holder seg inne siden livmor heldigvis ikke ble påvirket! Så veldig glad for det:) var full fødselsberedskap en periode igår, så takknemlig for alle medisiner og støtten på sykehuset ❤️ sjeleglad for at dette ikke skjedde på Kypros for 2 uker siden :)

Back
Topp